Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, mutta minä jouduin pyytämään anteeksi.

Vierailija
07.09.2014 |

Mies jäi kiinni pettämisestä, kun kävin tyhjentämässä hänen takintaskuja.
Seurauksena mies suuttui ja alkoi huutamaan, että millä oikeudella minä käyn hänen taskuilla. "Se, että minä petin on toissijainen siihen verrattuna, että sinä kävit syynäämässä ja tutkimassa minun taskuja" lausahti mies.

Päädyin pyytämään anteeksi, että kävin taskuilla, jotta kotona säilyisi rauha hetken verran ja voin alkaa suunnittelemaan eroa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten joudut pyytämään mieheltä anteeksi sitä, kun eroa suunnittelet. Odota nyt vaan kaikessa rauhassa, että mies jättää sinut kun löytää paremman. Siihen voi kyllä mennä yllättävän paljon aikaa.

Miksi te anelette jäämään sellaista miestä, joka pettää? Ettekö usko, että sellainen mies ei ole teitä ansainnut vai pelkäättekö yksinäisyyttä?

Vierailija
22/25 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:53"]Puolustus reaktio kun jäi kiinni. Ex poikaystäväni petti ja sain kuulla sen yhteiseltä tutulta, epäilykset olivat jo sitä ennen, mutta tuttu vahvisti ne. Oltiin siis samassa seurassa ja tuttu luuli, että olin poikaystäväni kanssa eronnut siitä, kun sillä poikaystävälläni oli toisessa kaupungissa tyttöystävä. Tuli sellainen lievä hetkonen mitä täällä tapahtuu olo ja selvensin, että eipä olla erottu ennen kuin nyt. Poikaystävältäni kun kysyin tätä, niin sieltä tuli jotakin tämän tapaista "mitä sä syyllistät mua, miten kehtaat edes kysyä tollasta, mä vaan nukuin sen luonna!!!" menin aivan hämilleni tuosta reaktiosta ja pyysin myös anteeksi :D Vaikka olisin näin myöhemmin mietittynä voinut todeta, että eikö ole hyvä kun kysyin sun laitaa ensin ennen kuin tein päätöksen vain kuulemani perusteella. Seuraavana päivänä jätin tämän poikaystäväni, kun olin ensin toipunut hämmenyksestä ja saanut ajatukset kasaan. Näin silloin parikymppisenä :D
[/quote]

Puolustus reaktio kyllä. Mun isäni on narkomaani, josta äitini erosi, kun olin vuoden. Äitini on kertonut kuinka yksi päivä kun etsi keittiönkaapista ruokaa, oli löytänyt huumausaineiden käyttövälineitä, siis poltetun lusikan ja syttyttimen. Kun isä oli tullut kotiin oli äiti kysynyt, että "Mitäs nämä täällä?" isäni siihen "Mitä sä täällä tongit kaappeja???!!!" äitini "No mä sattumoisin asun täällä." Sen jälkeen olikin isäni alkanut väittää, että ne on vaan kaverin. Juujuu kaverin kun ei meillä koskaan mitään kavereita käynyt. Siihen päättyi se suhde, kun äitini tottakai valitsi minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sitä saa lukea, eihän kukaan oikeasti ole niin tyhmä että pyytää anteeksi toisen pettäessä.. Järki hoi

Vierailija
24/25 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 13:58"]

Sitä pitäisi pyytää anteeksi että söpöttää nettiin omia suhdekiemuroitaan. Se pahempaa kuin pettäminen.

[/quote]

Et vissiin ole kuullutkaan vertaistuesta! Nettikirjoittelu anonyymisti ja avoimesti on vertaistukea parhaimmasta päästä. Harva edes ystävilleen puhuu ne kaikista rankimmat kokemuksensa, varsinkaan kertoo samaa toistuvasti. Netissä asian purkaminen on helpompaa ja saa monipuolista palautetta. Puolison pettäminen ei ole mikäänsalattava asia, vaan nimenomaan julkinen. Pahimmat pettäjät tulisi julkistaa kuvien kera, jotta muut osaisivat varoa. Pettäjän kanssa rehellistä keskustelua ei helposti synny, ei varsinkaan, jos pettäjä pitää omana asianaan pettämisensä, eli ettei kuuu edes vaimolle. Vaimon syyhän se tietenkin aina on! Pettäjän mielestä hänessä ei ole vikaa, ei edes silloin, kun hän on jo useamman parisuhteen tuhonnut pettämällä!

Vierailija
25/25 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikirjoittelu onkin jopa hyödyllisempää kuin itse elämä. Siinä saa paljon todellisempia elämyksiä kuin mitä todellisessa elämässä, joka yleisesti ottaen on vain tylsää. Kirjoittamalla voi keksiä kaikenlaisia tarinoita, innostua niistä ja on niin ihanaa kun joku peukuttaa. Se voittaa kaikki muut käytännön kokemukset.