Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronarokotuksessa hoitajat kehuivat kuin pientä lasta…

Vierailija
16.08.2021 |

Kävin ykköspiikillä jonka olisin saanut iän puolesta jo aikaa sitten. Hoitajat suhtautuivat kuin laumasta karanneeseen lampaaseen, joka nyt nöyrästi palasi ruotuun. Hyvä sinä! Hieno päätös! Nyt se on tehty! Siis mitä ihmettä? Papukaijamerkki enää puuttui. Olen aina ottanut kaikki rokoteohjelman mukaiset rokotteet, ja suhtautuminen on ollut ihan neutraalia. Nyt tuntui kuin selkäni takana olisi vaihdettu katseita, että jes, nalkissa on. Tuli oikeasti vähän epämukava olo.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

Vierailija
2/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh huh mitä touhua.

Itse en ole ottanut enkä ota vaikka KAIKKI muut kansallisen rokoteohjelman mukaiset rokotukset minulla onkin, ja vähän ylimääräistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

jaa, eipä siellä mulle puhuttu kummosia. Kysyttiin hetu ja pari allergia kysymystä ja sitten se sano, että nyt pistää... sitten ohjas varttipenkille.

Vierailija
4/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät ihan lapsina kun osaa ajatella omilla aivoilla ja kuunnella muutakin tahoja kuin tutkimusvaiheessa olevan piikin YLEn koronakorote-propagandaa.

Vierailija
5/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Niin vaan kuule Vantaan Energia areenalla reilu tunti sitten tämmöinen meininki. Ehkä minulle sattui astetta omistautuneempi pistäjä. Helläkätinen ja taitava oli kyllä. Ap

Vierailija
6/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, huh huh mitä touhua.

Itse en ole ottanut enkä ota vaikka KAIKKI muut kansallisen rokoteohjelman mukaiset rokotukset minulla onkin, ja vähän ylimääräistäkin.

Tämä!

Vierailija
7/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täällä

Vierailija
8/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kyse olisikin jostain tuommoisesta, niin eihän ne rokottajat sitä tietäisi. He ovat myös samassa liemessä kuin kukin meissä. Heidät on huijattu hommiinsa.

Vierailija
9/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, huh huh mitä touhua.

Sama täällä.

Vierailija
10/10 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, huh huh mitä touhua.

En minäkään ota, kun rokotustutkimmus on vasta vaiheessa, kestää 2023 asti.