Onko jollain ollut luteita?!
Kuulin, että ainakin täällä Helsingissä on valtava ongelma luteista! Että joitakin kokonaisia taloja on jouduttu tyhjentämään! Huonekalut, kirjat, soittimet ym. joudutaan hävittämään. Ja ne voi kuulema levitä kirppisvaatteista tai joltain jolla on luteita ja istuu samalla istuimella. Olen ihan järkyttynyt, mikä hygieniatason lasku Suomessa on tapahtunut. En varmaan uskalla leffateatteriin mennä, kun luteet viihtyvät pimeässä pehmeissä tuoleissa...
Kommentit (5)
Kai tässä on matkustettu vuosikymmenet, eikä kukaan ole puhunut luteista..
En ole nähnyt luteita ja olis kai tullut jotain paukamia jos niitä olis
Meillä on ollut. Asutaan Kruunuhaassa. Tulivat reissulta. Oli hankalaa saada niitä pois. Varsinainen riesa. Myrkyttäjä kävi neljään kertaan ja sängyt piti kääriä muoviin. Lakanoita piti myös vaihtaa jatkuvasti. Katosivat kuitenkin kokonaan noin parissa kuukaudessa, eikä ole näkynyt sen jälkeen eli muutamaan vuoteen.
Niin ja vain minä sain niitä paukamia. Luteet eivät syöneet mun miestä tai sitten hän ei saanut niistä puremista ollenkaan mitään oireita. terv. 5
Ei kai ole kyse hygieniatason laskusta, vaan yleistyneestä matkailusta. Luteita voi olla ihan siisteissäkin taloissa.