Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ilkeä jos ilmoitan kelan tukien huijaamisesta ?

Vierailija
07.09.2014 |

Perhe asuu samassa osotteessa vaikka toisella on postirestante, muija on muka yh vaikka koko perhe asuu himas... Molemmat vanhemmat makaa kotona vaikka lapset pk ssa:( vituttaa tollaset ihmiset! 

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi ilmoittaa ja miten asia tutkitaan t. Ei ap

Vierailija
22/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile edes. Tommoset pitää ain narauttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitatte Kelaan. Kyllä siitä seuraamuksia tulee, ja hyvä niin!

Vierailija
24/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita.

Vierailija
25/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilkeä. Et voi tietää, mikä tarina tuon tilanteen takana on. Ehkä asiat eivät ole lainkaan sitä, miltä ne näyttävät. Anna olla, saatat aiheuttaa korvaamatonta vahinkoa ilkeydessäsi.

Vierailija
26/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisit ilkeä, mutta et tekisi väärin. Eli joskus saa olla ilkeä.

Vierailija
27/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:42"]

Olet ilkeä. Et voi tietää, mikä tarina tuon tilanteen takana on. Ehkä asiat eivät ole lainkaan sitä, miltä ne näyttävät. Anna olla, saatat aiheuttaa korvaamatonta vahinkoa ilkeydessäsi.

[/quote]

Millainen tarina tilanteen takana sitten voisi olla? Tai miten asiat sitten voisivat olla jos eivät niin kuin siltä näyttää? Entä mitä se korvaamaton vahinko voisi olla?

Vierailija
28/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tukihuijareita on sen verran paljon että saa käräyttääkin.

Vierailija
29/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuossa huijataan tukia? Siis jos molemmat ovat työttömiä?

Vierailija
30/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on poste restante niin ei asialle voi tehdä yhtään mitään. Tokihan asunnottomat jossain majailevat. Ei ne pihalla nuku. Mutta ei ketään voi pakottaa avoliittoon.

Vierailija
31/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt kuinka nuo huijaavat jos ovat molemmat työttömiä?

Vierailija
32/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki tiijän ihan samanlaisen tapauksen.

Vierailija
33/95 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:55"]

Kerro nyt kuinka nuo huijaavat jos ovat molemmat työttömiä?

[/quote]

Ilmeisesti he huijaavat lapsilisän yh-korotukset ja elatusmaksut Kelalta. Ja mahdollisesti toimeentulotuen laskennassa on eduksi olla yh ja etävanhempi.

Ei ap.

Vierailija
34/95 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.
Käräyttele noita muun värisiä kusettajia.
Taidat olla kateellinen kun et itse saa mitään, vai?

Vierailija
35/95 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu. Tää on just tätä. En saa itse kelan tukia saatikka ole mikään sossupummi, mutta vituttaa tällaset ihmiset jotka ei voi pitää huoltaan omista asioista. Ihan oikeesti ei jumalauta..

Vierailija
36/95 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:27"]

Uuuu, yh- korotus ainakin mulla on reilu 50e ja elareita ei tule kun on yhteishuoltajuus. Mistä tiedät ettei heillä sama tilanne ? Kaatuuko maailmasi yhteen viiskymppiseen kuukaudessa?

[/quote]

Öh, miten voi olla yhteishuoltajuus jos toinen "asuu" poste restantessa? Viekö se siippa ne kakarat sinne postilootaan joka toinen viikko oleskelemaan vai miten tuo käytännössä toimii?
[/quote]
Sanon vaan et oot hiton tyhmä. Olin asunnoton vuosia ja ei paikka missä tavata lapsia. Asuin kavereilla, välillä vnhemmilla. Yksikään sossu tai muu taho ei ollut kiinnostunut missä tapaan vai tapaanko lapsia. Niin joo yhteishuoltajuus on. Luottotiedot meni, kun mun firma meni konkurssiin. Lisäks päällä broidille taatut lainat. Olin poste restantelainen. Sain 470 kuussa, muutin nykyisen tyttöystävän luo ja tulot pysyi samana. Itseasiassa parani, kun maksetaan safkat ja muu kimppaan, joten säästää. Siis mitä te riehutte.

Vierailija
37/95 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:29"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:27"] Uuuu, yh- korotus ainakin mulla on reilu 50e ja elareita ei tule kun on yhteishuoltajuus. Mistä tiedät ettei heillä sama tilanne ? Kaatuuko maailmasi yhteen viiskymppiseen kuukaudessa? [/quote] Öh, miten voi olla yhteishuoltajuus jos toinen "asuu" poste restantessa? Viekö se siippa ne kakarat sinne postilootaan joka toinen viikko oleskelemaan vai miten tuo käytännössä toimii? [/quote] Sanon vaan et oot hiton tyhmä. Olin asunnoton vuosia ja ei paikka missä tavata lapsia. Asuin kavereilla, välillä vnhemmilla. Yksikään sossu tai muu taho ei ollut kiinnostunut missä tapaan vai tapaanko lapsia. Niin joo yhteishuoltajuus on. Luottotiedot meni, kun mun firma meni konkurssiin. Lisäks päällä broidille taatut lainat. Olin poste restantelainen. Sain 470 kuussa, muutin nykyisen tyttöystävän luo ja tulot pysyi samana. Itseasiassa parani, kun maksetaan safkat ja muu kimppaan, joten säästää. Siis mitä te riehutte.

[/quote]

Eli yksi helpoimmista tavoista säästää sosiaalituissa olisi vetäistä kelan kannoista haku jossa katsotaan poste restante asujat ja yhteishuoltajat ja tarkistaa tilanne niillä joilla on molemmat. Melkoisesti taitaisi löytyä näitä tukioptimoijia. "Eihän valtion rahojen huijaaminen ole rikollista." - Lol.

Eri asia sitten taas on, että tuo tukimuotoviidakko on järjettömän monimutkainen. Mielestäni se pitäisi siivota tai ehkä rakentaa alusta lähtien uusiksi huomattavasti yksinkertaisemmaksi.

Vierailija
38/95 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:27"] Uuuu, yh- korotus ainakin mulla on reilu 50e ja elareita ei tule kun on yhteishuoltajuus. Mistä tiedät ettei heillä sama tilanne ? Kaatuuko maailmasi yhteen viiskymppiseen kuukaudessa? [/quote] Öh, miten voi olla yhteishuoltajuus jos toinen "asuu" poste restantessa? Viekö se siippa ne kakarat sinne postilootaan joka toinen viikko oleskelemaan vai miten tuo käytännössä toimii? [/quote] Sanon vaan et oot hiton tyhmä. Olin asunnoton vuosia ja ei paikka missä tavata lapsia. Asuin kavereilla, välillä vnhemmilla. Yksikään sossu tai muu taho ei ollut kiinnostunut missä tapaan vai tapaanko lapsia. Niin joo yhteishuoltajuus on. Luottotiedot meni, kun mun firma meni konkurssiin. Lisäks päällä broidille taatut lainat. Olin poste restantelainen. Sain 470 kuussa, muutin nykyisen tyttöystävän luo ja tulot pysyi samana. Itseasiassa parani, kun maksetaan safkat ja muu kimppaan, joten säästää. Siis mitä te riehutte.

[/quote]

Eli yksi helpoimmista tavoista säästää sosiaalituissa olisi vetäistä kelan kannoista haku jossa katsotaan poste restante asujat ja yhteishuoltajat ja tarkistaa tilanne niillä joilla on molemmat. Melkoisesti taitaisi löytyä näitä tukioptimoijia. "Eihän valtion rahojen huijaaminen ole rikollista." - Lol.

Eri asia sitten taas on, että tuo tukimuotoviidakko on järjettömän monimutkainen. Mielestäni se pitäisi siivota tai ehkä rakentaa alusta lähtien uusiksi huomattavasti yksinkertaisemmaksi.

[/quote]

Mitä v-tua sä sekoilet? Nyt tarkkaa lukua tiskiin ja linkkiä. Paljon sillä voi huijata, hä? Ei senttiäkään.

Vierailija
39/95 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sossupummihuijarit huutaa kuorossa :D

Vierailija
40/95 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 08:38"]

[/quote]

[/quote]

Mitä v-tua sä sekoilet? Nyt tarkkaa lukua tiskiin ja linkkiä. Paljon sillä voi huijata, hä? Ei senttiäkään.

[/quote]

Sinulta näemmä sitten loppui argumentit mutta vastaan on väitettävä silti? Jos esim. postilootassa asuva on työssä käyvä ja asuntoon jäävä on työtön tjsp tuella elävä on ero jo pelkästään asumistuessa ihan kohtalainen.