Mies petti, mutta minä jouduin pyytämään anteeksi.
Mies jäi kiinni pettämisestä, kun kävin tyhjentämässä hänen takintaskuja.
Seurauksena mies suuttui ja alkoi huutamaan, että millä oikeudella minä käyn hänen taskuilla. "Se, että minä petin on toissijainen siihen verrattuna, että sinä kävit syynäämässä ja tutkimassa minun taskuja" lausahti mies.
Päädyin pyytämään anteeksi, että kävin taskuilla, jotta kotona säilyisi rauha hetken verran ja voin alkaa suunnittelemaan eroa.
Kommentit (25)
no ethän sä "joutunut" pyytämään anteeksi vaan omaneduntavoittelumielessä päätit tehdä niin. Mikä oli muuten. oikein fiksua. Nyt vaan jäitä hattuun ja eroa omilla ehdoillasi pohjustamaan! Luulkoon mies, että kaikki jatkuu niinkuin ennenkin.
Ekan kerran pitää sanoa, että tämän on pakko olla provo. Ei kai kukaan voi olla noin kynnysmatto.
Taskusta löytyi valokuvia, joissa mies harrastaa seksiä toisten naisten kanssa. Ja kuvissa näkyi myös päiväys ja vuosi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:23"]Taskusta löytyi valokuvia, joissa mies harrastaa seksiä toisten naisten kanssa. Ja kuvissa näkyi myös päiväys ja vuosi.
[/quote] ?????? :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:32"]Silti se toisen ihmisen puhelimen ratsaaminen on rikos.
[/quote] Se oli tasku, ei puhelin...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:32"]Silti se toisen ihmisen puhelimen ratsaaminen on rikos. [/quote] Se oli tasku, ei puhelin...
[/quote]
Kaikki miehen housuntaskutkin täytyy tutkia, ettei pesukoneeseen mene tavaraa. Ei se itse tajua niitä tyhjentää ennen pyykkikoriin heittämistä.
Ihailtavan kylmä pää sinulla, Ap. Jaksamista.
Mun mies on just tollanen.Suuttuu kun jää kiinni ja mä saan anella jäämään
Eli sinulla on vapaat kädet lähteä myös vieraisiin, miehesi on selkeästi tätä mieltä myös. Sinuna siis ainakin järjestäisin itselleni mielenkiintoisia tilanteita ja en kovin tarkkaan yrittäisi niitä peitellä. Jos niistä "kiinni" jäisit, niin vedät koko shown samalla tapaa kuin miehesikin veti. Ja eroatte.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:23"]Taskusta löytyi valokuvia, joissa mies harrastaa seksiä toisten naisten kanssa. Ja kuvissa näkyi myös päiväys ja vuosi.
[/quote]
Piti tarkistaa miltä vuodelta aloitus oli mutta ei ollutkaan 90-luvulta tämä...
Puolustus reaktio kun jäi kiinni. Ex poikaystäväni petti ja sain kuulla sen yhteiseltä tutulta, epäilykset olivat jo sitä ennen, mutta tuttu vahvisti ne. Oltiin siis samassa seurassa ja tuttu luuli, että olin poikaystäväni kanssa eronnut siitä, kun sillä poikaystävälläni oli toisessa kaupungissa tyttöystävä. Tuli sellainen lievä hetkonen mitä täällä tapahtuu olo ja selvensin, että eipä olla erottu ennen kuin nyt. Poikaystävältäni kun kysyin tätä, niin sieltä tuli jotakin tämän tapaista "mitä sä syyllistät mua, miten kehtaat edes kysyä tollasta, mä vaan nukuin sen luonna!!!" menin aivan hämilleni tuosta reaktiosta ja pyysin myös anteeksi :D Vaikka olisin näin myöhemmin mietittynä voinut todeta, että eikö ole hyvä kun kysyin sun laitaa ensin ennen kuin tein päätöksen vain kuulemani perusteella. Seuraavana päivänä jätin tämän poikaystäväni, kun olin ensin toipunut hämmenyksestä ja saanut ajatukset kasaan. Näin silloin parikymppisenä :D
Sitä pitäisi pyytää anteeksi että söpöttää nettiin omia suhdekiemuroitaan. Se pahempaa kuin pettäminen.
Minunkin mieheni taskuista löytyi pettämisestä todistava esine, suorastaan itseltään putosi lattialle: kondomipaketti, josta toinen oli käytetty, siis tyhjä päälyskuori vain. Selitti, että oli vain leikkinyt sillä, ja minä nuori rakastunut halusin uskoa! Vuosia myöhemmin itse kertoi käyneensä maksullisen luona!
Mitä sieltä taskusta sit löytyi?