Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1541/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Samaa mieltä, ihan hirveitä kommentteja monet täällä, pistää mietityttään että mikä kauhee niiden kirjoittajia vaivaa. Aika monet näistä varsinkin ulkonäköön liittyvistä kommenteista vois pitää täysin omana tietonaan ja en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta tehdä niin. Vaikuttais monen ajatus olevan että perus normaalipainoinen nainen on diabeteksen partaalla ja jos on yhtään selluliittia tai normi rasvaprosentti eikä vedä kovaa treeniä joka päivä niin on vähintäänkin lihava. Ei näin, en yhtään ihmettele miksi monella nuorella (itsekin ikäluokkaan 20-25 menevällä) on huono fiilis omasta ulkonäöstä kun tällasta lukee ja normaalipainokin luetaan jo lihavaks. Tasoasioihin en viitsi edes kommentoida, ihan naurettavia kommentteja siitäkin täällä. Nimenomaan pidetään keskustelun fokus Love Islandissa eikä toisten ruotimisessa.

Tämä selvä, neiti Pyhimys.

Waau kuinka kypsää, tulee koko ajan vaan enemmän vaikutelma että vanhat rupsahtaneet tädit siellä syynää suurennuslasin kanssa nuorten naisten kroppia jotta omaa alemmuudentuntoa sais vähän ylemmäksi. En usko olevani kovin väärässä.

-eri, N21

Ei saa haukkua ihmisiä, vai mites se meni? Vanhat rupsahtaneet täditkö on kehumista?

🤣taidat olla itse pullero sohvaperuna.

:D millä tavalla se on haukkumista? Onks vanha se haukkumasana vai rupsahtanut? Molemmat meitä jokaista odottaa, myös mua joten en nyt ajatellut sitä ihan noin :D ei kannata olla niin katkera, itse ainakin aion elää niin ettei tarvii vanhana katkeroitua näteille nuorille naisille ;)

Ps. Ei mun ulkonäkö tähän liity, oon mitä oon niinkuin nämäkin nuoret naiset ja ne vanhemmat naiset

Mitä helvettiä sä selität?? Keskity vaan siihen sipsipussiisi.

Selvä näin teen :D

Vierailija
1542/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lola taustatiimissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ahdistuminen johtuu vaan siitä, että naisia ei kiinnosta nuo miehet. Tietävät että Tinderissä on parempi ja laajempi valikoima, johon päästä käsiksi muokatuilla selfieillä. Eikä siellä tarvi oikeasti tutustua keneekään.

Vilkaisin ihan huvikseni noiden instagramit, jotka joku oli tänne listannut. Kyllä huomaa miten paljon kuvilla pystyy huijaamaan... Aika harva heistä näyttää yhtä vaikuttavalta liikkuvassa kuvassa.

Vierailija
1544/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se Korona-Tatska-Nico nyt taloon viemään virottaren treffeille? Toivottavasti ei olisi se musteella sutattu.

Vierailija
1545/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö miehet keittiötöitä?

Siis tuolla talossa?

Vierailija
1546/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole saaneet valita pareja vielä kertaakaan. Ymmärrän siis ahdistuksen. Varmaan olo on sellanen kahlittu, kun miehet tai katsojat päättää kenen vieressä nukut.

Miksei muuten naiset o vielä kertaakaan itse valinneet? Epäreilua.

Käsikirjoitus meni sekaisin Nicon koronan takia. Viimeksi miehet valitsivat, kun naisia oli yksi enemmän. Seuraavalla kerralla on naisten valinta, kun taloon tuli uusi mies.

Tuotanto järjesti Kreten pariksi Nicolle? Tai jos ei, niin joka tapauksessa Nico saa ensimmäisenä valita naisista. Kenet valitsee?

Vierailija
1547/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa hammaspoika kiehua raivosta sisältäpäin, kun Niina täräytti suorat sanat😁

Taisi olla vaan niin kohtelias, ettei täräyttänyt itse. 

Jätkä jääty täysin😁

Vierailija
1548/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole saaneet valita pareja vielä kertaakaan. Ymmärrän siis ahdistuksen. Varmaan olo on sellanen kahlittu, kun miehet tai katsojat päättää kenen vieressä nukut.

Käsikirjoitus meni sekaisin Nicon koronan takia. Viimeksi miehet valitsivat, kun naisia oli yksi enemmän. Seuraavalla kerralla on naisten valinta, kun taloon tuli uusi mies.

Tuotanto järjesti Kreten pariksi Nicolle? Tai jos ei, niin joka tapauksessa Nico saa ensimmäisenä valita naisista. Kenet valitsee?

Kreten, ihan peliliike.

Toivottavasti Rosan että Eeli lähtisi.

Vierailija
1549/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko hiukka vainoharhainen?

Vierailija
1550/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nicosta mitään, mutta villi veikkaus että valinta on Niina, koska ulkonäkö, ja Niinakin tekee varmasti kaikkensa, että pääsee muhkusta eroon

Vierailija
1551/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaikilla on Eeliä vastaan? Mun mielestä ihan ok tyyppi, ei kyllä mikään suosikki mutta en mä ymmärrä miks kaikki toivoo nimenomaan Eelin lähtevän.

Vierailija
1552/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs järki tässä nyt on pistää samat parit yhteen?

Äänestysaika oli ihan liian lyhyt. Itsekin äänestin Muhkua ja Ninaa, kun eivät olleet vielä kunnolla ehtineet tutustua. 5 min eteenpäin ja sitten jo ahdisti 😅

Vierailija
1553/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä Tobiasta. Muutama jakso sitten halaili Kreten kanssa sängyllä (kaverillisesti kyllä, mutta kuitenkin) ja nyt ei voi edes vieressä nukkua, kun toisesta tulee negatiivisia viboja?! Ja kehtaa vielä kehuskella olevansa ”good vibes only” -henkinen tyyppi, vaikka Emilian tunteiden puutteista jaksoi kyllä valittaa ja lopulta alkoi melkein rähjätä asiasta. Miten joku voi nähdä itsensä noin väärin? Sitä paitsi vaatimus pelkistä hyvistä fiiliksistä on tietysti aika kohtuuton ylipäätään, mutta varsinkaan Tobiaksella ei ole kauheasti varaa sellaista toivoa.

Vierailija
1554/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä nicosta mitään, mutta villi veikkaus että valinta on Niina, koska ulkonäkö, ja Niinakin tekee varmasti kaikkensa, että pääsee muhkusta eroon

Kikkarapää ja täynnä tatskoja.

En usko että uskaltaa valita Niinaa.

Eivät sovi yhtään toisillensa.

Vierailija
1555/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Samaa mieltä, ihan hirveitä kommentteja monet täällä, pistää mietityttään että mikä kauhee niiden kirjoittajia vaivaa. Aika monet näistä varsinkin ulkonäköön liittyvistä kommenteista vois pitää täysin omana tietonaan ja en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta tehdä niin. Vaikuttais monen ajatus olevan että perus normaalipainoinen nainen on diabeteksen partaalla ja jos on yhtään selluliittia tai normi rasvaprosentti eikä vedä kovaa treeniä joka päivä niin on vähintäänkin lihava. Ei näin, en yhtään ihmettele miksi monella nuorella (itsekin ikäluokkaan 20-25 menevällä) on huono fiilis omasta ulkonäöstä kun tällasta lukee ja normaalipainokin luetaan jo lihavaks. Tasoasioihin en viitsi edes kommentoida, ihan naurettavia kommentteja siitäkin täällä. Nimenomaan pidetään keskustelun fokus Love Islandissa eikä toisten ruotimisessa.

Tämä selvä, neiti Pyhimys.

Waau kuinka kypsää, tulee koko ajan vaan enemmän vaikutelma että vanhat rupsahtaneet tädit siellä syynää suurennuslasin kanssa nuorten naisten kroppia jotta omaa alemmuudentuntoa sais vähän ylemmäksi. En usko olevani kovin väärässä.

-eri, N21

Sä solvaat meitä vanhempia naisia joita itse olen ja olen sanonut ettei ulkonäkö ole mulle mitenkään tärkeää vaan luonne.

Itse taas päätellyt että nuoria ovat koska kielenkäyttö on kovin karskia ja käytetään sanoja

joita vanhemmat ihmiset ei käytä.

Pahoittelut, ei ollut tarkoitus ketään solvata, tarkoitin siis sitä että jotkut jo rupsahtaneemmat naiset joiden itsetunto meni iän mukana, purkavat tätä oloaan nuoriin naisiin. Koen tätä itse toisinaan enkä todellakaan ole ainoa, tästäkin keskustelusta huomaa kuinka _aikuiset_ naiset arvostelee surutta nuoria naisia joilla itsetunto muutenkin pohjamudissa. Ja ulistaan jostain selluliiteista jota kuitenkin on jotain 70 prosentilla naisista niin sitä en käsitä. En siis tarkoittanut kohdistaa sitä sinulle.

Tulee vaan niin paha olo että tällänen tästä maailmasta on tullut, ihankun ei olis jo tarpeeks ulkonäköpaineita mun ikäluokalla ja vielä nuoremmilla, niin vielä aikuiset naiset kehtaa. Täytyy olla kyllä tosi huono itsetunto. Tuskinpa itsekään olette täydellisiä.

Vierailija
1556/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on ihan psykologiaa. Ihminen ahdistuu jos joutuu väkisin makaamaan toisten kanssa. Yleensä nämä asiat halutaan päättää itse. Naiset eivät ole saaneet valita parejaan missään kohtaa vielä. Mielestäni uudistus siihen suuntaan olisi paikallaan että naiset saavat valita heti ensimmäiseksi itse.

No sitten joutuisi miehet nukkumaan sellaisen vieressä, jota eivät ole itse valinneet. Jos lähtee mukaan tällaiseen formaattiin, ei voi vaatia sitä, että saa valita kaiken itse. Formaatin idea kun ei ole sellainen. Aina voi mennä sohvalle nukkumaan, jos parin vieressä ahdistaa. 

Joo mutta formaatti kohtelee erilailla miehiä ja naisia. Naiset eivät ole valinneet kertaakaan, vaikka se nimenomaan olisi tärkeää naisten ahdistuksen kannalta. Naisilla pitäisi olla valta ensin, koska biologiassakin hommat menee niin että ensin nainen antaa viestiä että kiinnostaa, ja lopulta päättää antaako vai ei.

Vierailija
1557/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä, parin päivän tutustumisella ois muka pitäny päättää suurinpiirtein se lopullinen pari niin ei ihme et alko ahistaa. Ja täällä ku morkataan noita naisia niin ootte varmaan just tommosia perussuomijuntteja jotka ei ymmärrä mitään deittailukulttuurista missä ois tarkotus tutustua toisiin eikä vaan parin päivän jälkeen päättää että sää oot ton kaa ja sää ton kaa, vaikka häthätää just vasta tavattu🙄

Varmaan sit love island UK, love island USA ja kaikki muidenkin maiden love islandit on vaan täynnä "perussuomijunttteja" kun yrittävät edes tutustua pareihinsa.

Vierailija
1558/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs järki tässä nyt on pistää samat parit yhteen?

Äänestysaika oli ihan liian lyhyt. Itsekin äänestin Muhkua ja Ninaa, kun eivät olleet vielä kunnolla ehtineet tutustua. 5 min eteenpäin ja sitten jo ahdisti 😅

No tää selittääkin asian.

Vierailija
1559/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli seuraava lähtijä on mies. Nico varmaan saa valita ensin kuitenkin. Se varmasti ratkasee paljon. Markus kenties jopa Eeli on uhan alla.

Vierailija
1560/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku ei ollut ensivaikutelmaltaan yhtään mun tyyppiä, mutta pidän hänestä koko ajan enemmän. Vaikuttaa kypsältä ja tasapainoiselta. Kiinnostui Oonastakin luonteen takia, kun huomasi tämän olevan rento ja mukava. Tietysti vielä ei voida tietää, jos onkin tuolla (ennen kaikkea) pelailemassa, mutta kivalta tyypiltä vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän