Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tulevaisuusen mies seura mahdotonta kohallani, kahden lapsen yh

Vierailija
06.09.2014 |

Siinä kysymys. Voinkohan koskaan enää löytää ketään jota kiinnostaisi. Olen mukava, en valita, 25v hoikka punatukkainen nainen. Enkä ole pahannäköinen. Herättäkää toivoa tulevaan mammat!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
2/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk yh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts tuo sattui :(

Ap

Vierailija
4/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä etsit. Harva samanikäinen ottaa mielellään yksinhuoltajaa, kun on 25-vuotiaita ilmankin lapsia. Jos haluaa lapsia kuvioon, voi tehdä ihan omia. Tai ylipäätään ne lapset hieman karsii miehiä. Ikävä kyllä. Muttei se ole mahdotonta löytää taas miestä. Ei todellakaan. Nätti punapää kelpaa varmasti monelle, vaikka olisi lapsia.

Vierailija
5/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen miettinyt että paras saattaisi olla sinkkumies jolla on jo lapsi tai lapsia :) aiemmat tapaamani miehet ovat olleet suoraansanottuna lapsettomia pentuja jolla on elämä vielä edessä

Ap

Vierailija
6/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit. Noin nuori vielä. Varmasti seuraa löytyy.

Vierailija
7/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä estääkö se, että olet yh, ennemminkin luulen, että se on tuo kirjoitustaidon puute.

Vierailija
8/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovet ovat vielä avoinna tuossa iässä, tulet aivan varmasti löytämään jonkun. Järjestä itsellesi aikaa käydä itseäsi kiinnostavissa tapahtumissa ja onni kohtaa sinut kyllä. Ei lapset ole sellainen pelote kun palstalla lukiessa uskoisi.

mies (jolla kahden, aikaisemmasta suhteesta saadun, lapsen äiti kumppanina)

Vierailija
9/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity lapsen omaaviin miehiin jotka ovat perhekeskeisiä. Toivon että lapsesi ovat samalle miehelle... Olet vielä nuori elämä on edessäsi.

Vierailija
10/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa miettinyt, jos tästä vielä sinkkuunnun. Tuntuu vaan että fiksut miehet haluavat naisen jolla ei ole lapsia, ja nämä jotka eivät osaa edes bussikuskia yhteenkirjoittaa ottavat nyt naisen kuin naisen, eli niitä olisi tarjolla. Ja niitä mä en halua.

Vierailija
11/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseuraa saat helposti. Vakavammat jutut vaikeampia, muttei mitenkään mahdottomia. Useille miehille täysin no-no, muttei kaikille. T: Mies 36v

Vierailija
12/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kyllä kirjoitus virheet. Puhelimella on vaikea näpyttää.

Ap

Vierailija
13/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 30v mies, joka ei näe mitään huonoa tuossa tilanteessa. Itselläkin lapsi tuolla huoneessaan tuhisee :) Se onkin eri asia onko minussa mitään mielenkiintoista. Päivät menevät töissä ja lapsen kanssa. Vapaata ei ole.

Vierailija
14/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata määrittää itseään miettimällä "kelpaanko kenellekkään?". Sen sijaan nauti elämästäsi, ole hyvä ihminen lähimmäisillesi, pidä hauskaa ja tee asioita joista saat iloa. Näin löytyy myös oikeat ihmiset rinnallesi. 

Nyt sinulla on alkuasetelma jo niin nurinkurin, että riskeeraat hyvän miehen löytämisen. Jos itse epäilet omaa arvoasi ja käyttäydyt sen mukaan, niin se näkyy myös ulospäin.

Niin harva ihminen tajuaa, että avaimet omaan onneen on itsessä.

Tsemppiä!

Vierailija
15/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata ne lapset rauhassa. Sehän olet alle 30 kun ovat aikuisia. Ehdit vielä uudelle kierrokselle. Keskity nyt näihin lapsiksi. Se mies tulee, jos on tullakseen.

Vierailija
16/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks. Siis olet alle 40, kun ovat aikuisia. 

Vierailija
17/17 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:30"]Keskity lapsen omaaviin miehiin jotka ovat perhekeskeisiä. Toivon että lapsesi ovat samalle miehelle... Olet vielä nuori elämä on edessäsi.
[/quote]

Eivät eronneet ja lapsensa hylänneet miehet ole perhe-keskeisiä vaan itsekeskeisimpiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän