Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa, että käyttäisin e-pillereitä... :\

Vierailija
08.09.2014 |

Itse olen vastaan useasta syystä. Ensinnäkin lähisuvussani on useampi veritulppalähtöinen kuolema, jonka riskiä myös pilsut lisäävät. Olen myös skeptinen hormoneiden popsimisesta. Ei voi olla täysin turvallista ja hyväksi.. Lisäksi työskentelen liikunnan ohjaajana/pt:nä jolloin mieli pitäisi pysyä aurinkoisena ja kroppa timminä. E-pillereiden sanotaan nostavan ruokahalua ja turvottavan, joka olisi kyllä mahdottomuus tässä,ammatissa
ikävää. Mielialojen vaihtelutkaan ei houkuta. Olen nimittäin melko ailahteleva jo ennestään :D

Mies kuitenkin sättii itsekkääksi, kun en pillereitä hae. Olemme tämän vuoden nyt käyttäneet kondomia.. Mutta se kuulemma vie halut ja tuntuu vaikealta (?) minulle se sopii oikein hyvin ja ei valittamista. Ikää on kummallakin 24v. Kommentteja, mielipiteitä? Jatkaako kumilinjalla vai myöntyä pilsuihin?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun vartalo, sun valinta. Itse en tekisi yhtään mitään miehen painostuksesta."
painostuksesta = aloitteesta

Vierailija
62/66 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:27"]

Sun vartalo, sun valinta. Itse en tekisi yhtään mitään miehen painostuksesta.

[/quote]
painostuksesta = aloitteesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mies haluaisi, että söisin e-pillereitä. Kyse on kuitenkin minun kropastani ja päästäni eli minä teen valinnan. En syö. Miehellä ei ole muuta mahdollisuutta kuin käyttää kondomia, mutta onneksi on normaalia miestä empaattisempi, niin suurta draamaa ei asiasta synny.

Vierailija
64/66 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun lopetin pillerit, kysyi kaverini, että mitä poikaystävä tuumaa. Ilmeisesti tästä pitäisi siis miehen suuttua. Minä ainakin sain pillereistä sellaisia oireita, että ei tee mieli kokeilla enää mitään hormonaalista ehkäisyä. Kuinkahan moni mies oikeesti kärsisi vastaavista sivuvaikutuksista...

Vierailija
65/66 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:15"]

Sä et edes saisi pillereitå veritulppariskin vuoksi. Tuollaisen miehenkö kanssa perustat perheen?

[/quote]

Kumma, kun kukaan ei maininnut tuota heti keskustelun alussa, vai eikö tätä tiedetä? Lähisuvun veritulpat ovat este pillerien saannille.

Vierailija
66/66 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion tämän viimeisen raskauden jälkeen hankkia ehkäisytietokoneen. Hormoneja en halua syödä/käyttää muuten, joten tuo on passeli mulle.