Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta ei pidetä :-( tai ainakin päädyn joka paikassa

Vierailija
15.09.2014 |

syntipukiksi tai silmätikuksi tai minua vältellään.

Ketään muita tällaisia?

On minulla hyviäkin kokemuksia ihmisistä, mutta ne ovat valitettavasti harvinaisempia.

Enkä ole mikään lapsi enää, vaan kohta neljänkympin puolivälissä oleva nainen.

Yhä useammin käy mielessä, että tulisi jo kuolema ja korjaisi pois. Olen nähtävästi syntynyt vääränlaiseksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, kommenttisi oli kiva!

Kaikkein masentavinta on se että minulle on lukemattomia kertoja käynyt niin että joku ihminen teeskentelee ystävää ja todella pidän häntä ystävänäni. Tosiasiassa hän ei ole edes pitänyt minusta, mikä jossain vaiheessa käy ilmi jollain ankealla tavalla. En luota siis enää ollenkaan omaan arvostelukykyyni tässä suhteessa. Pahin mahdollinen petos: ystävyyden teeskenteleminen.

ap

Vierailija
2/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut se, joka kelpaa varakaveriksi, jos muita ei ole saatavana. Mutta mulla on niin erilainen ajatusmaailma ja huumorintaju, että ne alkavat vähitellen ärsyttää useimpia. 

Vierailija
4/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sosiaalinen, älykäs ja voimakas persoona. En löydä kuitenkaan ikinä ystäviä ja monesti he sitten ovat jollain tapaa epätasapainossa itsensä kanssa tai omaavat kummallisia tapoja jotka voivat vaikuttaa negatiivisesti elämääni. Kai jotenkin koen fiksut ihmiset uhkana joten ajaudun sellaisten henkilöiden seuraan, joilla on ongelmia itsensä kanssa.

Vierailija
5/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 7 = ap?

Vierailija
6/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Auttaisiko terapia?

Vierailija
7/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä, aika pitkälti tosin taitaa olla omaa syytäni, ettei minusta pidetä. Lapsista muutama tykkää äidistään, onhan sekin jo jotakin.

ja miksi on näin, en osaa mielistellä, puutun ongelmakohtiin ja puhun niistä, jos asiat ei suju sittenkään, haetaan apua asiantuntijoilta. Pitäisi olla sosiaalisesti hyssyttelevä ja jokapuolelle kumartava, mutta multa se ei luonnistu. miehenikään ei minusta enää pidä, joten sekin meni sitten siinä.

Vierailija
8/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet se tuttuni, joka on aina sanomassa miten pitäisi olla, miten pitäisi tehdä, miltä mikäkin pitäisi näyttää, kuulostaa, maistua ja kuinka ne sinulta onnistuu ja kun toiset ei mitään tiedä niin yksin olet vastakin jos tyylisi ei muutu.

Vierailija
9/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun tuo kirjoitus olis 15-19 vuotias itseni. Nyt olen yli30v ja mua ei yhtään haittaa mitä muut puhuu minusta (puhuvat kuitenkin,tein mitä vaan) tällä aseenteella olen mennyt nyt pari vuotta ja huomannut että itsevarmuus vain kasvaa ja ne huutelijat tai pahaa puhujat ovat menneet kauemmaksi..juttuillaan kun eivät enää voi mua loukata.

Vierailija
10/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

FAKTA 1. Suurin osa ihmisistä on arvostelukyvyttömiä surkimuksia

FAKTA 2. Jos suurin osa ihmisistä ei ymmärrä sinua, on sinulla teoreettinen mahdollisuus olla järkevä tyyppi, sillä arvostelukyvyttömät surkimukset eivät ymmärrä järkeviä tyyppejä

FAKTA 3. Kuolema korjaa meidät kaikki pois jossain vaiheessa - jos yhtään lohduttaa, niin myös ne surkimukset

FAKTA 4. Vaikutat mielestäni (olen melko järkevä) fiksulta tyypiltä

Vierailija
11/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku tykkää. Muista ei kannata välittää.

Vierailija
12/13 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan sama juttu. Tosin olen 20 vuotta nuorempi. Olen todella varovainen uusien ihmisten kanssa. Kaipa olen niin nössö että silmilleni on helppo hyppiä.

Vierailija
13/13 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neutraalimman oloinen ihminen, sitä enemmän hänestä keskimäärin pidetään. Siinä mielessä että hän ei herätä suuria intohimoja puoleen tai toiseen. Pitämistä lisää se jos tämä henkilö vielä hymyilee paljon ja sanoo jotain yleistä miellyttävää, tilanteeseen sopivaa.

Jotkut henkilöt voivat näytellä tällaista olematta kuitenkaan oikeasti neutraaleja. Jotkut taas ovat myös oikeasti siltä miltä näyttävät.

Niin - mitä siihen voi sanoa. Tällaiset henkilöt eivät ole kovin mieleenpainuvia, kai. He eivät ole kovin originelleja. He ovat kopioita toisistaan.

Kai olennaista on se, että olet sellainen kuin olet. Sinulla on ehkä vain yksi ystävä, mutta ehkä hän pitää sinusta oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme