Tykkäättekö naiset, jos miehet tuijottavat persettänne?
Kommentit (29)
Ai kassa tuijottaa jonossa naisasiakkaan persettä?
En tykkää, jos yhtä ruumiinosaa jäädään tuijottamaan. Sitten olisin mielissäni, jos joku katselisi kokonaisuutta, että vau.
En ole tuntenut katsetta takamuksessani...
En. Vielä vähemmän kun joku käpälöi.
No mielummin se kuin rinnat. Ei huomaa niiin helposti..
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:47"]
En ole tuntenut katsetta takamuksessani...
[/quote]
ooks ihan varma? Musta tuntuu et naiset kääntyy aina just sillon katsomaan kun möllistelen silmät pyöreinä niiden persettä
Mulle on ihan sama mitä miehet kyttää ja varsinkin perseen kyttäämistä en edes huomaa, kun en näe taaksepäin. Toki ilahdun positiivisesta palautteesta myös persettäni koskien, mutten tietenkään esim. kaupassa toivo kommentteja.
Eikös yleinen konsensus ole, että komeiden katseet sekä kehut kelpaa, vaan ei rumien?
Mies, 34
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"]Eikös yleinen konsensus ole, että komeiden katseet sekä kehut kelpaa, vaan ei rumien?
Mies, 34
[/quote]
Olkoon miten komee tahansa mut muhun ei kosketa ilman lupaa.
Se silmä siellä on sokea ja peitossa. Pyllyn kehuminen on ok.
Olen imarreltu, kun hinksujani katsotaan. Viimeksi eilen yks trubaduuri, jonka keikalla kävin, näytti kovasti ilahtuvan niistä (once again).
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"]Eikös yleinen konsensus ole, että komeiden katseet sekä kehut kelpaa, vaan ei rumien? Mies, 34 [/quote] Olkoon miten komee tahansa mut muhun ei kosketa ilman lupaa.
[/quote]
Kysymyshän koski katseita, ei koskemista. Ei kukaan tässä keskustelussa ollut koskemassa, vaan sinä otit sen puheeksi. Rauhoitu ja mene vaikka keittämään kahvit.
Mies, 34
Tuskinpa kukaan persettäni silmäilee, paitsi korkeintaan inhoavasti. Eli en tykkää.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"]Eikös yleinen konsensus ole, että komeiden katseet sekä kehut kelpaa, vaan ei rumien? Mies, 34 [/quote] Olkoon miten komee tahansa mut muhun ei kosketa ilman lupaa.
[/quote]
Kysymyshän koski katseita, ei koskemista. Ei kukaan tässä keskustelussa ollut koskemassa, vaan sinä otit sen puheeksi. Rauhoitu ja mene vaikka keittämään kahvit.
Mies, 34
[/quote]
No en mä kyl tartte mitään kehujakaan. Tiedän itekkin et mun perse on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"]
[/quote]
Mies, 34
[/quote]
No en mä kyl tartte mitään kehujakaan. Tiedän itekkin et mun perse on hyvä.
No en todellakaan tykkää. Vielä inhottavampaa on, jos persettäni kommentoidaan. Kommentin tai kommentoijan laadulla ei ole merkitystä.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 01:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:58"]
[/quote]
Mies, 34
[/quote]
ei kahvia enää tähän aikaan
En