Ruskeat silmät miehellä?
Kommentit (65)
Siniset on ilmeikkäämmät. Ruskeat on vain ruskeat, eikä niissä oikein ole sävyä ja syvyyttä toisin kuin sinisissä. Eksällä oli ruskeat ja nykyisellä siniset ja olin jotenkin aivan haltioitunut niistä kauniista sinisistä silmistä tylsän ruskean jälkeen.
Minusta ihanin yhdistelmä miehellä on tumma tai keskiruskea tukka, tummat kulmat ja ripset ja siniset silmät. Kontrasti on kaunis. Omalla miehelläni on tämä yhdistelmä
Siniset ehdottomasti rumimmat. Niin tylsät ja haaleat ja hyh tulee tosiaan mieleen kala. Pitää olla tyytyväinen ettei niitä ole langennut!
Aina jaksaa ihmetyttää silmänväri-keskustelut. Ihan ok, jos joku väri näyttää kivemmalta, mutta kummastuttaa esim. 24:n ehdottomuus, ettei miehellä saa olla ruskeita silmiä. Ei silmienväri miestä pahenna.
Tai vielä aikuisenakin kuvaillaan ruskeata kakanväriseksi (tuollainen sanavarasto ja mielikuvitus sopii jollekin päiväkoti-ikäiselle). Kai sanotte ystävänne uutta ruskeaa takkiakin kakanväriseksi?
pidän, mutten vaaleanruskeista teerenpaskoista
ihan mahtavat ruskeat tillukkaat on ainakin naapurin körsikkäällä
Mulla on ja tykkään niin maan perkeleesti
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 20:30"]
ihan mahtavat ruskeat tillukkaat on ainakin naapurin körsikkäällä
[/quote]
novoi yäk! :(
meidän perheestä on 3/5 ruskeasilmäisiä, poika+tyttö+minä. ja pienimmällä vaaleat hiukset ja meillä kahdella sellaset perus maantienväriset..
Miksen mä vaan ikinä näe suomessa ruskeasilmäsiä?? Kaikki väittää että on
pidän, lämpimän väriset ja antaa kasvoille ryhtiä, silmät näkyvät päässä eikä huku kasvoihin niinkuin vaaleasilmäisillä
Tykkään tosi paljon. Sellaiset lämpimän lempeät ruskeat silmät on ihanat! Toiseksi eniten viehättää siniset silmät. Omalla miehellä on kauniin siniharmaat.
rakastan ruskeita silmiä miehillä<333 ne on niinnn söpöt
Ennen en tykännyt, hyvännäköisen ruskeasilmän myötä mielipide muuttui :-)