Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laitat täytteeksi itse tehtyyn pizzaan?

Vierailija
07.09.2014 |

Otsikossa kysymys. :-)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikunaa, emmentalia ja chorizoa oli viimeksi. Pohja napoletana-tyylinen, 72 % hydraatio, pitsakivellä 5 minuuttia. Molto bene.

Vierailija
22/32 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:08"]

Parmankinkkua Kalamataoliivit Artisokkaa

[/quote]

Tätä odotinkin, pitääkö pizzanteostakin tehdä näin vaikeaa...

[/quote]

Onko sulla jokin vamma, vai mikä noissa täytteissä on sulle vaikeaa? Vissiin pitäisi olla kinkkusuikaleita pussista ja purkki säilykeananasta, ettei mee liian snobbailuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti ollut hyviä comboja!
Itse tykkään salmi,aurajuustoa,katkarapu,ehkä kinku ja hyvin juustoa! :) NAM, ja varsinkin äitin tekemänä, parasta! ^^
Saisko joltain simppelin ohjeen pohjaan? :D eka kertaa tekemässä, niin ois joku helppo ohje ihan jees! Joten millä tavoin paras pohja saadaan? :)

Vierailija
24/32 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiveja-sipulia-kukkakaalia-sardiineja-hillosipuleita-porkkanaa-juustoraastetta-kuolaa

NAMI!

Vierailija
25/32 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä ruokailen, mutta lähipitseriassa tehty pitsa on tällainen:

aurajuustoa-kinkkua-sipulia-karvoja-ählämihikeä-karria-kanelia-spermaa

Maiskis!

Vierailija
26/32 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mozzarellaa-cheddaria-simpukoita-katkarapuja-hikisukkamehua-kaksi viikkoa muhineet kalsarimausteet

Vierailija
27/32 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mozzarellaa-cheddaria-fetaa-kinkkua-sardiineja-herkkusieniä-karria-grillimaustetta+tissimaidot pizzataikinaan niin hyvää tulee

Vierailija
28/32 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan punasipulia, oliivia, jalapenoa, kapriksia ja mozzarellaa. Teen pizzataikinan edellisenä iltana, saa olla yön ja päivän jääkkärissä lepäämässä - tulee tosi hyvä pohja noin!

Vierailija
29/32 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:51"]

Onko mitään vinkkejä pitsan tekoon? Tein pari päivää sitten kinuskikissan pitsapohjaohjeen mukaisesti eikä tullu hyvä :/ olikohan liian kauan uunissa.

[/quote]

Ohuen ja rapean pizzapohjan saa siten, että kaulii pizzataikinan ohueksi levyksi (n. 1,5 cm paksuiseksi) ja pistelee sen ensin haarukalla. Sitten se vedetään nopeasti leivinpaperin avulla uunissa kuumennetulle pellille ja täytetään maun mukaan. Paistoaika 250ºC ja 15 minuuttia on hyvä. Jos haluaa pullamaisen pohjan, niin pellin kuumentamisen voi jättää pois. En tiedä Kinuskikissan ohjeesta, mutta itse käytän kotitalouden Hyvää Pataa-oppikirjan reseptiä.

Vierailija
30/32 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kinkkua, katkarapua, aurajuustoa, ananasta on mun lemppari, toisena kebab ja sipulirenkaat. Alle toki molempiin tomaattikastiketta tai ihan vaan ketsuppia ja päälle juustoa. Täytteitä ei mun mielestä saa olla liikaa, tulee rapea ja maukas.

Vierailija
31/32 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee aina juusto, tomaattikastike, jauheliha, kinkku, tonnikala, salami, ananas.

Lisäksi osa tai kaikkia näistä: tomaattirenkaat, sipulirenkaat, aurajuusto, oliivit, jalapeno.

Lisukkeena aina sipuli-valkosipuli-öljy, Tabasco ja pizzamauste/basilika/oregano.

Joo ja ei tarvii sanoa mitään. Tiiän itekki. Mutta harvon tehdään ja sillon ku tehdään niin periaate on koko rahalla ja more is more!

Vierailija
32/32 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parmankinkkua
Kalamataoliivit
Artisokkaa