Tervetuloa siivousrinkiin! Nyt koti kuntoon, mistä aloitetaan?
Kerro, mikä paikka siivotaan seurtaavaksi tai mikä kotityö tehdään.
Minä aloitan rojujen keräämisellä olkkarin lattialta.
Kommentit (37)
Mä en tiedä, jaksanko tehä enää mitään. ap
A vot et on hyvvee kaffi!
Huomasin tos nukuttelupuuhis et on vielä sänkykin petaamatta, eli se tarkoittaa lakanoidenvaihtoa. en enää muistanut et semmostakin aamulla suunnittelin. Nyt sentään 2 masiinaa pyörii, 1 ipanuus nukkuu, syötykin on. Listalla ois vielä se lakanoiden vaihto, vessan pesu ja vois tost olkkarin keskiosankin imuroida -enempää en jaksa tänään. Ja täytyy kait ne pyykitkin välillä ripustaa?
terv. 2, 22, 29
kun ostin uutta pesuainetta sitä varten. Toivotaan että puhdasta tulee!
Vessas oli ihan järkyttävä pöly! Miks sitä siivoo aina vaan lavuaarin ja pytyn mut ei pyyhi pintoja? Toinen koneellinen pyykkiä menossa, jatkan liinavaatepuolella...
terv. 2,22,29,31
Noh, tsemppaan sit minäkin. Vessa pitäisi kuurata kun 2-vee käy siellä potalla ja tyhjentää sen pönttöön " ihan ite" , jälki sen mukaista....
tavaroille pitäisi etsiä paikkoja ja pistää huutikseen(sauna täynnä), huoh! Loputon projeksti tällaiselle hamsterille =/
mä olisin halunnut sellasta pikku hiljaa hyvä tulee siivousta... :( no kait mäkin meen vessan pesaseen.
Näytää jo vähän siistimmältä! Oikeastaan, ei siihen mene edes kauaa aikaa kun vaan ryhtyy toimeen:)
odotan inspiraatiota johonkin pieneen. Hyvä alku jo. Ehkä sittenkin vielä jaksan jatkaa. ap
Se mitä oon saanu aikaseks on tiskikoneen ja pyykkikoneen pyöritystä, yksien pyykkien ripustaminen + vessan pesu kunnolla (kerran kuussa kunnolla). Ja otin vanhat lakanat pyykkikoriin sängystä. Pölynimuriin en oo ees koskenu vaikka tarkotus oli. Ukko tulee kohta kotiin, niin nakitan sille sen saunan kylppärin pesun. Mulla menee pesuaineista kädet ruvelle. Enkä oo vielä ees raivannut olkkarin lattiaa imurointikuntoon. Voi olla et sekin menee ukolle hommiks. Mä meinaa kehitin ittelle seuraavan homman idean...
Alan ompeleen kanttinauhast lenksui noihin perk...n pyyhkeisiin kun eivät puoliks irtonaisilla lenksuilla pysy enää nauloissa. =D Eli meikä kuittaa tän " ylettömän" siivouksen nyt.
terv. 2,22,29,31,34
Senverran pitää kyl munkin viel siivota et toi sänky imuroidaan ja räpsäytän petivaatteet ennen uusia lakanoita. Mut en voi tehdä sitä vielä kun nuhanenät vielä nukkuu, koisatkoon tautiaan rauhassa nyt pois, en herätä imurilla.
terv. 39
vessan menen hinkkaamaan loppuun kun äskön jätin sen vain likoomaan.
Silloin aina siivoominenkin tuntuu kivalta, miksiköhän??
tais tulla pikkaset pöllyt kun pesin vessan tolulla... yöks...
Ukko tuli kotiin ja painui " unosille" se hänen siivoomisistaan. Mä en kehtaa käynnistää imurii ettei potilaat herää. En oo löytäny sitä kanttinauhaa... Tän av:n ääreen löytää kyl ittensä helposti. Jos menisin ruuanlaittoon minäkin, hiljaa...
alkup. 2, ynnä moni muu numero.....
Jos jotain ohimennessään vielä innostuu tekemään.
Niistä pyyherenksuista sen verran, että mulla on sellasia muovisia juttuja, joita voi laittaa pyyhkeisiin lenkuks, jos niissä ei ole. Meillä toimineet ihan hyvin. Monesti menny pesukoneeseenkin, eikä ole käyny mitään. Ennen niitä möi ainakin Stockman.
ap
En ois varmaan saanu mitään tänäänkään aikaseks muuten. Nyt on ihan aikaansaanut olo. Tosin lapsia ei olekaan ulkoilutettu -kuumeressuja. Hmm, toi lenksujuttu oli hyvä vinkki, kuneteen sattuu saatan ostaa? Tähän hätään pitänee kanttinauhailla... kun ensin löydän sen jostain. Jahas- potilaat herää pitää mennä.
Eli tehtiin lisää sotkua syömällä, nyt pitäis samalla houkutella nuhanenät nukkumaan, ja siivota ne uudet sotkut kyökistä. Kun sen saan tehtyy oon ansainnu kahvit!