Miksi tinderissä tulee samat tyypit uudelleen ja uudelleen vastaan?
Vaikka ruksia olisi painanut jo. Nyt jo kolmannen kerran sama kaverihan se siinä.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:48"]Sama mulla parin tyypin kanssa, varmaan kolmatta kertaa eteen tullut jo. Ja ihan parin vaan, vaikka annan varmaan 98,7 % raksia.
[/quote] no sama täällä! Eli siis vain pari niistä ruksituista tulee uudelleen ja uudelleen, itselläkin valtaosa pelkkää ruksia. Auta armias kun jollekin lykkäät vahingossa ruksia niin ei varmana tule enää vastaan... :D
Mulla on pompannut esiin sama exhoito jo varmaan kymmenettä kertaa... Ei näytä tinder uskovan että ei on ei :D
Ehkä ne tekee uusia profiileja, vähän niinkuin varmistaakseen, etteivät vahingossa ole joutuneet ruksatuiksi :)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:52"]
Ehkä ne tekee uusia profiileja, vähän niinkuin varmistaakseen, etteivät vahingossa ole joutuneet ruksatuiksi :)
[/quote]
Samaa oon miettinyt. Aika maaniselta tinderkäyttäjältä toi exhoitoni kuulostais siinä tapauksessa...
- 4
[/quote]
Mulla on ollut tinder vaan viikon ja sinä aikana jo tullut sama monta kertaa vastaan.
Mut tinder on aika surkee sovellus, esim. se km-määrät ei pidä myös paikkaansa. Maksimi on 30 km ja silti lukuisat matchit jotka profiilissa näytti sopivan rajan alle hyppääkin ihmeellisesti yli 100 km...Mikä järki.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:54"]
Tinder... sen siitä saa kun on vajonnut 5 v:n tasolle.
[/quote]
hei sinä parempi ihminen, monta 5- vuotiasta tinderin käyttäjää tunnet?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:55"]
[/quote]
Mulla on ollut tinder vaan viikon ja sinä aikana jo tullut sama monta kertaa vastaan.
Mut tinder on aika surkee sovellus, esim. se km-määrät ei pidä myös paikkaansa. Maksimi on 30 km ja silti lukuisat matchit jotka profiilissa näytti sopivan rajan alle hyppääkin ihmeellisesti yli 100 km...Mikä järki.
[/quote] Luulen että he ovat olleet vierailulla 30 km:n säteellä ja näkyvät siksi, vaikka myöhemmin olisivatkin reissanneet kauemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:55"]
[/quote]
[/quote] Luulen että he ovat olleet vierailulla 30 km:n säteellä ja näkyvät siksi, vaikka myöhemmin olisivatkin reissanneet kauemmaksi.
[/quote]
Kun profiili tulee eteen, lukee siinä vaikka 20 km päässä. Laitan sydämen ja tulee heti matchi, menen profiiliin jossa lukeekin että 120 km etäisyys. Tätä tapahtuu niin usein sekä systemaattisesti myös ulkopaikkakunnille että pakko olla vaan virhe sovelluksessa...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:54"]
Tinder... sen siitä saa kun on vajonnut 5 v:n tasolle.
[/quote]
hei sinä parempi ihminen, monta 5- vuotiasta tinderin käyttäjää tunnet?
[/quote]
Äläkää ruokkiko sen pedounelmaa.
Sama mulla parin tyypin kanssa, varmaan kolmatta kertaa eteen tullut jo. Ja ihan parin vaan, vaikka annan varmaan 98,7 % raksia.