Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää palsta saisi olla K18

Vierailija
07.09.2014 |

Monta kertaa täällä palstaillessa ihmettelen, että miten tyhmiä ihmiset voivat olla, mytta sitten tajuan, että eiväthän ne olekaan tyhmiä, ainoastaan nuoria. Kai siinä arvonsa on, että lapset ja aikuiset kommunikoivat keskenään, mutta jos nyt ihan rehellinen olen, niin kaipaan aikaa, jolloin täällä kävi pääsääntöisesti aikuisia ihmisiä. Terveisin nimimerkku AV:lla vuodesta 2002

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:45"]

Monta kertaa täällä palstaillessa ihmettelen, että miten tyhmiä ihmiset voivat olla, mytta sitten tajuan, että eiväthän ne olekaan tyhmiä, ainoastaan nuoria. Kai siinä arvonsa on, että lapset ja aikuiset kommunikoivat keskenään, mutta jos nyt ihan rehellinen olen, niin kaipaan aikaa, jolloin täällä kävi pääsääntöisesti aikuisia ihmisiä. Terveisin nimimerkku AV:lla vuodesta 2002

[/quote]

Tiedän muutaman K18-sivuston. Haluatko tietää lisää?

Vierailija
2/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta kerroppa miten sitä valvottaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan samaa mieltä, enkä edes ymmärrä, miksi alaikäiset haluavat mellastaa tällä palstalla, jossa käsitellään meidän "täti-ihmisten" ongelmia... Ei minua olisi nuorena kiinnostanut aloitukset pettävistä aviomiehistä ja synnytyksen jälkeen muuttuneesta kropasta.

Vierailija
4/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin samaa mieltä. Mutta mitenkähän siihen päästäisiin...

Vierailija
5/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen päästään tunnistautumalla. Mutta tämähän ei tietenkään kävisi, koska av-mammat eivät voisi mollata toisiaan paljastumatta. :)

Vierailija
6/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:06"]Olen kyllä ihan samaa mieltä, enkä edes ymmärrä, miksi alaikäiset haluavat mellastaa tällä palstalla, jossa käsitellään meidän "täti-ihmisten" ongelmia... Ei minua olisi nuorena kiinnostanut aloitukset pettävistä aviomiehistä ja synnytyksen jälkeen muuttuneesta kropasta.
[/quote]

On kieltämättä tosi omituista, että nämä aiheet lapsia kiinnostavat. Voi näitä nykyajan nuoria.

Vierailija
7/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmenteet voisivat olla kysymyksiä aiheista, joista alaikäisillä ei ole tietoa (ainakaan ilman Googlea). Esim. näitä miten lyijykynä ja c-kasetti liittyvät yhteen tai mistä NKOTB on lyhenne. Lisäksi kaikista typerimmät keskustelijat saataisiin blokattua yleissivistystä koskevilla kysymyksillä tai vaikkapa kertotaululla.

Vierailija
8/8 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:26"]

Varmenteet voisivat olla kysymyksiä aiheista, joista alaikäisillä ei ole tietoa (ainakaan ilman Googlea). Esim. näitä miten lyijykynä ja c-kasetti liittyvät yhteen tai mistä NKOTB on lyhenne. Lisäksi kaikista typerimmät keskustelijat saataisiin blokattua yleissivistystä koskevilla kysymyksillä tai vaikkapa kertotaululla.

[/quote]

Joo ja miehet=sikoja, tasa-arvoa haluavat miehet=lassukoita, rekkalesbot="feministejä", rumat ja läskit ämmät=sisäisesti kauniita jne. XD