Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rukkaset??

Vierailija
09.09.2014 |

Olemme seurustelleet mieheni kanssa reilu vuoden ja nuorempina seurustelimme myös reilu vuoden (olemme tunteneet toisemme 9 vuotta). Tunnemme toisemme tuohon aikaan nähden todella hyvin tai tavallaan minulla on ollut aivan toisenlainen side/ suhde häneen kun muihin. Paljon tietysti joka päivä opimme toisistamme, en väitä että läpikotaisin toisiamme tunnettaisi mutta suhteemme on hyvällä pohjalla jo nyt.

Mieheni on juuri nyt armeijassa ja pääsee sieltä 3 kk päästä. Olemme nyt olleet lähes vuoden avoliitossa ja hän tuntuu olevan minulle se oikea, hassua kuinka näin lyhyessä ajassa ajattelen jo näin, monet ovat kuitenkin useamman vuoden seurustelleet ennen kihlausta. Mutta olen siis ajatellut tulevana viikonloppuna kosia häntä, olemme puhuneet kosinnasta ja hänen mielestään niin nainen kuin mieskin voi kosia joten ajattelin ottaa härkää sarvista kiinni ja kokeilla onneani :D väkisinkin hiipii mieleen ajatus siitä ettei hän suostu.. En tiedä kuinka häneen suhtaudun jos näin käy. Pelkään että jo pelkästä häpeästä ja pettymyksestä eroa alan tuossa vaiheessa miettimään vaikka se onkin täysin väärin ajateltu. Tulee vain siinä vaiheessa tunne että "miksi me yhdessä ollaan jollet ajattele elämääsi avioliittoon asti juuri MINUN kanssani" tietysti syynä voi olla suhteen rakentaminen vielä ennen moisia avioliitto lupauksia :/ Riskillähän tässä mennään eikä sitä tiedä mikä vastaus sieltä tulee jos ei edes yritä :)

Olen ajatellut kosia häntä mökillämme johon meillä liittyy paljon nuoruusmuistoja toisena vaihtoehtona on eräs pieni saari josta meillä on myös paljon hyviä muistoja aikaisemmasta suhteestamme, päätös paikasta riippuu säästä, pääsemmekö saarelle.

Onko täällä muita naisia jotka on kosineet miehiään? Missä ja miten olette kosineet? Onko tullut rukkasia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööm, kuulostaa että olet vähän omistushaluinen tai haluat lyödä ns naulat arkkuun itse ja nopsaan... Koska toi ajattelu että "miksi olet kanssani jos et halua kihloihin/naimisiin" on osotus sellasesta. Mulla oli sama juttu nuorempana. Olin myös mustasukkanen.. No mutta. Mene kihloihin jos haluat. Vanhempana et vättämättä enää haluakaan mennä, joten kanttaahan sekin joskus kokea elämässään. Sormusta on kiva pitää.

Vierailija
2/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian aikaista. Miksi tuollainen kiire?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyytänyt arvioimaan miksi ajattelin kihloihin menoa nyt, eihän kihloihin menoon ole mitään määritelmää koska on oikea aika sille. Tunnen että haluan olla juuri hänen kanssaan, en ole omistushaluinen ja luottamuksemme on terveellä pohjalla joten en ole turhan mustasukkanen.

Olen ollut kerran elämässäni jo kihloissa mutta valitettavasti se suhde päätyi eroon. Kihlaumista en kadu, rakastin häntä paljon mutta yllättäen hänen rahan käyttö ongelmat kaatoi suhteen.

Tiedän siis mihin kihlautumisella sitoudun ja olen valmis siihen en vain tiedä onko mieheni, hän on hyvin varauksellinen kaiken suhteen ja voi olla että myös sitoutuminen voi olla hänelle vaikeaa.

haluaisin vastauksia onko joku saanut naisena tai miehenä rukkasia ja kuinka suhde on edennyt sen jälkeen?

ap

Vierailija
4/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, väärä aika, ei toimi. Ootko myös paksuna.

Vierailija
5/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota edes, että mies pääsee armeijasta.

Vierailija
6/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullevoidaan vastata joo mukavuudenhalusta. Ja sitten ihmettelet myöhemmin, kun meni pieleen. Mies ostaa sormuksen ja kosii. Nyt vaikka kosittukin ja pääset kihloihin, et oikeasti tiedä mitä mies haluaa. Multa menisi halut tuollaiseen muijaan.

Vierailija
7/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole niin kylmä, ihan ohuilla sormikkailla pärjää aamuviileässä.

Vierailija
8/12 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos tosi paljon fiksusta kommentista :) toivotaan että hyvin käy!!!!

ap

Vierailija
9/12 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos tosi paljon fiksusta kommentista :) toivotaan että hyvin käy!!!!

ap

Vierailija
10/12 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet alle vuoden avoliitossa? Kuinka kauan mies on ollut siitä ajasta armeijassa? Eli oletteko eläneet ihan arkea ollenkaan yhdessä? Armeija-aikana on ihanaa kun lomilla ollaan kunnolla yhdessä jne, mutta sekin muuttuu kun molemmat ovatkin taas pysyvästi kotona. Silloin toinen ei välttämättä haluakaan jatkuvasti viettää aikaa yhdessä.

Eli kosi jos niin haluat, mutta minä odottaisin että arki on iskenyt.

Vierailija
11/12 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottavia vastauksia täällä! Mikä teitä ihmiset vaivaa? Ai on kosiminen noloa? jaaha. 

Itse en ole miestä kosinut, mutta paljon tsemppiä kosintaan ja toivottavasti hän vastaa myöntävästi ja saatte onnellisen elämän. :)

Vierailija
12/12 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai suhde päättyy jos tulee rukkaset.