Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehesi ilmoittaa lähtevänsä viikoksi Thaimaahan kavereidensa kanssa

Vierailija
07.09.2014 |

Miten suhtaudut?

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä sivua mälväämistä kuvitteellisesta tilanteesta. Hankkikaa oikeita ongelmia.

Vierailija
22/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 10:00"]

Jo pelkkä Thaimaan reissun suunnittelu ilman minua kertoisi että parisuhteemme ei ole kunnossa.

Kaikista maailman lomakohteista juuri Thaimaa on se seksiturismin luvattu maa, johon ukkomiehet ei vaan mene yksin!

Sanoisin ukolle, että hyvää matkaa ja alahan sitten pakata ja vie kaikki omaisuutesi helvettiin täältä ennen matkaa, sillä tänne ei enää ole asiaa. Adios

[/quote]

Ja minä kun en edes tykkää niistä vinosilmäisistä pikkutytöistä. Pitänee sitten edelleen käydä panemassa naapurin emäntää.

t. ukkosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmettelisin kyllä kovasti, kyllä olisi maailman kirjat sekaisin. Miehellä ei ole edes passia, eikä tykkää matkustaa kauas, eikä ainakaan tuollaiseen maahan. Mies vastusti sitäkin kun tytär lähti työharjoitteluun Intiaan. Muutenkin meidän taloudellisessa tilanteessa se passin hankkiminenkin menisi visan puolelta, joten olisi aika outoa että jostain saisi sellaiset rahat, ja ihmettelisin myös kenen kaverin kanssa on menossa, meillä kummallakaan ei ole paljon kavereita että ulkomaille lähdettäisiin, minä voisin mennä siskon tai äidin kanssa, tai ehkä jonkun kaverinkin kanssa jos olisi rahaa, mutta en osaa kuvitella miestä jonku toisen miehen kanssa menemässä, kun hän haluaa olla aina perheen kesken, vähintään lapset pitää olla mukana. Miehelle tuollainen reissu olisi helvettiä.

Vierailija
24/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä vaan ukkomiehet niin paljon panee huoria vaikka ois vaimo mukanakin etten ymmärtäis miten munki mies tollaselle linjalle lähtis.

Vierailija
25/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 19:17"]Miten suhtaudut?
[/quote]

Eipä tuo varmaan haluis lähtee kun ei kavereiden kans käy edes kaljall/ kahvill vaikka kuinka yritän patistaa

Vierailija
26/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyllä edes haluaisi lähteä kavereittensa kanssa Thaimaahan.

Vierailija
27/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika utipistinen kysymys minun kohdalleni, koska en antaisi miehelle taskurahaa matkaan. Toimin perheen elättäjänä ja annan miehelleni viikkorahaa. Että turha tulla vinkumaan rahaa mihinkään Thaikun matkaan Sampo K! Tämähän oli sun aloituksek, eikö? Löysin tämän ketjun kotikoneen selaimen muistista. PPPPPerkele! Kiitos vinkistä sille yhdelle vastaajalle, niittipyssy laulaa kohta...

Vierailija
28/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menköön. Kunhan ei tuo HIViä tuliaiseksi.

Vierailija
29/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaassa on kunnon ihania pippelityttöjä mitä ei Suomessa oo. Se ei oo vaimolta mitään pois jos semmosten pippeleitä imuttelen, niinku oon tehny ja aion vastaki!

Vierailija
30/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin vaan ilmottaa, niin ei ole ok. jos asiasta on juteltu ja sovittu yhdessä, niin mikäs siinä.

Vierailija
31/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa haettu ajatus. En ole koskaan ollut "tyttöjen reissulla" ulkomailla, eikä mieheni "poikien reissuilla". Kavereiden tapaamiseen riittää kotikaupungin ravintolat, ei ole tarvetta lähteä "nollaamaan" sen pidemmälle reissulle ulkomaille. Mieluiten matkustamme yhdessä lomilla, molemmilla toki työmatkoja erikseen ulkomaille runsaastikin.

Ja vaikka mieheni haluaisikin lähteä Thaimaahan kavereineen, ei se tarkoita, että minun pitäisi vastavuoroisesti päästä jonnekin Gambiaan kavereitteni kanssa. Ei olisi kyllä tarvetta miestäni (joka on ihan omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen) moista kieltääkään, jos se hänelle tärkeää olisi. Meille kun lomailu ei merkitse ryyppäämistä tai seksiturismia noin muutenkaan, uskon Thaimaastakin löytyvän Pattayan ja Bangkokin seksikatujen ulkopuolisia kivoja kohteita. En siksi ymmärrä kokonaisen maan leimaamista. Antaisiko ap miehensä lähteä Amsterdamiin mieluummin? Tai Hyvinkäälle? Jos prostituoidut vetävät puoleensa, eiköhän niitä löydy riittämiin täältäkin.

Vierailija
32/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta sais mennä vaikka kaheks viikoks! Ihan sama, kunhan mulle tois jotai kivaa tuliaista mukanaa.
Ei mua haittais yhtää, toki harmittais, mut eipä se nyt maailman kaatavaa olis kuitenkaa. :)

Vierailija
33/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:32"]Kaukaa haettu ajatus. En ole koskaan ollut "tyttöjen reissulla" ulkomailla, eikä mieheni "poikien reissuilla". Kavereiden tapaamiseen riittää kotikaupungin ravintolat, ei ole tarvetta lähteä "nollaamaan" sen pidemmälle reissulle ulkomaille. Mieluiten matkustamme yhdessä lomilla, molemmilla toki työmatkoja erikseen ulkomaille runsaastikin.

Ja vaikka mieheni haluaisikin lähteä Thaimaahan kavereineen, ei se tarkoita, että minun pitäisi vastavuoroisesti päästä jonnekin Gambiaan kavereitteni kanssa. Ei olisi kyllä tarvetta miestäni (joka on ihan omilla aivoillaan ajatteleva aikuinen) moista kieltääkään, jos se hänelle tärkeää olisi. Meille kun lomailu ei merkitse ryyppäämistä tai seksiturismia noin muutenkaan, uskon Thaimaastakin löytyvän Pattayan ja Bangkokin seksikatujen ulkopuolisia kivoja kohteita. En siksi ymmärrä kokonaisen maan leimaamista. Antaisiko ap miehensä lähteä Amsterdamiin mieluummin? Tai Hyvinkäälle? Jos prostituoidut vetävät puoleensa, eiköhän niitä löydy riittämiin täältäkin.
[/quote]

Tuli tuosta hyvinkäästä mieleen. Mieheni oli joku aika sitten hyvinkäällä viikonlopun kaverinsa luona. Reissun jälkeen avasi puhelimensa selaimen kun olin hänen vieressään. Selaimen etusivulla on viimeksi vierailtuja sivuja näkyvillä ja sielläpä luki google-haku 'thai hieronta hyvinkää'. Oli pakko tarkistaa sivuhistoria ja siellähän hakuja oli useita ja fonectan sivuilla käuty sekä luettu suomi24 keskustelua hyvinkään thaihieromoista. Kiva kiva.

Vierailija
34/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ennen tätä ketjua muuten vaan ilmoittanut ukolle, että en ikinä päästäis häntä lähtemään Thaimaaseen poikaporukalla. Häntä se nauratti. Taisi ottaa jonkinlaisena rakkaudenosoituksena.

Vierailija
35/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, miten sinisilmäistä puolet täällä porukasta. Minä tunnen monta (siis todella useamman) naista, joka on lähtenyt vähän latinomaihin reissaamaan ja ihana poikaystävä on jäänyt luottavaisena Suomeen. Sitten tavataankin vahingossa salsatessa Juan Maria Jesus Angel ja se on menoa. Ihmisestä voi paljastua aivan yllättäviä puolia reissatessa.

Älä päästä, jos mies on sinulle tärkeä.

Vierailija
36/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:06"]Onkohan teidän suhteet aivan kunnossa???
Olen mies ja seurustelen eikä thaimaan naiset kiinnosta pätkääkään. Tuohon ihmiskauppaanen koskis etusormellakaan. Hyi. Jos nyt sattuisin haluta lähteä thaimaahaan esim. Sukeltamaan niin kokisin todella loukkaavana jos oltais ovea näyttämässä taikka vaatimassa testejä jne. Aasiassa olen matkustanut ilman tyttöystäviä eikä huoriin meneminen oisi tullut mieleen. Ällötti enemmän.

[/quote]

Varmaan suurin osa miehistä ajatteleekin näin. Harva on niin kyrpänsä vietävänä että haluaa sen tunkea huoriin heti kun vaimo ei ole lähistöllä.

Vierailija
37/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 00:07"]

No ei lähtisi, tai sitten lähtisi vapaana miehenä. Kutsukaa tiukkikseksi, mutta en minä jaksaisi miettiä viikkoa täällä kotona että mitähän se siellä nyt hölmöilee. En usko että pettäisi, mutta houkutukset olisivat varmasti niin kovat etten lähtisi sitä vannomaan, ja kotiin palattuaan ei saisi minua kuitenkaan vakuutettua siitä ettei ole pettänyt. En minäkään tahdo mihinkään ilman sitä, varsinkaan kaukomatkoille.

[/quote]

Et sinä tiukkis ole vaan hullu ja lapsellinen. Miksi olet suhteessa jos et luota? Haluatko kenties enemmän koiraa etkä miestä kumppaniksesi?
[/quote]

Lapsellinen ehkä, hullu en sentään. Ja kyllä luotan mieheeni, mutta enää en ole ihan niin sinisilmäinen kuten joskus. Saa käydä ulkona kavereiden kanssa, viikonloppureissuilla jne. Mutta meidän perheessä ei mitään viikon ulkomaanreissuja yksin tehdä, piste. Ei se miehelle ole ongelma, tai jos on, niin on kyllä ihan vapaa lähtemään, en minä sitä pakota kanssani olemaan. Mikä ongelma on siinä, että toiset eivät toimi niin vapaamielisesti kuin sinä? Ollaan tässä liitossamme (molemmat) kuitenkin hyvin onnellisia.

Vierailija
38/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin kun lähtee suhteemme aikana ekaa kertaa pidemmälle matkalle ilman mua. Olisin loukkaantunut, ja välimme varmaankin viilenisivät.

Vierailija
39/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMEN! !!

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo
01:51"]Aika jäätävää kommentointia täällä. Oikeastiko meinaatte, että jos mies lähtee Thaimaahan, täyttyy viikko huorien jyystämisestä? Ei voi muuta sanoa, kuin että melkoinen luottamus teillä on kumppaneihinne - voisi jopa kysyä, miksi olette edes parisuhteessa? Toisekseen, miksi parisuhteen pitäisi automaattisesti tarkoittaa sitä, että pariskunta tekee kaiken kahlittuna yhteen, eikä koskaan esimerkiksi erillään kavereiden kanssa? Se, että kumpikin saa vastavuoroisesti pitää hauskaa erillä toisistaan tuskin tekee hallaa parisuhteelle.
[/quote]

Vierailija
40/148 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy.