Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusasia, joka on "kaikilla"?

Vierailija
07.09.2014 |

Tuli toisesta ketjusta mieleen, että olen tosi usein kuullut väitettävän netin palstoilla, että Lokki-valaisin on "kaikilla". Oikeassa elämässä en ole vieraillut yhdessäkään talossa, josta tämä valaisin löytyisi. Älkää miettikö blogeja tai sisustuslehtiä, vaan asuntoja joissa olette oikeasti käyneet, ja kertokaa, mikä tavara tai huonekalu on sellainen, joka havaintojenne mukaan ihan oikeasti löytyy lähes jokaisesta suomalaisesta kodista? Tämä ei ole mikään haukkumisketju, vaan kiinnostaa muiden huomiot :)

Mä aloitan näillä: Iittalan Kivi-tuikut, Rakkaus-muumimuki (vaikka muita muumeja ei löytyisi, liekö toi Rakkaus sellainen joka lähes joka perheeseen kulkeutuu vaikka lahjana? :D), Luhdan käsipyyhkeet

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjat laitettu hyllyyn väreittäin. Tein sen juuri itsekin.

Ja mullakin on rakkausmuki astiakaapissa, lahjaksi saatu. Ja Luhdan käsipyykeitä, nekin lahjaksi saatuja.

Vierailija
22/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo muumimukeja. Mä veikkaan että kaikilta löytyy Fiskarsin sakset. (myös Teema-mukeja on aika monilla ja Hackmannin kattiloita tai aterimia, Finlaysonin pyyhkeet ja vuodevaatteet on myös varmaan aika yleisiä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki-valaisin. Plussatarjouksesta. DISAINIA!, DISAIKNIA!

Vierailija
24/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen karvamatto on tosi monella, samoin kulmasohva.

Vierailija
25/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divaanisohva

Vierailija
26/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 17:23"]

Sellainen karvamatto on tosi monella, samoin kulmasohva.

[/quote]Mulla oli niitä karvamattoja mutta heitin just viimeisen roskiin. Järkyttäviä pölyn kerääjiä!

Vierailija
27/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelevat metsot, taulu tai raanu.

Vierailija
28/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy täyskäsi: lokki, kivi-tuikku, mariskooli, aalto-vaasi ja muumimuki :). Lokki on ostettu itse, muut on saatu lahjaksi. Onneksi sisustus ei ole muuten yhtä kliseinen.

Vierailija
29/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappaverho keittiössä, tehosteseinä

Vierailija
30/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOKKI JOKA KOTIIN!

Vierailija
31/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oraksen hanat, Abloyn lukoista nyt puhumattakaan.

Vierailija
32/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole vielä näistä luettelemistanne kuin hackmannia ja fiskarsin sakset, punaset teemamukit tuli joululahjaksi, lapsella on muumimukeja muttei tuota rakkausmukia. Ja sänky kaikilla.

Miehen siskolla on 2 lokkia.

Vierailija
33/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matto, verhot, tuoli, pöytä, sänky, sohva, lamppu. Yleensä melkeen kaikilla on nää. Siksi haluankin olla trendsetter, meidän koti on muodikkaasti erilainen ja kalusteeton. Poltamme iltaisin öljylamppua ja nukumme solukumisilla makuualustoilla, jotka päiväksi säilötään kätevästi vaatehuoneeseen. Ihanan avaraa ja erilaista!

Vierailija
34/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Ikean huonakaluja on varmaan lähes puolella Suomalaisista, samoin Askon ja Iskun tai Sotkan huonekalua... Siis haloo, nykyinen "massa" ei ole mitään verrattuna siihen, että 60-70 luvulla, kun ei niitä ostopaikkoja ja valintaa ollut kuten nykyään, niin KAIKILLA oli lähes samanlaiset kattilat, huonekalut ym. koska tosiaan se valinta oli ihan mitätöntä tähän päivään verrattuna... Ei ollut nettiä, ei isoja kauppakeskuksia.

Nykyään on aidosti mahdollista sisustaa eri tyyleillä, eri hintatasoissa jne.

Vierailija
35/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuntuu olevan semmoinen Pentikin poron mallinen kynttilänjalka, meilläkin (lahjaksi tosin saatu)

Vierailija
36/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustustarrat, tähtityyny, Kelohonka -kuosi.

Vierailija
37/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wcpönttö.

Vierailija
38/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen seinä. Edes yhdessä huoneessa yksi seinä. Omasta kodistanikin tuo yksi valkoinen seinä vielä löytyy.

Vierailija
39/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tienny, mikä lokkivalaisin on.

Vierailija
40/105 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Lokkia, on Taifuuni. Ei ole rakkausmukia mut yksi Tiuhti&Viuhti-muki ja -kulho löytyy. Yksi Mariskooli ja Iittalan tuikkukippoja löytyy, mieheni alkuperäisesti, on saanut mutsiltaan just tommosta kamaa. Luhdan tekstiileitå ja koreja löytyy ja HT-Collectionin sohva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi