Kuka sukulainen/läheinen sinulla on kuollut viimeksi?
Ja milloin? Mulla kuoli nyt viikonloppuna isoäiti. :`(
Kommentit (68)
Isä kuoli äkillisesti ja täysin yllättäen 21.2.14
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:06"]Äiti kuoli 3.9.2011, oli juuri vuosipäivä. Kova ikävä on edelleen.
Otan osaa, ap.
[/quote]
Kiitos. Tieto tuli puskista. Olihan hän sentään ehtinyt 87v ikään. Surullinen on olo, mutta eiköhän se tästä. Ap
Poikani. Viikkoa ennen 2vuotis syntymäpäivää. Puoli vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:08"]Isä kuoli äkillisesti ja täysin yllättäen 21.2.14
[/quote]
Voi.... saanko kysyä, mihin kuoli? Ap
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:09"]Poikani. Viikkoa ennen 2vuotis syntymäpäivää. Puoli vuotta sitten.
[/quote]
Sullakin ollut noin pieni. :`( Lohdutetaan kaikki toinen toisiamme!!! ♡ Ap
T.ätini kuoli heinäkuussa. Hän oli syntynyt 1921. Anoppi kuoli 2010 kesällä myös.
Isäni kuoli tukehtumalla, syödessään... nro 7
Siis aivot vaurioitui pahasti hapenpuutteessa ja tapahtumaa seuraavana päivänä hän kuoli. nro 7 lisää
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:11"]Isäni kuoli tukehtumalla, syödessään... nro 7
[/quote]
Voi ei!!! Otan osaa! :`( Yllättäin kuoleminen on kaikkein pahinta. Tämä isoäidinkin kuoleminen tuli ihan yhtä-äkkiä. Siihen ei osaa varautua. Nyt on viimeisinkin isovanhempani päässyt lepoon. Ap
Te,jotka olette menettäneet lapsenne niin kysyisin että olivatko kuolemat odotettavissa vai tapahtuvatko ne yllättäen?
Osanotot teille kaikille <3
Isäni 5v sitten,64 vuotiaana,yllättäen,suru ei vaan tahdo hellittää....
Rakas siskontyttäreni Sofie :( Oli neljä ja puolivuotias, astmakohtaukseen.
Äitini, marraskuussa 2005. Oli 47v. Ei siitä ole kuin pari-kolme kk kun viimeksi itkin ihan urakalla äiti-ikävääni ja kävim mielessäni läpi hänen viimeisiä päiviään ja sitä viimeistä iltaa/yötä ja seur aamua.
ÄIti kesällä reilu kuuskymppisenä.
Eno, kuoli nukkuessaan 57-vuotiaana vuos sitten keväällä.
Pappa puolitoista vuotta sitten. Itse olin sairaalassa koska synnytykseni käynnistettiin, hoitaja vei minut pyörätuolilla katsomaan papan viimeisiä hetkiä teholle. Sanoi jotakin kaunista siitä kuinka uutta elämää syntyy ja toisesta päästä se loppuu. Poika syntyi 2 vrk papan poismenon jälkeen.
Mummo, syksyllä 2007. Oli viimeisin elossa oleva isovanhempani.