Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvissa ja sarjoissa seksin harrastaminen..

Vierailija
08.09.2014 |

Tulevat töistä tai baarista alkavat suoraan hommiin, eivät käy edes suihkussa ennen. Usein ihmiset peseytyvät ennen seksiä. L koodi sarjassakin naiset toistensa kimpussa työpäivän jälkeen. Ei suihkusta puhettakaan.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 03:31"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 03:21"]Mikä idea pestä vehjettä ennen seksiä? Siellä pillussa se likaantuu kuitenkin, jos jossain. [/quote] Mä ainaki otan suuhuni mieluummin puhtaan ja hyvältä maistuvan kullin ku skeidasen.. Samoin kuin sisääni;D mutta peniksen puhtaanakaa ei tarvi olla just pesty, silti yleensä sen haistaa jos edellisenä päivänä käyty suihkussa.. Silloin määrään pesulle. T. Yks joka ainaki kroppansa pesee huolella joka aamu

[/quote]

Kyllähän se siellä suussa huuhtoutuu. Eikä ne "sisuksesikaan" varmaan millään pulloharjalla ole kuurattu.

Vierailija
22/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään peseytyä etukäteen. Mutta illalla emme koskaan nouse leikkien jälkeen pesulle. Spermat saavat iloisesti muhia sisuksissani seuraavaan aamuun. Minusta seksin jälkeinen läheisyys kärsii, jos rynnätään kylpyhuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihminen edes tuoksu hyvälle, jos sen oma tuoksu on pesty saippualla päältä pois.

Vierailija
24/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:13"]

Amerikkalaisissa sarjoissa naisilla on yleensä seksin aikana yöpaita tai rintsikat päällä. Tietenkin tissien näyttämistä tv:ssä vältetään, mutta outoa silti.

[/quote]

Ja lakanoilla peitellään itseään ihan neuroottisesti. Jos vessaan lähtevät niin vuodevaatteisiin kietoutuneena sinnekin.

Vierailija
25/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama juttu aamukohtauksissa - suutelevat intohimoisesti heti herättyä. Olisihan se ihanaa mutta unenhajuinen hengitys on mun mielestä äklö! Mä haluaisin kyllä pestä hampaat ennen aamuseksiä...

Vierailija
26/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:10"]

En käy koskaan suihkussa ennen seksiä. Miksi pitäisi? Ihmettelen suihkun sijaan sitä, että seksin jälkeen aletaan vain nukkua. Jos ei ole käytetty kondomia, yleensä pitäisi käydä edes vähän siistiytymässä. Jos on käytetty, se pitäisi yleensä ottaa pois..

[/quote]

Meillä taas päinvastoin - molemmat huolehtii hygieniasta ennen seksiä  mutta en mä koskaan käy suihkussa seksin jälkeen ellen ole vaikka kauppaan lähdössä. Illalla jos rakastellaan niin käyn vain valuttamassa satsin ulos ja takaisin peittoihin. Kondomin kanssa vielä helpompaa - sen voi jättää nätisti sängyn viereen ja viedä aamulla roskiin.

Vierailija
27/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun aina elokuvissa ja sarjoissa, lähes poikkeuksetta, vedetään farkut tai muut housut päälle eikä ollenkaan alushousuja alle! Just viimeks smith sinkkuelämässä.

Vierailija
28/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 07:31"]

Mua ärsyttää, kun aina elokuvissa ja sarjoissa, lähes poikkeuksetta, vedetään farkut tai muut housut päälle eikä ollenkaan alushousuja alle! Just viimeks smith sinkkuelämässä.

[/quote]

Jos ne alkkarit on niin rähmässä jo? Heitetty roskiin?

Vierailija
29/29 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ainakin on käytävä pesulla ennen seksiä. Illalla tietenkään ei tarvi käydä, jos on vähän aiemmin käynyt suihkussa, mutta koko päivän pesemättömänä ollutta römpsää en uskaltaisi edes avata miehen eteen, sehän haisee kilometrin päähän. :)

Seksin jälkeen mies vetäytyy heti ulos ja lähdetään pesulle. Onhan se vähän epäromanttista, mutta näin me on totuttu tekemään. Mun pitää myös heti käydä vessassa, etten saa virtsatietulehdusta. Sitten saatetaan kyllä loikoa vielä hetki yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi