Voisitko seurustella naisen kanssa joka itkee joka päivä?
Kommentit (33)
En. Entinen naisystäväni oli tällainen herkkäitkuinen tapaus. Never again.
Mä olen tosi tunteellinen ja herkkä ihminen, itken usein elämän pieniä, hienoja, kauniita, surullisia tai muuten vain tunteita herättäviä asioita. Saatan hetkistyä siitä, jos näen kauniin maiseman, hienosta musiikista tai eläkeläispariskunnasta pitämässä tosiaan kädestä. Olen tällainen, kenenkään hyväksyntää en siihen tarvitse. On silti kiva, että oma mies hyväksyy.
No ei tuo nyt hirveän houkuttelevalta kyllä kuulosta
Ehdottomasti. Minulla on sellainen fetissi, että itkevät ja nyyhkyttävät naiset ja tytöt kiihottavat valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Minulla on sellainen fetissi, että itkevät ja nyyhkyttävät naiset ja tytöt kiihottavat valtavasti.
Ihan normaali mies olet, ei tuo ole mikään fetissi. Suurin osa miehistä vaan haluaa helppoa pimperoa ilman draamaa.
Antaa itkun tulla. Tunne se on siinä missä muutkin. Tulkaa pois jo keskiajalta.
Ei ole normaalia joka päivä itkeskellä. Jotain mielen epätasapainoa se on. Sitä kokee itsensä epäonnistuneeksi kumppaniksi, jos toinen jatkuvasti itkee ja on onneton. Helposti siinä voi ihastua johonkin sellaiseen, joka on iloinen seurassasi.
Ei kai se pelkkä itku mikään ongelma olisi, jos siihen ei liittyisi sellaista, että pitäisi koko ajan olla lohduttamassa, tai hän olisi jotenkin ihan toimintakyvytön. Itkuhan sellaisenaan on vain fysiologinen reaktio, joka voi johtua vaikka mistä.
Hell no!
Naiset muutenkin tekevät itkutestin miehelle, joka tietynlainen sontatesti, että itkevät treffeillä, ja jos mies lohduttaa kuin joku nössö, mies ei pääse jatkoon, kun on lähinnä kaverimainen, eikä kumppani.
Riippuu varmaan miksi ja onko tilanne pysyvä. Ihan jo itsensä vuoksi varmaan ois hyvä kyllä apua hakea.