Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Ei tuo Rafaeli ookkaa minkää näkönen.
Ei näe kreikkalaisia geenejä.
Musta tuntuu että koko kaudella ei tule yhtään kunnollista paria...
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö jo, mä en näe.
Nämä MTV-palvelun jaksot ovat aina myöhässä, eivät koskaan avaudu 20.00 niinkuin luvataan.
Vierailija kirjoitti:
Näiden naisten ulosanti ja keskustelutaidot on kyllä tosi surkeita.
Niin, nii, nii, joo, joo, nii, joo, niin, niin...
Se on tätä Tinder/someajan antia. Ei osata ilmaista itseään kuin kirjallisesti ja silloin vain lyhyesti erilaisin kuvin höysettynä.
Vierailija kirjoitti:
Niinalle kolaus, kun molemmat uudet tulokkaat haluaa treffeille just Kreten kans.
Mistä niin päättelet? Jätkäthän tutustuu kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinalle kolaus, kun molemmat uudet tulokkaat haluaa treffeille just Kreten kans.
Tutustuu tutustuu, mutta Krete oli näidenkin mielestä mielenkiintoisin, ei kai ne muuten sitä olis valinnut.
Mieluiten olisi tullut uusia naisia, ja Niina ja Emilia voisivat lähteä kotiin kasvamaan henkisesti. Etenkin Emilia olisi voinut funtsia, millaiseen ohjelmaan tulee, eikä heti alkaa hempeilemään ekan kivan miehen kanssa. Ei sillä, että itse tuollaisia juttuja olisin aina ajatellut kivan miehen tavatessani, mutta en kyllä olekaan ollut näiden miesten kanssa jäämässä suljettuun hotelliin. Ei sitä silloin voin ahdistua, jos mies, joka on supernopea ihastuja, menee päästään ihan sekaisin kuvitellessaan tavanneensa sen, jota on tullut etsimään. Alaikäraja ohjelmaan voisi olla esimerkiksi 23 v.
söpöä kun noi miehet lepää sylikkäin ja silittelee toisten hiuksia
Oikeastaan ihan hyvä ettei Kreteä ole näytetty aiemmin enempää.
Ja kiitos saa viedä takaisin pimentoon.
Sissus miten lapsellista, naiivia ja typerää juttua.
Narisevalla äänellä: "joo mää tykkään kyl vttuilla". - No sepä onkin ansio.
Edelleen kysymys Nicolle: "Kenet sä valitsisit jos sun pitäis just nyt päättää?"
Nico: "No sut." (*Krete kihertää tyytyväisenä*)
Nico (mutisee itsekseen): "...enhän mä oo nähny ketään muuta vielä..."
Markus ei kelpaa kellekään. Kotiin joutaa.
Vierailija kirjoitti:
Markus ei kelpaa kellekään. Kotiin joutaa.
On niin tylsän ja omahyväisen oloinen.
Itteä sytyttää isot lihakset, ja parta. Sellanen maskuliininen ja miehekäs look. Näistä pojista ei kyllä sytyttäisi yksikään.
Nuo Nicon tatskat on kauheat. Toinen uusi mies näyttää aika vanhalta naamasta. Muhamed on ainoa mies, jonka kanssa voisi kaveerata kivan luonteen takia, mutta ei siitäkään pidemmälle olisi.
Markuksella on komeimmat kasvot, muttei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ei näe kreikkalaisia geenejä.
voisin vaikka lyödä vetoa, että on esim 1/4 kreikkalainen. Eli toinen vanhempi puoliksi. Näyttää ihan suomalaiselta.
Naiset on heti mehuissaan, kun joku sanoo olevansa vähän kettumainen valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutustuu tutustuu, mutta Krete oli näidenkin mielestä mielenkiintoisin, ei kai ne muuten sitä olis valinnut.
Ne Kreten tissit mielenkiinnon kohde.
Ei yhtäkään mielenkiintoista tyyppiä tuolla. En itse voisi ikinä mennä tuonne vaikka iän ja ulkonäön puolesta voisikin. Ihan hirveää kuraa.
Nuo uudet miehet vaikuttaa kivoilta, paljon rennomman ja kiltimmän olosia ku nuo nykyset lapselliset kiukuttelijat. Tobiaksen naama varsinki oli taas norsunvitulla ku uudet tuli😄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näe kreikkalaisia geenejä.voisin vaikka lyödä vetoa, että on esim 1/4 kreikkalainen. Eli toinen vanhempi puoliksi. Näyttää ihan suomalaiselta.
Ja yli 3kymppinen kaljuuntuva ukkeli.
Kimi on hottis.