Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen aivan koukussa oliiviöljyyn!

Vierailija
09.09.2014 |

Mulle on tehty ruokavalio, jolla olen saanut tähän mennessä pois 13.5kg. Lounaaseen lorautetaan ruokalusikallinen oliiviöljyä ja mä nuolen lautasenkin ;P Kyllä ihminen voi olla vähästä iloinen :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma :) Itse tykkään myös siitä, käytän kaikessa ruoanlaitossa sitä,  samoin salaattikastikkeena viinietikan kanssa. Lautaselta vielä ruokailun lopuksi imeytän leipään siihen jäänet öljyt tai kastikkeet, nam :)

Vierailija
2/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin hyvää sentään ole. Mut näköjään yhtä koukuttavaa kuin sokeri, jos kerran lautanenkin pitää nuolla... Salaatin kanssa se on oikeasti terveellistä, se on tutkittu juttu. Muuten sitä ei eu suosittele niin paljoa kuin jotkut täällä luulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:36"]

Ei se noin hyvää sentään ole. Mut näköjään yhtä koukuttavaa kuin sokeri, jos kerran lautanenkin pitää nuolla... Salaatin kanssa se on oikeasti terveellistä, se on tutkittu juttu. Muuten sitä ei eu suosittele niin paljoa kuin jotkut täällä luulevat.

[/quote]

ai loraus ruokaan on sun mielestä liikaa?

Vierailija
4/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö extra virginiä? Mikä merkki on mielestäsi paras? :)

Vierailija
5/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:36"]

[/quote]

Ai jos sen laittaa salaattiin niin on terveellistä, mutta paistettuihin kasviksiin laitettuna ei? Laitas vähän linkkiä missä tämä selitetään?

Vierailija
6/6 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh terveellistä ja halpaa, kun monet puhuvat säästämisestä niin tässä yksi kikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän