Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oudoimmat/hassuimmat unohdukset, aivopierut yms

Vierailija
16.08.2021 |

Mulle sattuu aina kaikkia ihme unohduksia vaikka olen vasta 30v đŸ˜” Kertokaa teidĂ€n oudoimpia unohduksia ja muita ajatuskuvioita etten tunne itseĂ€ni ihan höpsöksi 😂

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Perus: unohdin pankkikortin tunnuksen. Oudointa oli, ettÀ olin juuri tunti aiemmin kÀyttÀnyt sitÀ.

Vierailija
22/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuopukseni syntyi muutama vuosi sitten joulukuun alussa. Olin aika lailla aivosumussa vauva-ajan vÀsymyksessÀ. Appivanhemmat toivoivat kirjoja joululahjaksi, ja lÀhdin kirjakauppaan ostoksille kirjoitettuani heidÀn toivomiensa kirjojen nimistÀ ja kirjailijoista muistilapun lompakkooni (miksi en olisi voinut katsoa niitÀ siitÀ viestistÀ, jonka he olivat mulle luuriin laittaneet...?). Kirjakaupassa otin lapun esiin ja katsoin sitÀ varmaan minuutin enkÀ tajunnut mitÀÀn, mitÀ siinÀ luki. Sitten ymmÀrsin, ettÀ se oli ylösalaisin. Samalla reissulla kotiin tullessa vilkaisin kerrostalomme ikkunoihin. Kello oli jotain 17-18 ja valot loistivat pimeÀstÀ. Katsoin, ettÀ onpa hauskan nÀköinen ledivaloelÀin jonkun ikkunassa. Hetken pÀÀstÀ tajusin, ettÀ sehÀn on meidÀn ikkuna ja meidÀn valokarhu nimeltÀ Konsta :P

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
SisÀltö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: neljÀ neljÀ yhdeksÀn