Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko pukea nahkahousut töihin?

Vierailija
08.09.2014 |

Oon siis tarjoilija pienessä ravintolassa ja työvaatteina essun lisäks on ihan omat vaatteet, rajoitteeksi annettu että alaosa vähintään polvipituinen ja yläosa ei saa olla hihaton. Oon ihan oman järjen mukaan menny tässä asiassa enkä esim. mitään kovin erikoisia printtipaitoja oo pitänyt. Mutta ostin kivat nahkahousut ja nyt mietin onko ne ok töissä. Ärsyttää kun ei saa kuin vapaapäivinä ilmaista itseään pukeutumisella, tylsät vaatteet 5 päivää viikossa. Menisitkö itse töihin nahkahousuissa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Nahkahousut töihin Et voi olla tosissas? Ei mikään vaatekappale hiosta niinkuin nahkahousut. Mä en kyllä laittais, vaikka ois miten hyvän näköiset. TYö vaatteen pitää olla olla sellainen, että se on joustava, mukavanoloinen ja hiostaa mahdolllisimman vähän. Ei ole kivaa olla haarat hiessä  koko pitkää työpäivää tiukoissa ja hengittämättömissä nahkahousuissa. Kyllä ne kuuluu vapaa-aikaan. 

Vierailija
22/35 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukisi. Vanhat ukot kuolaa ja naiset halveksii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla se natsihörhö, joka jumaloi Adolf Hitleriä, Heinrich Himmleriä ja Josef Mengeleä.

Vierailija
24/35 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin töihin, jos olisin muusikko, levykaupan myyjä, barista, filosofi tms. Muuten en. Tekonahka, toisin kuin aito nahka, saattaa myös hiostaa ja varsinkin fyysisessä tarjoilijan ammatissa. 

Vierailija
25/35 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten siellä pieru pyörii :D Niinkuin ryssä Anttilassa.

Vierailija
26/35 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nahkahousut kuulu työpaikalle. Ilmaise itseäsi vapaa-ajallasi ja pukeudu silloin oman mielesi mukaisesti.

Vierailija
27/35 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit, saat todennäköisesti palkankorotuksen.

Vierailija
28/35 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täysin ok pitää töissä nahkahousuja. Tosin joudun esitykseni loppupuolella aina riisumaan ne.

Vierailija
29/35 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna juttelisin työkavereiden kanssa ja kysyisin mitä mieltä he ovat. Mulla on ollut monesti tekonahkahousut töissä ja olen lastentarhanopettaja. Vielä ei kukaan ole valittanut :D

Vierailija
30/35 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija käyttää baari hommissa nahkiksia ,punaisia sekä mustia,on ainakin miesten suosiossa tippien perusteella.Kukaan ei ole moittinut vaan kehuja on sadellut runsaasti,itse saan puristell tiukkaa nahkabebaa iltaisin mielin määrin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Vierailija
31/35 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/35 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo edes ole nahkahousut. Et voi laittaa niitä töihin!!

Vierailija
33/35 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousujakin on monenlaisia. Suurin osa vastaajista ilmeisesti ajattelee niitä mauttomia versioita, hienojakin on. Itse voisin laittaa oman mielikuvani mukaiset, hienot nahkahousut töihin. Olen yläkoulun ope.

Vierailija
34/35 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
35/35 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 23:32"]Ehdottomasti voit käyttää nahkahousuja jos sinulla on kaunis vartalo. Sopivat joilllekin todella hyvin.
[/quote]

Minä en käyttäisi keinonahkahousuja! Siis missään. Ja nyt alapeukuttamaan. Mutta en käytä myöskään keinonahkaisia kenkiä, laukkua jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi