Miksi en kelpaa nettideiteillä?
Olen ollut tinderissä ja muissa sovelluksilla. Olen saanut satoja matsheja mutta kukaan ei halua nähdä? Tämä on oikeasti naurettavan kuuloista ja haluaisin saada selityksen.
Enkö oikeasti riitä, olenko tylsimys, kiltti vai mikä on ongelma? Yksi nainen sanoi joka oli minua nuorempi 5vuotta että kiinnostuksen kohteet on ihan eri ja toinen sanoi että sinä et näytä yhtään arkiselta. Nämä ei tosiaan ole mitään ig malleja vaikka niitäkin on joukossa. Myös oman ikäisiäkin yli puolet.
Sixpäckit ja osakesalkut löytyy, kun ei vaan jaksaisi brassailla niillä.
Mitä v**ttua?
Oma selitykseni on että siellä on myös hyvin paljon samoja naamoja vuodesta toiseen, keräänkö sitten nämä itselleni jotka ehkä elävät sinkkuna vielä eläkkeelläkin?
Monet kerrat poistanut kaikki sovellukset kun ei siitä tule mitään. Mutta se lohduttaa että saan huomiota kyllä livenä mutta lähestyminen itseltäni on hankalaa koska estynyt persoonallisuus, vaikutan aralta ja autistiselta ulkopuolisen silmin.
Olen luultavasti lopun ikääni yksin.
Kommentit (42)
Olet ristiriitainen persoona ja etsit aivan vääränlaista kumppania. Arka ja autistinen ei houkuta. Kuusi vuotta on oikeasti iso ikäero. Kokeile rajata mätsit 28-34-vuotiaisiin taloudesta kiinnostuneisiin naisiin?
Kysyt miksi et kelpaa ja heti perään kirjoitat että sinulla on estynyt persoonallisuus ja vaikutat autistiselta. Miksi kysyt miksi et kelpaa? Miksi et kysy mitä voin tehdä kun minulla on estynyt persoonallisuus ja vaikutan autistilta?
Eli saat matchin. Mitä sitten tapahtuu? Millaisen avausviestin lähetät naiselle? Miten keskustelu etenee? Missä kohtaa se stoppaa?
Jos vastaat näihin kysymyksiin, niin meidän on paljon helpompi löytää syy sille, ettei match johda tapaamiseen.
Arkaa ja autistista ulkokuorta hiukan raaputtamalla esiin tulee kiroileva, kärsimätön, ylimielinen, ig-malleja etsivä keskenkasvuinen lapsi. Jos olet loppuelämäsi yksin, se on varmasti molemmille osapuolille parempi.
Sama kai missä sitä tutustuu. Ihmisten kanssa joutuu tutustuessa kuitenkin naamatusten ja joutuu juttusille. Ei tutustumista auta yhtään se, että netissä on sujuvasanainen, mutta kasvotusten ei saa sanaa suustaan. Kannattaisi koettaa kehittää live keskustelutaitoa, jos kerran kiinnostusta naisten puolelta on ihan livenä, eikä netille todellisuudessa ole tarvetta.
Miten viestittelyt etenevät, jos kukaan ei suostu lähtemään kanssasi treffeille? Itselläni suurin ongelma on, etten treffeillä koe mitään kiinnostusta treffikumppania kohtaan. Voisin olla työkaverin kanssa viettämässä aikaa. Juttelen niitänäitä ja sitten sanomme heipat.
Onko se estynyt persoonallisuus sitten erittäin iso turn off? Olen ollut treffeillä yhden erittäin kiinnostavan oman ikäisen naisen kanssa, hän sanoi minua oudoksi kun en saa sanottua välillä mitään. Kun olin 16v psykologi sanoi että tulen kärsimään tunne elämän puolelta paljon. 27vuotiaana sain diagnoosin tästä.
Mietin vain että livenä saan kontakteja mutta ne aina tuhoutuvat.
Mies31 kirjoitti:
Onko se estynyt persoonallisuus sitten erittäin iso turn off? Olen ollut treffeillä yhden erittäin kiinnostavan oman ikäisen naisen kanssa, hän sanoi minua oudoksi kun en saa sanottua välillä mitään. Kun olin 16v psykologi sanoi että tulen kärsimään tunne elämän puolelta paljon. 27vuotiaana sain diagnoosin tästä.
Mitä ilmeisimmin on. En tiedä koskaan tavanneeni estynyttä persoonallisuutta, joten en tiedä, miten se ilmenee.
Miksi et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin tässä ketjussa? Eli miten kommunikaatio etenee matchin jälkeen?
Entä onko estyneeseen persoonallisuuteen mahdollista saada jotain apua? Harjoittelua, terapiaa?
Nettideitit on somea, johon postaillaan kuvia ja jutellaan ihmisten kanssa. Tosi moni ei ole tavatakseen oikeasti ketään.
Tää tuli mulle yllätyksenä kun me yritettiin etsiä miestä kertaluonteiseksi seksiseuraksi mulle (nainen) niin että mieheni olisi katsomassa. Postaamamme kuumat kuvat musta saivat runsain mitoin tykkäyksiä ja himokkaita kommentteja ja tekis mieli sitä ja tätä.
Sitten kun olis pitänyt tavata niin äääh, ei ehdi sillon ei ehdi tällön, on töitä ja kavereita ja mitä hiton sählytreenejä nyt kenelläkin oli aina joka viikonpäivälle. Yksi raahautui kahville asti (myöhässä) ja teki seuraavalla kerralla oharit.
Eli edes korsetissa keikistelevä normaalipainoinen D-kuppitissinen pitkätukkainen blondi ei saa netistä seuraa edes seksiin, toisin kuin tällä palstalla yleisesti luullaan! Koska ihmiset haluavat vaan nettifantasioida keskenään, kuvia kyllä pyydeltiin, tapaamiseen ei sitä ahteria jakseta hinata. Oli kyllä pettymys.
Mies suunnitteleekin ostaa mulle maksullista miestä, en vastusta! Sen ainakin täytyy tulla paikalle että saa rahansa :D
Mies31 kirjoitti:
Tässähän se syy on, ihan itse tajuttuna ja kirjoitettuna vielä. Ei kuule kaikki ns. ehjät miehetkään mistään tindereistä matcheja saa. Nyt on jossain itsetutkiskelun ja kehittymisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Sama kai missä sitä tutustuu. Ihmisten kanssa joutuu tutustuessa kuitenkin naamatusten ja joutuu juttusille. Ei tutustumista auta yhtään se, että netissä on sujuvasanainen, mutta kasvotusten ei saa sanaa suustaan. Kannattaisi koettaa kehittää live keskustelutaitoa, jos kerran kiinnostusta naisten puolelta on ihan livenä, eikä netille todellisuudessa ole tarvetta.
Suosittelen ap:tä hankkiutumaan tilanteeseen, jossa kohtaat naisia aivan normaalina osana arkea, töissä ja harrastuksissa, missä ei ole mitään "parisuhteen etsimispaineita" kuten jossakin muodollisella deitillä vastapäätä jotakin täysin uutta ihmistä. Niissä naisissakin on ujompia ja arempia. Joka tapauksessa, se auttaa paljon, kun totut kevyemmissä tilanteissa vaihtamaan sanan tai pari, välillä enemmänkin, naisten kanssa, ja arkuus ja kynnys puhua naisten kanssa vähenee. Sinä voit vielä löytää todellisen helmen aivan yllättäen, ilman mitään deittejä ja appeja, ja puhjeta itsekin kukoistukseen. Itse en käynyt vaimoni kanssa varmaan koskaan millään deitiksi katsottavalla, vaan törmäsimme toisiimme odottamatta ja oltuamme epämuodollisesti tekemisissä keskenämme jonkin aikaa huomasimme aivan luonnollisesti molempien olevan kiinnostunut enemmästäkin kuin vain ystävyydestä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Olet ristiriitainen persoona ja etsit aivan vääränlaista kumppania. Arka ja autistinen ei houkuta. Kuusi vuotta on oikeasti iso ikäero. Kokeile rajata mätsit 28-34-vuotiaisiin taloudesta kiinnostuneisiin naisiin?
Taloudesta kiinnostuneisiin? En ole ap mutta en ymmärtänyt tuota kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies31 kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin on. En tiedä koskaan tavanneeni estynyttä persoonallisuutta, joten en tiedä, miten se ilmenee.
Miksi et vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin tässä ketjussa? Eli miten kommunikaatio etenee matchin jälkeen?
Entä onko estyneeseen persoonallisuuteen mahdollista saada jotain apua? Harjoittelua, terapiaa?
Minä olen myös estynyt persoonallisuus, mutta ei se estä ainakaan minua puhumasta.
-eri
Miten sellaisen kanssa ollaan treffeillä, jos toinen istuu vaan tuppisuuna sanomatta mitään? Melko kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Arkaa ja autistista ulkokuorta hiukan raaputtamalla esiin tulee kiroileva, kärsimätön, ylimielinen, ig-malleja etsivä keskenkasvuinen lapsi. Jos olet loppuelämäsi yksin, se on varmasti molemmille osapuolille parempi.
Mielenkiintoinen oletus sinulla. Olen nyt kuusi vuotta sinkkuillut vaihtelevalla innolla treffeille. Yleisin tilanne on, ettei kumpikaan osapuoli koe mitään kiinnostusta toisia treffejä kohtaan. Välillä jompikumpi olisi kiinnostunut tapaamaan uudestaan ja harvoin kumpaakin toiset treffit kiinnostuneet. Onko sinusta syy miehessä vai naisessa?
Minusta nettideittailun suurin ongelma on, ettei toista näe heti. Mikäli kohtaisimme baarissa tai muussa tosielämän tilanteessa, niin kummallakin herää kiinnostus tutustua siihen toiseen ihmiseen. Nettideittaillessa sovelluksesta tai sivustosta riippuen katson ehkä kuvaa, ehkä teet haun sen suhteen millaisen ihmisen toivoisit löytäväsi jne. Kuitenkin se mitlä toinen näyttää livenä, kuulostaa, tuoksuu, miten toinen liikkuu tai elehtii on todella tärkeää.
No olen katsonut siitä biosta jotain mielenkiintoista siitä naisesta. Esim jotkut naiset lukee kirjoja niin siihen liittyvää ja jos esim se nainen vaikka pitkä niin kehun pituutta yms tai jotain muuta. Yleensä tollasten jälkeen kysyn tapaamista.
Mies31 kirjoitti:
Onhan estyneitä naisiakin paljon. He tosin eivät ole innokkaita etsimään seuraa. Paras vaihtoehto olisi jos löytäisit itsesi tyyppisen naisen.
kilttis?