Missä ajassa juoksette 10 km?
Ja minkälaisella tankkauksella juokset tuon 10 km parhaiten?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:30"]
Koulussa 28min. nyt sen verran huono kunto, että 30min menee.
[/quote]
heheheheeeee :D
[/quote]
Miksi naurat vastaukselleni?
-Mies29v-
[/quote]
Hienoa, Suomen ennätys :D
[/quote]
Ikävä kyllä sitä ei voi hyväksyä, koska olen Italainen kansalaisuudeltani, sekä komealta ulkomuodoltani.
-Mies29v-
[/quote]
Aa, olisit heti sanonut. Italialaisillahan on tunnetusti tapana olla liioittelematta saavutuksiaan :D
Tänä kesänä meni 49 min ja vähän päälle, kun testimielessä kokeilin lenkkipolulla eli vaihtelevassa maastossa. (Viime kesänä 51 min, sitä edellisenä 52 min eli melko tiukassa ovat minuutit.)
Tankkausta ei tarvita. Itse olen 37 v. ja juoksennellut muutaman vuoden, urheilutaustaa kyllä. Juossut kolme kokonaista maratonia ja muutaman puolikkaan.
Lähes kaikki nettihörhöt ovat ylipainoisia tai sitten tosi laihoja. Ei heille kunnolla ole mitään väliä, vaan sillä miten siitä heittää läppää. Kaikki on vain läpänheittoa ja siinä kehittymistä. Kuntoilu on viimeine mikä tulisi mieleen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:02"]
Siksi, että tuolla ajalla olisit menestynein suomalaisjuoksija sitten Martti Vainion (SE 27 min 30 s).
Joko olet Martti Vainio tai paskanpuhuja, joita tällä foorumilla kyllä riittää. Veikkaan jälkimmäistä.
[/quote]
Martti vainio kärähti dopingista 1984, jolloin hänen kertoman mukaan talonmies Alpo Nyrönen douppasi hänet vahingossa. Onko Martin juttu mielestäsi nyt kovin uskottava? Eli jos et viitsisi vähätellä suoritustani sanomalla menestynein sitten Martti vainion. Olen nopeampi kun doupattu Martti, koska en syönyt ennen suoritusta kun karviaisia.
-Mies29v-
Kyllä siinä varmaan pari kuukautta menisi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:06"]
Aa, olisit heti sanonut. Italialaisillahan on tunnetusti tapana olla liioittelematta saavutuksiaan :D
[/quote]
Olen luonteeltani Suomalainen, ainostaan kanslaisuus/ulkomuoto on Italiaa.
-Mies29v-
46 minuuttia. Nainen, 55 v.
Ei tuohon mitään tankkauksia tarvita.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:49"]
[/quote]
[/quote]
-Mies29v-
[/quote]
Hienoa, Suomen ennätys :D
[/quote]
Ikävä kyllä sitä ei voi hyväksyä, koska olen Italainen kansalaisuudeltani, sekä komealta ulkomuodoltani.
-Mies29v-
[/quote]
[/quote]
Jos mies29v olis etiopialainen, olisin uskonutkin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:51"]
Kaikki vastaajat ei ole ylipainoisia mammoja, vaan täällä käy myös miehiä. Jopa sellaisia, jotka harrastaa urheilua ja juoksua aktiivisesti.
[/quote]
Ehkä sitten ihan paikallaan taustoittaa asioita. Nää vastauksethan ei kerro paljon siitä, mikä on keskivertokuntoilijan aika, säännöllisesti juoksevan aika. Ja ikä ja sukupuoli vaikuttaa myös.
Ymmärtääkseni säännöllisesti lenkkeilevä nainen voi ajatella juoksevansa kympin alle 55 minuuttiin ja alle 50 min on jo hyvä aika. Miesten ajoista en tiedä.
[/quote] Aloituksessa kysyttiin vain kympin aikaa ja tankkausta. Ei käsketty kertoa, mikä on tausta ja sukupuoli. Se ei ole olennaista tässä. Eli miksi olisi pitänyt kertoa. On vain lukijan oletusta, että kaikki palstalaiset ovat keski-ikäisiä naisia, joilla on lapsia
Tulee mieleen yks kaveri, joka päivitti Facebookiin, että "kävi pitkästä aikaa lenkillä" ja juoksi kympin puoleen tuntiin. Wau! Suomen ennätys tuli sitten tuosta vaan! :D Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä täällä lukee.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:47"]
Tulee mieleen yks kaveri, joka päivitti Facebookiin, että "kävi pitkästä aikaa lenkillä" ja juoksi kympin puoleen tuntiin. Wau! Suomen ennätys tuli sitten tuosta vaan! :D Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä täällä lukee.
[/quote]
No argh, nämä niin ärsyttävät! Yks tuttu rehvasteli myös kovalla ajallaan ja että kuinka meni kevyesti. Sitä vähän ihmettelin, mutta sitten kävikin ilmi, että lenkki, jonka väitti olevan 10 km oli todellisuudessa 7 km... Hän oli vain arvioinut sen. Eh. Tai sitten nämä, jotka puhuvat juosseensa maratonin, kun ovat juosseet puolikkaan. :-D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:47"]Tulee mieleen yks kaveri, joka päivitti Facebookiin, että "kävi pitkästä aikaa lenkillä" ja juoksi kympin puoleen tuntiin. Wau! Suomen ennätys tuli sitten tuosta vaan! :D Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä täällä lukee.
[/quote]
Feissarimokissa?
Olen kuntosalilla juossut juoksumatolla 10km/h, mutta se on ihan sairaan kova vauhti. En ikinä pystyisi juoksemaan sellaista vauhtia maastossa. Veikkaisin siis, että minulla menisi 10 kilometriin reilusti yli tunti ja olen kuitenkin ihan hyvässä fyysisessä kunnossa.
Hiukan alle 49 min juoksin kivituhkalla pari kk sitten. Nyt vois mennä 47 min, ainakin asfaltilla, jos ei olisi pahoja nousuja.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 18:59"]
Hiukan alle 49 min juoksin kivituhkalla pari kk sitten. Nyt vois mennä 47 min, ainakin asfaltilla, jos ei olisi pahoja nousuja.
[/quote]
Millainen urheilijatausta sinulla on? Oletko mies vai nainen?
[/quote]
[/quote]
-Mies29v-
[/quote]
Siksi, että tuolla ajalla olisit menestynein suomalaisjuoksija sitten Martti Vainion (SE 27 min 30 s).
Joko olet Martti Vainio tai paskanpuhuja, joita tällä foorumilla kyllä riittää. Veikkaan jälkimmäistä.