Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko pinnallinen?

Vierailija
07.09.2014 |

Oon sinkku ja etsin aika aktiivisesti nyt miesseuraa. Nyt vaan oon alkanut miettimään et oonko jotenkin pinnallinen. Jos mies sanoo olevansa alle 180 cm pitkä, en vastaa enää takaisin. En vaan halua enää mitään lyhyitä miehiä. Oon itse pitkähkö nainen n 170 cm ja haluaisin tuntea itseni pienemmäksi miehen rinnalla.

Muutenkin koko nettiseurahaku on yhtä helvettiä. Mies sanoo olevansa miehen näköinen ja kuvassa jonka mies lähettää on joku mörkö. Miten tämä voi olla näin hankalaa? Nyt kokemuksia kehiin, miten saada netistä bongattua joku ihan ok.n näköinen, pitkä mies. Ei mitään kukkakeppisankareita. Eikä mörköjä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän menee raja, kuka on kukkakeppi ja kuka mörkö?! Laitatko linkin, miltä kukkakeppie ja mörkö suunnilleen näyttää?

Vierailija
2/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä pinnallisuudesta tiedä, mutta tyhmä kyllä. Tärkein kriteerisi miehelle on pituus., eikä edes "sen" pituus.

Oikeesti, oletko tullut ajatelleeksi, että parisuhteessa muut asiat ovat huomattavasti tärkeämpiä kuin se, että saat tuntea itsesi pieneksi?

Tai, jos haluat tuntea itsesi pieneksi, ota sellanen mies, joka lyttää sut maan rakoon ja mitätöi mennen tullen. Siinä sitä ihminen saa tuntea itsensä todella pieneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole mitenkään erityisen pitkä edes - itte oon 179cm ja mies 183cm (noin mityoja), ja kuudetta vuotta eletään onnellisessa suhteessa. Hui kamala, kuinkahan mä voinkaan olla onnellinen näin pienellä pituuserolla olevan miehen kanssa?

Pöljähän sä olet.

Vierailija
4/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän samaa mieltä ap:n kanssa. Ymmärrän hyvin, mikä on mörkö, olen nähnyt niitä itsekin. Ja minkäs sille voi jos mies on 175 cm ja painaa joku 50 kg, niin ei se vaan innosta.

Minäkin pidän itseäni selvästi pitemmistä miehistä ja olen pitkä itsekin. Se karsii jo aika ison osan treffimahdollisuuksista. Ja jos ei muutkaan toiveet kohtaa, en keksi syitä tyytyä miehiin, jotka ei miellytä silmää yhtään. Luonnossa tutustuminen voisi olla eri asia, vaikutus voisi syntyä eri perustein. Mutta silti n. 2 m pitkä mies tekee suurimman vaikutuksen ainakin minuun. Vahinko, että heitä ei ole enempää!

Vierailija
5/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, ette halua kuulla tätä, mutta ette te itsekään mitään helmiä ole jos netistä miestä etsitte. 

Halutuimmat naiset löytävät miehen päätään kääntämällä ja voivat valita mieleisensä. 

En sano, että olisi huono juttu etsiä seuraa netistä. Joskus vaan tuntuu, ettei minäkäsitys ole oikein balanssissa, vaan kuvitellaan, että on kovastikin varaa haukkua miehiä möröiksi ja kukkakepeiksi. Vaikka samassa veneessä ollaan. 

Vierailija
6/6 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota naisten tarvetta tuntea olonsa selvästi pienemmäksi, että joku 5cm:n erokaan ei riitä. Ja selittävät sen jollain turvallisuuden tunteella, mehän asutaan Suomessa, ei tämä niin vaarallinen paikka ole. Antaa naisesta jotenkin keskenkasvuisen kuvan. Sitä paitsi, mitä suurempi mies, sitä vaarallisempi se on sitten jos joskus kunnolla sinulle suuttuu.

Minä olen n. 175 cm ja 72 kg ja minua ei haittaisi jos nainen olisi esim. samanmittainen. Itsekin kyllä pidän melko siroista naisista, koska olen hoikka itsekin, mutta ei sen kokoeron tarvitse olla valtava. Kyllä minä tunnen itseni mieheksi, vaikka nainen olisi lähes samakokoinenkin.