Voisitko seurustella naisen kanssa joka itkee joka päivä?
Kommentit (33)
Kiusaat ja piinaat sitä, jätä rauhaan.
Olen nainen mutta en jaksaisi sellaista edes kaverina, saatikka seurustelukumppanina.
Tiedän muuten oikeesti yhden tämmösen tapauksen. Jokainen aamu alkoi tunnin vollotuksella.
Joo, miksi ei? Mulla oli karjalaista sukua oleva miespuolinen työtoveri, joka sai kyyneleet silmiinsä monta kertaa päivässä. Iloisista asioista, surullisista asioista, hämmästyksestä ja harmituksesta. Aina oli Pentillä vedet silmissä. Hieno työkaveri oli.
Kaikki itkevät nuorena, eikä se tarkoita joka kerta negatiivista.
Mun mies ainakin voi. Meillä menee hyvin vaikka itken usein. Mulla on mm vaikea masennus ja migreeni. Itken usein surusta ja kivusta. Olen niin tottunut tähän että elämä sujuu silti aika hyvin ja arkisesti.
Kyllä, tykkään lohduttaa, vaikka tähän varmaan joku tulee vastauksena joku kertomaan kuinka haluan vain alistaa naisia..
Riippuu mistä ja miksi itkee, kuulostaa ihan symppikseltä ja hellyyttävältä tapaukselta.
Tunteet on hyvästä, viestii että ihminen on sujut tunteidensa kanssa, on herkkä, empaattinen ja yleensä myös taiteellinen sielu.
Voisin ottaa, jos mitään vakavaa syytä hänen jokapäiväisiin kyyneliinsä ei ole!
Voisin, mutta luultavasti en kauaa, ainakaan jos asutaan yhdessä.
Jos on sellainen karjalaistyyppinen herkästi liikuttuva niin iloista kuin suruistakin niin sellainen nainen kelpaa kyllä. Mutta jos nainen on sellainen jolla aina on naama norsun v.tulla ja kestomasentunut tapaus, niin ei mitään mahdollisuutta. En voisi olla edes ystävä tällaiselle.
Jos itkee euforiasta sängyssä, niin mielelläni... ;)
No jos se vain pystyy itkultaan puhumaan. Puhumistahan se seurustelu on, tai ainakin pitäisi olla, ei sen kummempaa.
En todellakaan. Itse nauran päivittäin