Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en kelpaa nettideiteillä?

Mies 31v
17.08.2021 |

Olen ollut tinderissä ja muissa sovelluksilla. Olen saanut satoja matsheja mutta kukaan ei halua nähdä? Tämä on oikeasti naurettavan kuuloista ja haluaisin saada selityksen.

Enkö oikeasti riitä, olenko tylsimys, kiltti vai mikä on ongelma? Yksi nainen sanoi joka oli minua nuorempi 5vuotta että kiinnostuksen kohteet on ihan eri ja toinen sanoi että sinä et näytä yhtään arkiselta. Nämä ei tosiaan ole mitään ig malleja vaikka niitäkin on joukossa. Myös oman ikäisiäkin yli puolet.

Sixpäckit ja osakesalkut löytyy, kun ei vaan jaksaisi brassailla niillä.

Mitä v**ttua?

Oma selitykseni on että siellä on myös hyvin paljon samoja naamoja vuodesta toiseen, keräänkö sitten nämä itselleni jotka ehkä elävät sinkkuna vielä eläkkeelläkin?

Monet kerrat poistanut kaikki sovellukset kun ei siitä tule mitään. Mutta se lohduttaa että saan huomiota kyllä livenä mutta lähestyminen itseltäni on hankalaa koska estynyt persoonallisuus, vaikutan aralta ja autistiselta ulkopuolisen silmin.

Olen luultavasti lopun ikääni yksin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin kans tinderin kiinni, 5 v kattonus samojen akkojen naamoja. En myöskään halua brassailla omaisuuksilla tms...ihan pelkällä ulkonäöllä ei näköjään suomi neidolle kelpaa. Thaikkuja ja itäblokin naisista tulee mätsejä mutta ei vaan nappaa.

Vierailija
42/42 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies31 kirjoitti:

Tää on ehkä kaikkein surullisinta että näin kolmekymppisenä olen tajunnut että mullahan on persoonallisuuden ongelma. Tämä ongelma toistuu siis melkein aina tapaamisissa mutta on onneksi hiukan helpottunut. Tämä tekee mut ihan epätoivoiseksi mutta yritän pysyä kasassa.

Ei mun viestittelyt olekkaan parhaimmasta päästä mutta sen bion mukaan olisi jotain yhteistä keskusteltavaa ja ensinnäkin yhteistä.

Vaihtoehdokseni jää etsiä persoonallisuudeltaan samanlainen?

Joo, niillä treffeillä kyllä kipinöisi. Kaksi hissukkaa istua möllöttää hiljaa ja tuijottaa kahvikuppia. Huono vaihtoehto. Parempi vaihtoehto olisi terapia.

Estynyt ei ole välttämättä hissukka. Suuri osa on, mutta on myös estyneitä joilla on sosiaaliset taidot kunnossa. Minä esim olen sellainen että jokainen asia joka menee pieleen on automaattisesti yksin minun syyni ja minun vastuullani. Olen ihmisten kanssa taitava mutta mm. tämä ominaisuuteni tekee vuorovaikutuksesta raskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä