Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee hermot tuohon mieheen kun sillä ei ole mielipidettä mistään!

Vierailija
16.08.2021 |

Miehen kanssa ei voi keskustella mistään kun kaikki on aina ihan jees. Mielipidettä ei ole mihinkään eikä etenkään kriittisiä näkemyksiä. ”Mitäpä sitä turhaan miettiä tai jauhaa kun asioille ei mitään voi”. No monelle asialle ei tosiaan mitään näin yksilötasolla mahda mutta mielestäni silti on tärkeää omata näkemyksiä ja pystyä esittämään kritiikkiä asioita kohtaan. Alkaa olla kohta eron paikka. Olen niin kyllästynyt.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voikin hermostua. Miksi ihmeessä ihmisellä pitäisi olla näkemyksiä ja kritiikkiä asioita kohtaan. Monen asian taustat ovat niin monimutkaiset, että valistuneen mielipiteen muodostaminen voi viedä ihan käsittämättömän paljon aikaa. Normaalilla työssäkäyvällä ei sellaiseen ole mahdollisuutta ja se on turhaakin, koska sen takia on koulutusjärjestelmä että eri aloilla on omat asiantuntijansa eikä kenenkään tarvitse opiskella kaikkea ja muodostaa mielipidettä kaikesta. Minulle useimmat asiat ovat ihan sama, parasta on että niitä opiskelleet muodostavat niistä mielipiteensä ja sen mukaan sitten vaikkapa kansakuntana mennään. Itselläni on sitten tietyt asiat, joista tiedän paljon, ja voin jopa mielipiteen muodostaa jos on ihan pakko.

Ja vaaleaa vai tummaa leipää? Ihan oikeasti, laita kumpaa vain, kumpikin käy. En ole nirso, kumpikin käy ihan yhtä hyvin, mikä siinäkin on pahaa?

Ja olen nainen, mutta onneksi miehenikin on aika samanlainen. Täytyy sanoa, että arvostan meidän suhdetta ja yhteisen elämän helppoutta taas kerran entistä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla