Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain huippupisteet Asperger-testistä

Vierailija
08.09.2014 |

Miten tästä eteenpäin? Vaatiiko joitain toimenpiteitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan ryhtyä matemaatikoksi, tutkijaksi tai it-yrityksen toimitusjohtajaksi.

Vierailija
2/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:55"]

Kannattaa varmaan ryhtyä matemaatikoksi, tutkijaksi tai it-yrityksen toimitusjohtajaksi.

[/quote]

Tutkijan uraa minulle suositeltiin jo ammatinvalintatesteissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:57"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 01:55"]

[/quote]

Tutkijan uraa minulle suositeltiin jo ammatinvalintatesteissä.

[/quote]

Siitä sitten vaan alaa valitsemaan. Tuskin mitään terapiaa tai lääkkeitä tarvitset, tai siis tuskin niistä mitään apua olisi. Hyvä tohtori sinusta tulee.

Vierailija
4/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitenkäs ne itsensä assiksi diagnosoineet toimivatkaan?

-Kuuluttavat asian jokaiselle tutulle ja sen serkulle

-Tekevät assiudesta itselleen jokaisen persoonallisuuden alueen kattavan identiteetin

-Vaativat, että tästä lähtien heitä pitää kohdella erityisesti ja nimenomaan asseina

-Alkavat selittämään kaikkia elämänsä epäonnistumisia assiudella ja sillä, ettei sitä ymmärretä

-Alkavat selittämään kaikkia elämänsä onnistumisia assiudella, koska assit on erityislahjakkuuksia

-Hokevat "Olen assi, olen assi..." jokaiselle, joka jaksaa kuunnella

-Diagnosoivat kaikki perheenjäsenensä, sukulaisensa ja tuttunsa asseiksi milloin milläkin perusteella

Itsellä eräs tuttu, joka googletti itselleen uuden identiteetin joltain assiutta käsittelevältä sivustolta. Kaikki merkit osuivat kuulemma yhteen ja "mähän oon just sellanen". Sen jälkeen alkoi kaivamaan assiutta myös kaikista perheenjäsenistään ja muista tutuista ja sai itkukohtauksia, kun lääkärit eivät suostuneetkaan diagnosoimaan esim. hänen poikaansa.

Kuulostaa varmaan loukkaavalta, mutta alkoi tosiaan tulla korvista ulos se assius. Onneksi hänelle sitten diagnosoitiin yksi toinen juttu, niin se assiudesta rupattaminen loppui.

Vierailija
5/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottihoitoon mars, ja loiset pois suolistosta. Aspergerista kärsivillä on geneettinen ongelma, joka tekee loisten vaikutuksen vähän tavanomaista erikoisemmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi