Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasinko juuri pimeän pitsan?

Vierailija
07.09.2014 |

Tilasin äsken ensimmäistä kertaa netistä pitsaa ja päätin maksaa käteisellä samalla kun pitsakuski tuli sen toimittamaan. Annoin hänelle tasarahan, josta mies kiitti ja meni autoonsa. Luulin, että hän hakee autosta kuitin, mutta mies ajoikin pois! Yritin viittilöidä hädissäni miehelle, mutta hän ei huomannut vaan ajoi pois. En voinut juosta perään koska minulla oli pitsa ja limupullo kädessä. Nyt aloin miettimään oliko miehellä edes aikomusta antaa kuittia? En tiedä saanko sen jälkikäteen jos menisin huomenna käymään kyseisessä pitseriassa. Onko kokemuksia?

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:05"]Onkohan ap:lla jotenkin tylsä elämä tai jotain? :D [/quote]Ainakin uusavuton tämä meidän ap:mme on.

[/quote]

En ole kyllä uusavuton vaan kiireinen. Minulla on kaksi pientä lasta, jonka lisäksi teen lähes kaikki kotityöt koska mies tekee niin paljon töitä. Ajattelin tänään säästää aikaa syömällä lasten kanssa eilisestä jäänyttä ruokaa ja tilaamalla miehelle jotain herkkua. Se on vähän niinkuin palkinto.
[/quote]Mutta silti et osaa pizzapohjaa tehdä itse saati keksiä tomaattimurskan tilalle muuta? No, toisaalta ymmärrän, en minäkään haluaisi myöntää, jos olisin uusavuton.

Vierailija
102/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle olis kyl tullu mieleenkään, että pizzakuski antais automaattisesti kuitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:06"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:05"]Onkohan ap:lla jotenkin tylsä elämä tai jotain? :D
[/quote]Ainakin uusavuton tämä meidän ap:mme on.
[/quote]Ja kova likka selittelemään. Suosittelen hänelle poliitikon uraa!

Vierailija
104/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:13"]

Siis tarviiko sun esittää miehellesi kuitit vai miksi hän tästä välittäisi??

[/quote]

Ei tietenkään ja kun kyse on meidän omasta kirjanpidosta niin eihän se haittaa koska muistan summan. Mietin vain jos kyseessä on laajempaakin pimeänä myymistä ja asiaa selvitellessä otetaan yhteyttä asiakkaisiin, niin minulla olisi kuitti todisteena.

Vierailija
105/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:13"]

[/quote]

Ei tietenkään ja kun kyse on meidän omasta kirjanpidosta niin eihän se haittaa koska muistan summan. Mietin vain jos kyseessä on laajempaakin pimeänä myymistä ja asiaa selvitellessä otetaan yhteyttä asiakkaisiin, niin minulla olisi kuitti todisteena.
[/quote]

Kuka suhun ottaisi yhteyttä ja miten?? Maksoit käteisellä eli susta ei ole mitään tietoa pitseriassa.

Vierailija
106/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt mä tiedän mistä pizzeriasta sä puhut. Tosiaankin eksoottinen nimi ja pimeä mesta kaikin puolin. Eivät ikinä tarjoa kuittia asiakkaalle ja käyttävät mitä ilmeisimmin orjatyövoimaa!

Vierailija
107/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:13"]

[/quote]

[/quote]Kuitti todisteena siitä, että pizzeria ei harrasta pimeää myyntiä? Nyt menee jo sekaisin, että haluatko puolustaa itseäsi vai pizzanvääntäjiä.

Vierailija
108/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:13"] Siis tarviiko sun esittää miehellesi kuitit vai miksi hän tästä välittäisi?? [/quote]   Ei tietenkään ja kun kyse on meidän omasta kirjanpidosta niin eihän se haittaa koska muistan summan. Mietin vain jos kyseessä on laajempaakin pimeänä myymistä ja asiaa selvitellessä otetaan yhteyttä asiakkaisiin, niin minulla olisi kuitti todisteena. [/quote] Kuka suhun ottaisi yhteyttä ja miten?? Maksoit käteisellä eli susta ei ole mitään tietoa pitseriassa.

[/quote]

On heillä nimi, puhelinnumero ja osoite koska tilasin pitsan netistä.

Vierailija
109/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kuittia osta.

Vierailija
110/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:19"]En mä kuittia osta.
[/quote]Mua ottaa päähän, kun aina pitää ostaa jotain kallista että saan sen haluamani kuitin! Miksei kuitit voisi olla ilmaisia?

Vierailija
111/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:18"]

Kuitti todisteena siitä, että pizzeria ei harrasta pimeää myyntiä? Nyt menee jo sekaisin, että haluatko puolustaa itseäsi vai pizzanvääntäjiä.

[/quote]

Siis en halua joutua itse vaikeuksiin jos poliisi olettaa että olen ollut tietoinen pimeästä toiminnasta. En ole aiemmin tilannut pitsaa tuosta paikasta, joten en tiedä jos kyseessä oli vain unohdus.

Vierailija
112/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:17"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:13"] Siis tarviiko sun esittää miehellesi kuitit vai miksi hän tästä välittäisi?? [/quote]   Ei tietenkään ja kun kyse on meidän omasta kirjanpidosta niin eihän se haittaa koska muistan summan. Mietin vain jos kyseessä on laajempaakin pimeänä myymistä ja asiaa selvitellessä otetaan yhteyttä asiakkaisiin, niin minulla olisi kuitti todisteena. [/quote] Kuka suhun ottaisi yhteyttä ja miten?? Maksoit käteisellä eli susta ei ole mitään tietoa pitseriassa.

[/quote]

On heillä nimi, puhelinnumero ja osoite koska tilasin pitsan netistä.
[/quote]

No jos heillä sellainen systeemi on niin mikset maksanut netissä? Kuulostaa ihan lailliselta yritykseltä jos heillä nettitilaus mahdollisuus on, se kun ei ole ilmainen yrittäjälle

Vierailija
113/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 15:41"] Osaatko itse tehdä pizzaa ollenkaan? [/quote]   Tämä ei nyt liity enää aiheeseen ollenkaan. Kyllä osaan tehdä, mutta minulla on tänään hirveästi tekemistä kotitöissä, joten ajattelin säästää aikaa. Sitäpaitsi mielestäni pitserioissa on yleensä parempaa kuin oma tekemä. [/quote]Ai, minä ainakin teen itse parempaa kuin nämä "eksoottisen nimen omaavat" pizzeriat. Sillä kysyin, kun pizzahan on tosi yksinkertainen ja nopea tehdä itse, hölmöä tilata pizzeriasta kotiin jäähtymään. Pakastepizzan olisit saanut halvemmalla...

[/quote]

En ollut ajatellut käydä tänään kaupassa, koska sinnekkin on kuitenkin pieni kävelymatka, eikä meillä ole pizzapohjia eikä tomaattimurskaa. Tarkoitukseni oli nyt kuitenkin saada tietää onko joku saanut kuitin jälkikäteen? Sitten olisin oman osuuteni suorittanut eikä asiaa tarvitsisi miettiä enää.
[/quote]
Ei sun tarvitse miettiä sitä alunperinkään vaan vedä se pitsa nyt tyytyväisenä huiviin.

Vierailija
114/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ap sinuna kirjoittelisi asiasta enää tänne. Asiaa kun ruvetaan selvittelemään, niin sun ip-osoitteen avulla pystytään esittämään tää ketju näyttönä sua vastaan. Muistaako kukaan paljonko pimeän pitsan ostamisesta oli rangaistus? Selvisikö pelkillä sakoilla?

Vierailija
115/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:18"]

Kuitti todisteena siitä, että pizzeria ei harrasta pimeää myyntiä? Nyt menee jo sekaisin, että haluatko puolustaa itseäsi vai pizzanvääntäjiä.

[/quote]

Siis en halua joutua itse vaikeuksiin jos poliisi olettaa että olen ollut tietoinen pimeästä toiminnasta. En ole aiemmin tilannut pitsaa tuosta paikasta, joten en tiedä jos kyseessä oli vain unohdus.
[/quote]

No sä et voi joutua tästä vaikeuksiin, miten sen sulle voisi vääntää ja mistä kiskosta

Vierailija
116/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:22"]

No jos heillä sellainen systeemi on niin mikset maksanut netissä? Kuulostaa ihan lailliselta yritykseltä jos heillä nettitilaus mahdollisuus on, se kun ei ole ilmainen yrittäjälle

[/quote]

Ei ole tilillä nyt rahaa, mutta käteistä oli juuri sopivasti.

Vierailija
117/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:21"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]Anna jo olla, hyvä ihminen! Jos niin epätodellinen tilanne kävisi, että sinulta tultaisiin kuittia kysymään, niin sitten vain sanot kuten asiat on. Eli luulit saavasi kuitin, mutta et saanutkaan. Missä on ongelma?

Vierailija
118/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:22"]Mä en ap sinuna kirjoittelisi asiasta enää tänne. Asiaa kun ruvetaan selvittelemään, niin sun ip-osoitteen avulla pystytään esittämään tää ketju näyttönä sua vastaan. Muistaako kukaan paljonko pimeän pitsan ostamisesta oli rangaistus? Selvisikö pelkillä sakoilla?
[/quote]10 vuotta kuritushuonetta, mutta onneksi ap taitaa olla ensikertalainen.

Vierailija
119/124 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 16:22"]

No sä et voi joutua tästä vaikeuksiin, miten sen sulle voisi vääntää ja mistä kiskosta

[/quote]

No en minäkään usko, että tämä nyt mikään maailmanloppu on, mutta mielestäni rikoksesta ilmoittamatta jättäminen on rikos. Mutta kun en tiedä onko edes tapahtunut mitään rikosta. Haluaisin vain sen kuitin ja kyselin onko joku saanut joskus pitsastaan tai mistä vaan kuitin jälkikäteen? Jos heidän pitää tulostaa se jostain ni voiko siihen muuttaa päivämääräksi tämän sunnuntain?

Vierailija
120/124 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up