Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIksi ette laita mobiili puolta kuntoon?

Vierailija
08.09.2014 |

Eipä mulla muuta. Kolmen viikon pituinen käyttökatkos on nykyteknologian aikana häpeällinen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:00"]

Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia mobiilissa minulla. No jos ihan tarkkoja ollaan, niin sinne kaksisivuisen keskustelun toiselle sivulle pitää mennä osoitetta muutamalla, mutta muuten on lukeminen ja postaaminen toiminut koko ajan :)

[/quote]

Normaalisti kun pyritään toimivaan sivustoon niin tuollaista pidetään ongelmana. Varmaan ylläpito on kanssasi samaa mieltä, että se on vain ominaisuus, ei vika. Itseäni vähän vituttaa.

Vierailija
2/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseestä tämä. Ja ylläpito pitää ketjua ylhäällä vaik kukaan ei heistä kommentoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me osata. T. Ylläpito-Mari

Vierailija
4/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä siinä on vikana? Ainakin Lumia-puhelimissa toimii ihan hyvin.

Vierailija
5/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia mobiilissa minulla. No jos ihan tarkkoja ollaan, niin sinne kaksisivuisen keskustelun toiselle sivulle pitää mennä osoitetta muutamalla, mutta muuten on lukeminen ja postaaminen toiminut koko ajan :)

Vierailija
6/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lainaamaan tekstiä, jossa on jo yksi lainaus. Välilyönnit eivät siirry. Kakkossivun viestit eivät näy. On siinä nyt aika vitusti vikaa. Kokeiltu on iTuotteilla ja Samsung Galaxylla. 

Vierailija
7/7 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:00"]

[/quote] Aika monella muulla tuntuu olevan. Minulla on Lumia ja Internet explorer selain. ennen on toiminut moitteettomasti mutta nyt etusivulla joku hämärä nuoli, jota klikkaamalla ei tapahdu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi