Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun mieheni on ihan kamalan itsekäs.

Vierailija
09.09.2014 |

En tiedä, voiko itsekkyyttä ihmisessä muuttaa. Mua häiritsee se kuitenkin niin paljon, että mietin eroa melko usein. Tässä muutamia esimerkkejä hänen luonteestaan.

-odottaa, että ruoka on hänelle valmiina, kun tulee "väsyneenä" kotiin. hän ei kuitenkaan esim käy kaupassa tai jos käy niin tuo itselleen vaikkapa grillattua kanaa(yksi annos), koska hänen sattui tekemään sitä mieli. muut syövät minun ostamaani ruokaa

-siivotessani pudotin hänen kynsileikkurinsa kylppärin pesukoneen alle. keräsin muut tiputtamani tavarat, leikkuria en huomannut. kun mies tarvitsi sitä, hän tajusi sen olevan koneen alla(joka olisi helppo siirtää) hän laittoi minulle viestin, että hakisinko uuden leikkurin apteekista, koska olen pudottanut vanhan pesukoneen alle. hän ei siis vaivautunut siirtämään konetta. menin kotiin ja nostin leikkurin koneen takaa hänelle.

-meillä on takonrakennus menossa. maalaus on kallista, joten mies lupasi "tehdä sen halvemmalla". hän kertoi "palkkatoiveensa". palkka siis maksetaan hänelle yhteiseltä lainatililtä. eikä ihan halvalla suostunut tekemään.

-kotitöitä mies ei tee ollenkaan. jos kysyn, miksei tee, hän suuttuu. sanoo, ettei aio puhua enää mitään koko iltana. pahimmassa tapauksessa häipyy kokonaan, esim työpaikalleen. tulee takaisin, kun minä olen pyytänyt anteeksi(sitä että kehtaisin häntä pyytää jotain tekemään)

-kaikki miespuoleiset tuttavani hän haukkuu, esim kehitysvammaisen näköiseksi, idiooteiksi, onnettomiksi,,,

-meille on tulossa vauva. mies ilmoitti, että hän haluaa myös sitten vaikka uuden auton, koska MINÄ saan vauvan. hän ilmoitti myös, ettei aio osallistua vauvan hoitoon tai kustannuksiin. nimen hän haluaa kuitenkin saada päättää ja hänen sukunimensä on ehdoton edellytys.

tässä nyt jotain, lisääkin tulee tarvittaessa. sanokaas mielipiteitä mun KULLASTANI,,

Kommentit (135)

Vierailija
1/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän oikein ole muuta sanottavaa kuin: SAIRAS!!!

Vierailija
2/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas? Mistä te miehenne löydätte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs idiootti. Tosin ei mun mielestä ole mitään oikeutta valittaa, jos itse valitsee jäädä tuollaisen kusipään kanssa yhteen.

Vierailija
4/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 08:51"]Et oo tosissas? Mistä te miehenne löydätte?
[/quote]

Tarkoitan sitä, kun jatkuvasti täällä av:lla keskusteluja luonnehäiriöisistä sairaista puolisoista, joiden kanssa pakko vielä lisääntyäkin...

Vierailija
5/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit hänen kanssaan lapsen?

Vierailija
6/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAMALA MIES! juokse kun vielä voit!

Vierailija
7/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä TODELLA itsekäs ja lisäksi vielä lapsellinenkin. En katselisi tuollaista miestä päivääkään. Voi vauva-parkaa kun syntyy, on tuollainen noin urpo isä hänellä.

Vierailija
8/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä suostuis olemaan tuollaisen miehen kanssa. Hänhän ei kunnioita sinua tippaakaan!!!!!!! Sinä olet raskaana, mutta hän ei edes aio auttaa sinua kotitöissä. Ala sinäkin pyytämään palkkaa kotitöistä ja ruuan laitosta.

Vierailija
9/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä ne miesten outoudet tulevat yleensä ilmi ja mieleen vasta sitten, kun on jo perheenlisäystä tulossa?

Vierailija
10/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo niin typeryyden huippu, ettei voi sanoa mitään. Jos joku on niin hullu että vapaaehtoisesti katselee tuollaista puolisoa, niin siitä vaan. En kyllä ikinä kehtaisi myöntää että alistun tuollaiseen. Mikä sua ap vaivaa? Oletko jotenkin sairas tai vajavainen? Ei normaali ihminen elä tuolla tavalla.

Vierailija
11/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, ettet koskaan pääse eroonkaan...lapsi kun syntyy, alkaa kiristää lapsella. Kuulostaa ihan idiootilta koko äijä. Miten jaksat. Kun lapsi vie huomiosi ja voimasi, niin odotas vaan, tuo lapsellinen idiootti alkaa kiukutella ja marista.

Vierailija
12/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennushommat ja lisääntymisen koit kuitenkin järkeviksi ratkaisuiksi. Vai vahingossako ajauduit ko. Tilanteisiin?

Vierailija
13/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tuo remonttihomma käytännössä toimii? Mies työllistää itse itsensä omassa kodissaan lainarahoilla? Ihan ihmeellinen juttu. Kyllähän nyt kuulee, että ihmiset käyttää pimeää työvoimaa tai tekevät itse sukulaisten/kavereiden avustuksella, mutta että itselleen palkkaa oman kodin remontoinnista?

Vierailija
14/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi moista.

Mulla ex oli itsekäs ja se oli kauheaa. Nykyinen mies taas epäitsekäs ja ottaa muut huomioon - varsinkin minut.

Samoin minä hgänet. Ollaan oltu 20 v onnellisesti naimisissa.

Vierailija
15/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä, nämä piirteet ovat alkaneet näkyä vasta nyt, kun ollaan jo tässä pisteessä. Jos olisin tajunnut hänen todellisen luonteensa ajoissa, en olisi varmastikaan tässä nyt avautumassa. Olen ajatellut, että yritän puhua hänelle ja saada hänet tajuamaan jotain. Jos ei tehoa, on pakko ihan tosissaan miettiä eroa. Nyt ei vaan ole sopiva aika, koska on yhteiset isot lainat ja tuo rakentaminen.

En tiedä, kuinka jaksan. Eilen näyttäytyi taas tämä hänen ikävä puolensa. Joskus menee pitkäänkin, että kaikki menee hyvin. Hänellä on rahahuolia, mikä saa hänet extraitsekkääksi. ap

Vierailija
16/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko komea?  vai mistä tuollaiseen sekaantuu pysyvästi

t. mies 

Vierailija
17/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 09:11"]

Ikävä kyllä, nämä piirteet ovat alkaneet näkyä vasta nyt, kun ollaan jo tässä pisteessä. Jos olisin tajunnut hänen todellisen luonteensa ajoissa, en olisi varmastikaan tässä nyt avautumassa. Olen ajatellut, että yritän puhua hänelle ja saada hänet tajuamaan jotain. Jos ei tehoa, on pakko ihan tosissaan miettiä eroa. Nyt ei vaan ole sopiva aika, koska on yhteiset isot lainat ja tuo rakentaminen.

En tiedä, kuinka jaksan. Eilen näyttäytyi taas tämä hänen ikävä puolensa. Joskus menee pitkäänkin, että kaikki menee hyvin. Hänellä on rahahuolia, mikä saa hänet extraitsekkääksi. ap

[/quote]

En usko, etä ihminen yhtä-äkkiä muuttuu tämmöiseksi. Tämä on ihan silkkaa selittelyä. AP:han juuri myönsi, että on usein miettinyt eroa. Pykää nyt kuitenkin tämmöisen paskiaisen kanssa taloa ja vauvaa. Mies on idiootti ja ap aivan liian kiltti eikä arvosta itseään kun antaa koshdella itseään näin. Luetutapa nämä vastaukset miehelläsi. Ja sano samalla, että mököttäminen on henkistä väkivaltaa. Varaa aika perheneuvolaan ap!

Vierailija
18/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et siis meinaa erota niin ainoa tapa edetä on ryhtyä yhtä itsekkääksi. Jos se ei herätä miestäsi niin peli on menetetty. MIehelläni oli kans hieman taipumuksia itsekkyyteen esim. toi kaupasta itselleen herkkuja eikä muille (mutta kokonaisuus oli paljon paljon lievempi kuin tapauksesi). Puhe ei kolahtanut niin tein itse pari kertaa saman tempun ja vastauksena ihmettelyyn "et sitten mulle tuonut mitään?!" vastasin samalla tavalla kuin hänkin aikoinaan "ei tullut vaan mieleen". Nämä pari kertaa tepsi ja meno muuttui. Joskus vielä pinnan alla vilahtaa pieni itsekkyyden poikanen mutta mieheni tunnistaa sen ja "ajatus ei muutu teoksi".

Mutta ap, mikäli tarinasi on tosi niin onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
19/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kieltämättä ihan komea. Alku oli ihanaa. Ennenkuin muutimme yhteen, mies tarjosi usein ravintolassa, toi kukkia tai jotain muuta kivaa. Vuorotellen ostimme ruokaostokset. Ei tullut mieleensään, että pahimmillaan hän on aivan kamala.

Nykyäänkin hän on kyllä ihana,, hyvinä hetkinään. Tuntuu, että raha tekee hänestä itsekkään. Hän yrittää selviytyä, eikä silloin osaa ajatella ketään muuta. Tai no kotityöt,, ei hän niitä kyllä ole tehnyt oikein ollenkaan.

En tiedä, onko mitään toivoa. Olen puhunut hänelle näistä asioista. Se ei tehoa häneen, jos jätän ostamatta hänelle. Korostaa vaan hänen itsekkyyttään. Eli jos ostan itselleni jotain herkkuja, hän hakee itselleen jotain "parempaa". Siinä ajaudutaan vaan siihen, että molemmille omat hyllyt jääkaappiin, enkä sitäkään halua. ap

Vierailija
20/135 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivokasvaimelta (ja huonolta vitsiltä) Vie mies pääkuvaukseen. Ei tuo ole tervettä käytöstä vaikka kuinka ressais.