Paha virtsatietulehdus enkä saa unta..
Mikä auttaisi? :( ulvon tuskasta, kokoajan kusettaa ja sitten kirvelee ja polttelee, kusen myös verta... päivystys aukeaa klo 8 ja lääkkeet saanen vasta 9-11 välissä. Koskaan ei ole ollut näin paha. Miten voin edes antaa näytteen kun tuntuu että hiukan kun rentouttaa niin tulee pissat housuun? :( pitäisi olla rakossa melkein 4h. Unta en saa, nukuin n. 15min ja heräsin tähän taas.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:06"]Sain Nitrofur-C kuurin (3pv, tehoaako siinä ajassa..?) ja tulehdusarvo ja verivirtsaisuus oli molemmat ++++ eli max plussalla. Munuaisiin ei ollut levinnyt, CRP verestä oli vain 6. Seuraavaksi jos tulee niin mietitään varmaan estolääkitystä. Nyt apteekkiin ja kotiin nukkumaan!
T. Ap
[/quote]
Hyvä, että sait lääkityksen ja munuaisiin ei levinny :)
Mulla oli kerran yöllä +++ kolmen plussan virtsis, tuntu tosiaan että ei pysty odottamaan aamua, mutta mikä autuus jo tuntien kuluttua ensimmäisen Nitrofurin otosta :)
Onneksi sait lääkkeet
Mulla on sama juttu paitsi ei tuu verta jos en nyt rupee parantuu niin saatan joutuu tiputukseen ja mä oon 11.v tyttö mulla oli ne arvot yli 2000 en tiiä mitä tekisin jos en parannu jjoutuisin sinne jouluna
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 15:09"]Mulla on sama juttu paitsi ei tuu verta jos en nyt rupee parantuu niin saatan joutuu tiputukseen ja mä oon 11.v tyttö mulla oli ne arvot yli 2000 en tiiä mitä tekisin jos en parannu jjoutuisin sinne jouluna
[/quote]
Tulehdusarvot yli 2000 vai? Toivottavasti lääkkeet auttaa etkä joutuisi tiputukseen :) onko sulla se tulehdus munuaisissa?
t. Ap, hassua että vanha ketju nostettu!
:(