Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tervetuloa siivousrinkiin! Nyt koti kuntoon, mistä aloitetaan?

Vierailija
29.08.2006 |

Kerro, mikä paikka siivotaan seurtaavaksi tai mikä kotityö tehdään.

Minä aloitan rojujen keräämisellä olkkarin lattialta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tehtiin lisää sotkua syömällä, nyt pitäis samalla houkutella nuhanenät nukkumaan, ja siivota ne uudet sotkut kyökistä. Kun sen saan tehtyy oon ansainnu kahvit!

Vierailija
22/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, jaksanko tehä enää mitään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A vot et on hyvvee kaffi!

Huomasin tos nukuttelupuuhis et on vielä sänkykin petaamatta, eli se tarkoittaa lakanoidenvaihtoa. en enää muistanut et semmostakin aamulla suunnittelin. Nyt sentään 2 masiinaa pyörii, 1 ipanuus nukkuu, syötykin on. Listalla ois vielä se lakanoiden vaihto, vessan pesu ja vois tost olkkarin keskiosankin imuroida -enempää en jaksa tänään. Ja täytyy kait ne pyykitkin välillä ripustaa?

terv. 2, 22, 29

Vierailija
24/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ostin uutta pesuainetta sitä varten. Toivotaan että puhdasta tulee!

Vierailija
25/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessas oli ihan järkyttävä pöly! Miks sitä siivoo aina vaan lavuaarin ja pytyn mut ei pyyhi pintoja? Toinen koneellinen pyykkiä menossa, jatkan liinavaatepuolella...

terv. 2,22,29,31

Vierailija
26/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, tsemppaan sit minäkin. Vessa pitäisi kuurata kun 2-vee käy siellä potalla ja tyhjentää sen pönttöön " ihan ite" , jälki sen mukaista....

tavaroille pitäisi etsiä paikkoja ja pistää huutikseen(sauna täynnä), huoh! Loputon projeksti tällaiselle hamsterille =/

Vierailija
27/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olisin halunnut sellasta pikku hiljaa hyvä tulee siivousta... :( no kait mäkin meen vessan pesaseen.

Vierailija
28/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytää jo vähän siistimmältä! Oikeastaan, ei siihen mene edes kauaa aikaa kun vaan ryhtyy toimeen:)

Vierailija
29/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan inspiraatiota johonkin pieneen. Hyvä alku jo. Ehkä sittenkin vielä jaksan jatkaa. ap

Vierailija
30/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä oon saanu aikaseks on tiskikoneen ja pyykkikoneen pyöritystä, yksien pyykkien ripustaminen + vessan pesu kunnolla (kerran kuussa kunnolla). Ja otin vanhat lakanat pyykkikoriin sängystä. Pölynimuriin en oo ees koskenu vaikka tarkotus oli. Ukko tulee kohta kotiin, niin nakitan sille sen saunan kylppärin pesun. Mulla menee pesuaineista kädet ruvelle. Enkä oo vielä ees raivannut olkkarin lattiaa imurointikuntoon. Voi olla et sekin menee ukolle hommiks. Mä meinaa kehitin ittelle seuraavan homman idean...

Alan ompeleen kanttinauhast lenksui noihin perk...n pyyhkeisiin kun eivät puoliks irtonaisilla lenksuilla pysy enää nauloissa. =D Eli meikä kuittaa tän " ylettömän" siivouksen nyt.

terv. 2,22,29,31,34

Vierailija
31/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senverran pitää kyl munkin viel siivota et toi sänky imuroidaan ja räpsäytän petivaatteet ennen uusia lakanoita. Mut en voi tehdä sitä vielä kun nuhanenät vielä nukkuu, koisatkoon tautiaan rauhassa nyt pois, en herätä imurilla.

terv. 39

Vierailija
32/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessan menen hinkkaamaan loppuun kun äskön jätin sen vain likoomaan.

Vierailija
33/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aina siivoominenkin tuntuu kivalta, miksiköhän??

Vierailija
34/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais tulla pikkaset pöllyt kun pesin vessan tolulla... yöks...

Vierailija
35/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tuli kotiin ja painui " unosille" se hänen siivoomisistaan. Mä en kehtaa käynnistää imurii ettei potilaat herää. En oo löytäny sitä kanttinauhaa... Tän av:n ääreen löytää kyl ittensä helposti. Jos menisin ruuanlaittoon minäkin, hiljaa...

alkup. 2, ynnä moni muu numero.....

Vierailija
36/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain ohimennessään vielä innostuu tekemään.

Niistä pyyherenksuista sen verran, että mulla on sellasia muovisia juttuja, joita voi laittaa pyyhkeisiin lenkuks, jos niissä ei ole. Meillä toimineet ihan hyvin. Monesti menny pesukoneeseenkin, eikä ole käyny mitään. Ennen niitä möi ainakin Stockman.

ap

Vierailija
37/37 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois varmaan saanu mitään tänäänkään aikaseks muuten. Nyt on ihan aikaansaanut olo. Tosin lapsia ei olekaan ulkoilutettu -kuumeressuja. Hmm, toi lenksujuttu oli hyvä vinkki, kuneteen sattuu saatan ostaa? Tähän hätään pitänee kanttinauhailla... kun ensin löydän sen jostain. Jahas- potilaat herää pitää mennä.