Ruskeat silmät miehellä?
Kommentit (65)
Ei kiitos! Mä olen itse ruskeasilmäinen, ja kaikki sisareni, serkkuni, tätini, setäni ja isovanhempani ovat/olivat ruskeasilmäistä. Jäätävän tylsää! Onnekseni äitini on sinisilmäinen, ja minäkin sain vihreäsilmäisen miehen kanssa vaalean, sinisilmäisen tytön. Pienen ihmeen suvussani :).
Mulle ruskeat silmät miehellä ollut aina nou-nou. Siniset tai vihreät, kiitos.
Olen ihan heikkona ruskeisiin silmiin.
Voikohan olla, että joku pitää mun tumman ruskeita silmiä vihaisina, ilkeinä silminä? :( Usein oon huommanut ihmisten tekevän negatiivisa johtopäätöksiä katseitteni perusteella
Tykkään, mutta jotenkin siniset silmät ovat mielestäni parhaimmillaan vielä hienommat. Silmien sävy ei ole mulle kuitenkaan mitenkään tärkeä, vaan silmien kauneus riippuu enemmän muodosta ja tummuudesta.
Hassua muuten, miten jotkut tässä ketjussa tuntuvat ajattelevan, että siniset silmät ovat aina haaleat ja ruskeat tummat.
Tykkään ja omalla miehellä onkin ruskeat silmät.
Semmoset lämpimät suklaasilmät tai eksoottiset tummanruskeat on kyllä ihq, samoin semmoiset kullanruskeat, mutta sitten on myös näitä kuralätäkönruskeita ja elottoman sekaruskeita, jotka ei sitte enää niin viehätäkään
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:16"]Exällä on ruskeat silmät, ja vieläkin tulee iljetyksen väristyksiä kun jollain on saman muotoisen ruskeat silmät.
Muilla ihan kivat.
[/quote]
Sama vika. Kyseinen ruskeasilmäinen jätkä varasti multa 200e, hakkas mua ja esti koulussa käymisen. Onkin ollut ainoa ruskeasilmäinen poikaystävä.
Ruskeasilmäinen, kalpea blondi ei näytä kauhean kivalta, ellei silmät ole joko kullanruskeat, tai vaaleanruskeat.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:42"]Mites suomenruottalainen, jolla ruskeat silmät, ja muutenkin hyvännäköinen? Olisi nyt tarjolla, mutta edellytän toki laatua naisistakin, ja mieluummin myös suomenruottalaisen.
[/quote]
Keikuiletko Rosenbaleneissa tanssimassa ja puhutko mieluummin ruotsia - kuin suomea? Vaikka toinen puhuisi huonosti ruotsia? Haluatko suomen ruotsalaisen koska täysin suomalainen tai ruotsalainen ei ole arvoisesi? BättreFolk
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:42"]Mites suomenruottalainen, jolla ruskeat silmät, ja muutenkin hyvännäköinen? Olisi nyt tarjolla, mutta edellytän toki laatua naisistakin, ja mieluummin myös suomenruottalaisen.
[/quote]
Keikuiletko Rosenbaleneissa tanssimassa ja puhutko mieluummin ruotsia - kuin suomea? Vaikka toinen puhuisi huonosti ruotsia? Haluatko suomen ruotsalaisen koska täysin suomalainen tai ruotsalainen ei ole arvoisesi? BättreFolk
[/quote]
Työskentelen hotellissa ja Suomalaisten jälkeen paskinta sakkia asiakkaana on suomenruottalaiset, en tienny että joillain vois olla huonompi itsetunto kun suomalaisilla. Puhuvat ruotsia aulassa ja kun respassa joku ei puhu ruotsia, niin jatkavat väkisin ja yrittävät "alistaa" henkilökuntaa - kun itse osaavat katsos ruotsia, näissä tapauksissa rupeen solkkaamaan venäjää takaisin, jos eivät suosiolla vaihda suomenkieleen, en ymmärrä minkä vitun takia, aivan naurettavaa. Vuoden työntekijäpalkintoja (huomaa sarkasmi) napsuu meikäläiselle aina kun suomenruotsalaisia tulee taloon, kun ei oo ehkä asiallista ruveta puhumaan venäjää, mutta kun itse nyt rehentelevät sillä ruotsilla, niin aika hiljaiseksi menevät kun vastaa venäjäksi. Aivan naurettavaa, en haluais yleistää, mut poikkeuksia tulee niin harvoin vastaan että 80% on mun silmään jo vähänniinku kaikki.
Ketä vittua kiinnostaa joku SILMIEN VÄRI ja miksi? Get a life
En tykkää yhtään. En naisellakaan. Ne on jotenkin elottomat. Siniset tai siniharmaat on parhaat, ne muuttuvat valon ja tunnetilojen mukaan; sielun peilit ;)
Mun miehellä on ruskeat silmät, on muuten ihan tavallinen suomalainen tumma mies. Hänessä ihastuin nimenomaan silmiin, tai siis katseeseen. Muutenkin katseeni kiinnittyy useammin tummiin miehin kuin vaaleisiin eli vois kait sanoa että tykkään ruskeista silmistä.
Muunkin väriset voi olla kauniit, kokonaisuus ratkaisee.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:40"]
Yleensä ruskeat silmät on tusinatavaraa sekä miehillä että naisilla...joillekin sopii ja jos mies komea ovat silmätkin viis väristä.
[/quote]
Ei ne suomessa ainakaan tusinatavaraa ole. Täällä näkyy vaaleita kalansilmiä ihan tarpeeksi, ruskeet on kiva piristys.
[/quote]
No minä en paljoo Suomessa olekaan vaan maailmalla ja täällä on joka ikisellä kakan väriset silmät...ei se enää oikein säväytä!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:01"]
Mun mielestä ruskeitakin silmiä on monenlaisia. Sellaisia syvänruskeita, vietteleviä suklaasilmiä ja sitten vähän sellaisia tyhmänoloisia, haaleanruskeita silmiä. Sitten on kilttejä ruskeita silmiä ja ilkeitä ruskeita silmiä jne. jne.
Että pelkän päävärin perusteella en menisi sanomaan.
[/quote]
Tää on niin totta, tiedän pari kellä on just sellaset vihasen ruskeet silmät.. sellaset todella tummat melkeen mustat. Kaverilla taas on sellaset iloiset, suklaan ruskeet silmät. Ihastuksella taas syvän ruskeat, vähän punaisen sävyiset tumman ruskeat silmät