Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Oudoimmat/hassuimmat unohdukset, aivopierut yms

Vierailija
16.08.2021 |

Mulle sattuu aina kaikkia ihme unohduksia vaikka olen vasta 30v đŸ˜” Kertokaa teidĂ€n oudoimpia unohduksia ja muita ajatuskuvioita etten tunne itseĂ€ni ihan höpsöksi 😂

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ItsehÀn tosiaan unohdin esim. mitÀ tarkoittaa pastörointi. Ja eilen etsin hetken puhelintani lÀhtiessÀni ulos vaikka olin jo laittanut sen taskuun.

Ap

Vierailija
2/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Unohdin kerran mieheni syntymÀpÀivÀn...en kyennyt muistamaan edes kuukautta! Onneksi se palautui mieleen kun aloin ajatella muita asioita.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ tuossa yksi pĂ€ivĂ€ nĂ€in jossain jonkun bookbeatin tms. mainoksen ja mietin ettĂ€ "vau, olispa semmonen paikka josta voisi vuokrata ihan oikeita kirjoja!"  - jonkun hetken pÀÀstĂ€ muistin ettĂ€ ainiin, miten olisi kirjasto?

Vierailija
4/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Unohdin minkÀ puoleinen liikenne Suomessa on. PyörÀillessÀ, onneksi hyvin hiljaisella alueella, mietin oikeasti millÀ puolella minun pitÀisi polkea.

Vierailija
5/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen unohtanut oman osoitteeni lukemattomia kertoja. Viimeksi yhtiökokouksessa en muistanut missÀ asunnossa asun. Ja olen asunut tÀÀllÀ vuosia.

Vierailija
6/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HerÀsin lasta aamulla kouluun vÀsyneenÀ itsekin. Sain hirveÀn paniikin, kun en löytÀnyt toista lastani. Tajusin jossain vaiheessa, ettÀ minulla on vain yksi lapsi.

Vierailija
7/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItsehÀn tosiaan unohdin esim. mitÀ tarkoittaa pastörointi. Ja eilen etsin hetken puhelintani lÀhtiessÀni ulos vaikka olin jo laittanut sen taskuun.

Ap

Puhuin Ă€itini kanssa puhelimessa ja samalla vimmaisesti etsin puhelintani. Jos Ă€iti ei olisi ollut puhelimessa hĂ€n olisi luultavasti soittanut mut johonki sĂ€ilöön😁

Vierailija
8/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eilen oli tarkoitus viedÀ kauppaan palautuspullot ja -tölkit. Kaupassa huomasin, ettÀ olinkin ottanut sinne eteisestÀ kassillisen kierrÀtysmuovia.

Vierailija
9/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HerÀsin lasta aamulla kouluun vÀsyneenÀ itsekin. Sain hirveÀn paniikin, kun en löytÀnyt toista lastani. Tajusin jossain vaiheessa, ettÀ minulla on vain yksi lapsi.

đŸ€Ł Ihme jos tĂ€stĂ€ joku pistÀÀ paremmaksi! Mutta uskon kyllĂ€ ettĂ€ nĂ€inkin voi kĂ€ydĂ€.

Vierailija
10/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ tuossa yksi pĂ€ivĂ€ nĂ€in jossain jonkun bookbeatin tms. mainoksen ja mietin ettĂ€ "vau, olispa semmonen paikka josta voisi vuokrata ihan oikeita kirjoja!"  - jonkun hetken pÀÀstĂ€ muistin ettĂ€ ainiin, miten olisi kirjasto?

TÀÀ oli jotenkin ihana 😂💗

Ap

Vierailija
11/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen oli tarkoitus viedÀ kauppaan palautuspullot ja -tölkit. Kaupassa huomasin, ettÀ olinkin ottanut sinne eteisestÀ kassillisen kierrÀtysmuovia.

Haha mÀ lÀhin joskus kÀveleen roskapussin kanssa bussipysÀkille! Naapuri tuli vastaan ja morjesti. Sitten vasta tajusin ettÀ kÀdessÀni on jotain ylimÀÀrÀistÀ!

Vierailija
12/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha mÀ lÀhin joskus kÀveleen roskapussin kanssa bussipysÀkille! Naapuri tuli vastaan ja morjesti. Sitten vasta tajusin ettÀ kÀdessÀni on jotain ylimÀÀrÀistÀ!

Mulle on kÀynyt ihan sama!

Ap

Vierailija
13/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Unohdin lapseni kauppaan, huomasin asian vasta parkkipaikalla.

Vierailija
14/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin lapseni kauppaan, huomasin asian vasta parkkipaikalla.

Onneksi huomasit parkkipaikalla etkÀ kotona!

Vierailija
15/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aviomies jÀtti minut toisen naisen vuoksi. kahdeksan vuoden kuluttua erosta en enÀÀ tunnistanut miestÀ, kun sattumalta osuin samaan seminaariin hÀnen kanssaan. Ihmettelin vain, kuka tuolla koko ajan katsoo ja hymyilee. Tilaisuuden loputtua mies tuli kysymÀÀn, enko tosiaankaan enÀÀ tunne hÀntÀ. En tuntenut, olin poistanut hÀnet niin tÀydellisesti elÀmÀstÀni.

Vierailija
16/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen 42 ja aika stressaantunut, nukunkin vÀhÀn huonosti. EhkÀ siksi unohtelen vÀlillÀ ihan tavallisia asioita: oikean/vasemman, tunnuslukuja, sanoja, kellotaulussakin (ilman numeroita) jouduin tÀssÀ yksi pÀivÀ oikein miettimÀÀn, ettÀ mikÀ luku on ihan alhaalla. Minulla on lievÀ lukihÀiriö ja tuntuu, ettÀ huonona pÀivÀnÀ sekin nÀkyy enemmÀn. NÀitÀ "oireita" ei ole aina, vain silloin kun on muutenkin jotenkin vaikeaa.

Vierailija
17/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 ja aika stressaantunut, nukunkin vÀhÀn huonosti. EhkÀ siksi unohtelen vÀlillÀ ihan tavallisia asioita: oikean/vasemman, tunnuslukuja, sanoja, kellotaulussakin (ilman numeroita) jouduin tÀssÀ yksi pÀivÀ oikein miettimÀÀn, ettÀ mikÀ luku on ihan alhaalla. Minulla on lievÀ lukihÀiriö ja tuntuu, ettÀ huonona pÀivÀnÀ sekin nÀkyy enemmÀn. NÀitÀ "oireita" ei ole aina, vain silloin kun on muutenkin jotenkin vaikeaa.

Mun ongelma on ehkÀ se ,ettÀ oon alkanu pelkÀÀmÀÀn ettÀ unohdan asioita ja sit sen seurauksena oonkin alkanut unohtelemaan ihan kamalasti kaikkea. Voikohan ahdistus oireilla tÀllÀ tavoin?

Ap

Vierailija
18/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen etsinyt silmĂ€laseja ympĂ€ri asuntoa. Lopulta löytyivĂ€t silmiltĂ€ni.  

Vierailija
19/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puhuin Ă€itini kanssa puhelimessa ja samalla vimmaisesti etsin puhelintani. Jos Ă€iti ei olisi ollut puhelimessa hĂ€n olisi luultavasti soittanut mut johonki sĂ€ilöön😁

Mulle kÀvi sama kun puhuin tyttÀreni kanssa. Selitin etten löydÀ puhelintani, vaikka ihan varmasti jÀtin sen lataukseen. Luurista kuului, ööö Àiti.

Vierailija
20/22 |
16.08.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai niin ja tÀnÀÀn kun mies kysyi millÀ uuni

asetuksella(en tarkoita lĂ€mpötilaa) teen yleensĂ€ leipÀÀ(hĂ€n oli innostunut leipomaan) en osannut heti vastata vaikka itse leivoin vasta viikko sitten. Uuni on ollut meillĂ€ 5 vuotta 🙈

Ap

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kolme yhdeksÀn viisi