Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paniikkikohtaukseen reagointi

Vierailija
17.08.2021 |

Minulla on asiat ihan ok mutta olen iän ja pandemian takia aika eristyksissä. Olen itse terve mutten tapaa juuri ketään tällä pandemia alueella. Näin äsken pahaa unta ja olen jonkinlaisessa paniikissa. Outo epätodellinen pelottava olo. Miten tästä pääsee eroon. Pelkään. Yleensä olen ihan tervejärkinen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkikohtauksessa lääkkeiden lisäksi moni saa apua siitä, että päästää irti eikä ajattele sitä mitä muut ajattelevat tilanteesta.

Vierailija
2/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilemalla: "Auta, Jeesus, anna rauha sydämeeni!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paniikkikohtauksessa lääkkeiden lisäksi moni saa apua siitä, että päästää irti eikä ajattele sitä mitä muut ajattelevat tilanteesta.

Itsellä on ollut aikoinaan paniikkihäiriöitä, tilanteen ollessa päällä ei kyllä todellakaan ollut mielessä se mitä muut ajattelevat tilanteesta. Lähinnä siinä pyöri mielessä, että jäänkö ylipäätään henkiin.

Vierailija
4/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutessasi voit soittaa kriisipuhelimeen.

Vierailija
5/5 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä vähä nulos kävelylle, mielummi  paikkaan missä on muitakin ihmisiä.  ota puheln mukaan.    Jos outo olo jatkuu pyydä että joku soittaa sulle kyydin terveysasemalle tai sairaalan päivytykseen. Jos oli on normaali, tulet sitten  takaisin kotiin. Apua kyllä saa,voihan olla että sinulle on tulossa kuumetta tai   sitten on jokin   pieni poissaolokohtaus, sellainen epileptinen.  Otatko  eristyksen   turhan vakavasti. miksi ikä sinut eristää,  ei nyt ole mitään ikään liittyvää eristystä.  Viime vuonnakin se oli väärinkäsitys.Ulos saa meillä mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi