Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1521/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi verrata muiden maiden samaan formaattiin, mutta pakko on.  Muiden maiden loveislandissa naiset ja miehet tutustuu kaikkiin mahdollisiin pareihin ja hakeutuu jokaisen seuraan yksitellen. Pikkuhiljaa joukosta alkaa omat suosikit hahmottua ja hommaa aletaan viemään eteenpäin. 

Suomessa naiset vaan istuu omassa porukassaan ja odottaa, että miehet tulee juttelemaan. Sitten kun miehet keskustelee keskenään kenestä kukakin pitää ja kenen kanssa haluaa tutustua, NAISET AHDISTUU, koska "valinta on tehty heidän puolestaan." Mitäpä jos naisetkin koittaisivat nähdä vaivaa ja tutustua miehiin sen sijaan, että odottavat vaan passiivisesti jotain kipinää miehen kanssa, jolle eivät edes ilmaise kiinnostustaan. 

Aiemmilla kausilla naisetkin olivat aktiivisia. Ihme, ettei nämä tyttöset ole ottaneet siitä opikseen. Toki vaikuttaa siltä, että eivät ole tuolla edes etsimässä rakkautta, vaan ainoastaan esittelemässä itseään. Niin ei ollut kahdella aiemmalla kaudella, vaan osallistujat olivat aidosti tutustumassa ja mahdollisesti ihastumassa ja rakastumassa. 

Vierailija
1522/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsojamäärät romahtavat. Tämä ei lähde liikkeelle lainkaan. Miehet ja naiset eivät edes puhu toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehet keittiötöitä?

Vierailija
1524/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole saaneet valita pareja vielä kertaakaan. Ymmärrän siis ahdistuksen. Varmaan olo on sellanen kahlittu, kun miehet tai katsojat päättää kenen vieressä nukut.

Miksei muuten naiset o vielä kertaakaan itse valinneet? Epäreilua.

No ei siihen mitään parinvalintoja tarvita. Voisivat itsekin aktiivisemmin yrittää tutustua muihin miehiin.

Vierailija
1525/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole saaneet valita pareja vielä kertaakaan. Ymmärrän siis ahdistuksen. Varmaan olo on sellanen kahlittu, kun miehet tai katsojat päättää kenen vieressä nukut.

Joo tämä on ihan psykologiaa. Ihminen ahdistuu jos joutuu väkisin makaamaan toisten kanssa. Yleensä nämä asiat halutaan päättää itse. Naiset eivät ole saaneet valita parejaan missään kohtaa vielä. Mielestäni uudistus siihen suuntaan olisi paikallaan että naiset saavat valita heti ensimmäiseksi itse.

Vierailija
1526/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi tulla floppikausi tästä. No, ensi kerralla sitten taas aikuisia mukaan ja tarkempi seula muutenkin. 

Vierailija
1527/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinpä, parin päivän tutustumisella ois muka pitäny päättää suurinpiirtein se lopullinen pari niin ei ihme et alko ahistaa. Ja täällä ku morkataan noita naisia niin ootte varmaan just tommosia perussuomijuntteja jotka ei ymmärrä mitään deittailukulttuurista missä ois tarkotus tutustua toisiin eikä vaan parin päivän jälkeen päättää että sää oot ton kaa ja sää ton kaa, vaikka häthätää just vasta tavattu🙄

Vierailija
1528/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli, markus ja rosa ulos, tylsiä tyyppejä.

Vierailija
1529/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä on ihan psykologiaa. Ihminen ahdistuu jos joutuu väkisin makaamaan toisten kanssa. Yleensä nämä asiat halutaan päättää itse. Naiset eivät ole saaneet valita parejaan missään kohtaa vielä. Mielestäni uudistus siihen suuntaan olisi paikallaan että naiset saavat valita heti ensimmäiseksi itse.

No sitten joutuisi miehet nukkumaan sellaisen vieressä, jota eivät ole itse valinneet. Jos lähtee mukaan tällaiseen formaattiin, ei voi vaatia sitä, että saa valita kaiken itse. Formaatin idea kun ei ole sellainen. Aina voi mennä sohvalle nukkumaan, jos parin vieressä ahdistaa. 

Vierailija
1530/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinpä, parin päivän tutustumisella ois muka pitäny päättää suurinpiirtein se lopullinen pari niin ei ihme et alko ahistaa. Ja täällä ku morkataan noita naisia niin ootte varmaan just tommosia perussuomijuntteja jotka ei ymmärrä mitään deittailukulttuurista missä ois tarkotus tutustua toisiin eikä vaan parin päivän jälkeen päättää että sää oot ton kaa ja sää ton kaa, vaikka häthätää just vasta tavattu🙄

Mutta en nyt ihan ymmärrä miksi eivät sitten yritä tutustua muihin jos se oma pari ei olekaan hyvä. Narisevat vaan. Miehet vaan puhuivat että kenet ottaisivat seuraavaksi, eihän se nyt mitään kiveenhakattua ole

Vierailija
1531/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt ihan tajua tämän formaatin ideaa. Ei kyse ole mistään deittailukulttuurista, vaan formaatin toimintamallista. Se nyt sattuu olemaan sellainen, että parit valitaan heti ja parit myös vaihtuvat välillä. Jokainen saa jossain vaiheessa vuoron valita, mutta koko aikaa ei voi olla valintavuorossa. Tässä "väkisin parittamisella" pyritään nimenomaan siihen, että tutustuisi ihmisiin, joihin ei välttämättä ensinäkemältä luulisi haluavansa tutustua. 

Vierailija
1532/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo naisethan juuri on niitä perusjuntteja. Jos siis perusjuntin määritelmä on se, että parin päivän jälkeen päätetään, onko jonkun kanssa vai ei. Jos oma pari ei miellytä, pitää ottaa kontaktia muihin ja etsiä sopivampaa. Sitten parivalinnassa rohkeasti mennä oman pään mukaan. Sillä tavalla se Ankukin Patrikinsa sai. Noin esimerkiksi. 

Vierailija
1533/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Samaa mieltä, ihan hirveitä kommentteja monet täällä, pistää mietityttään että mikä kauhee niiden kirjoittajia vaivaa. Aika monet näistä varsinkin ulkonäköön liittyvistä kommenteista vois pitää täysin omana tietonaan ja en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta tehdä niin. Vaikuttais monen ajatus olevan että perus normaalipainoinen nainen on diabeteksen partaalla ja jos on yhtään selluliittia tai normi rasvaprosentti eikä vedä kovaa treeniä joka päivä niin on vähintäänkin lihava. Ei näin, en yhtään ihmettele miksi monella nuorella (itsekin ikäluokkaan 20-25 menevällä) on huono fiilis omasta ulkonäöstä kun tällasta lukee ja normaalipainokin luetaan jo lihavaks. Tasoasioihin en viitsi edes kommentoida, ihan naurettavia kommentteja siitäkin täällä. Nimenomaan pidetään keskustelun fokus Love Islandissa eikä toisten ruotimisessa.

Tämä selvä, neiti Pyhimys.

Waau kuinka kypsää, tulee koko ajan vaan enemmän vaikutelma että vanhat rupsahtaneet tädit siellä syynää suurennuslasin kanssa nuorten naisten kroppia jotta omaa alemmuudentuntoa sais vähän ylemmäksi. En usko olevani kovin väärässä.

-eri, N21

Ei saa haukkua ihmisiä, vai mites se meni? Vanhat rupsahtaneet täditkö on kehumista?

🤣taidat olla itse pullero sohvaperuna.

:D millä tavalla se on haukkumista? Onks vanha se haukkumasana vai rupsahtanut? Molemmat meitä jokaista odottaa, myös mua joten en nyt ajatellut sitä ihan noin :D ei kannata olla niin katkera, itse ainakin aion elää niin ettei tarvii vanhana katkeroitua näteille nuorille naisille ;)

Ps. Ei mun ulkonäkö tähän liity, oon mitä oon niinkuin nämäkin nuoret naiset ja ne vanhemmat naiset

Vierailija
1534/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin Markuksen outfitille🤣

Vierailija
1535/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muuten naiset o vielä kertaakaan itse valinneet? Epäreilua.

Käsikirjoitus meni sekaisin Nicon koronan takia. Viimeksi miehet valitsivat, kun naisia oli yksi enemmän. Seuraavalla kerralla on naisten valinta, kun taloon tuli uusi mies.

Vierailija
1536/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Samaa mieltä, ihan hirveitä kommentteja monet täällä, pistää mietityttään että mikä kauhee niiden kirjoittajia vaivaa. Aika monet näistä varsinkin ulkonäköön liittyvistä kommenteista vois pitää täysin omana tietonaan ja en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta tehdä niin. Vaikuttais monen ajatus olevan että perus normaalipainoinen nainen on diabeteksen partaalla ja jos on yhtään selluliittia tai normi rasvaprosentti eikä vedä kovaa treeniä joka päivä niin on vähintäänkin lihava. Ei näin, en yhtään ihmettele miksi monella nuorella (itsekin ikäluokkaan 20-25 menevällä) on huono fiilis omasta ulkonäöstä kun tällasta lukee ja normaalipainokin luetaan jo lihavaks. Tasoasioihin en viitsi edes kommentoida, ihan naurettavia kommentteja siitäkin täällä. Nimenomaan pidetään keskustelun fokus Love Islandissa eikä toisten ruotimisessa.

Waau kuinka kypsää, tulee koko ajan vaan enemmän vaikutelma että vanhat rupsahtaneet tädit siellä syynää suurennuslasin kanssa nuorten naisten kroppia jotta omaa alemmuudentuntoa sais vähän ylemmäksi. En usko olevani kovin väärässä.

-eri, N21

Ei saa haukkua ihmisiä, vai mites se meni? Vanhat rupsahtaneet täditkö on kehumista?

:D millä tavalla se on haukkumista? Onks vanha se haukkumasana vai rupsahtanut? Molemmat meitä jokaista odottaa, myös mua joten en nyt ajatellut sitä ihan noin :D ei kannata olla niin katkera, itse ainakin aion elää niin ettei tarvii vanhana katkeroitua näteille nuorille naisille ;)

Ps. Ei mun ulkonäkö tähän liity, oon mitä oon niinkuin nämäkin nuoret naiset ja ne vanhemmat naiset

Mitä helvettiä sä selität?? Keskity vaan siihen sipsipussiisi.

Vierailija
1537/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa hammaspoika kiehua raivosta sisältäpäin, kun Niina täräytti suorat sanat😁

Taisi olla vaan niin kohtelias, ettei täräyttänyt itse. 

Vierailija
1538/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä Emilialla oli naama näkkärillä parinvalinnassa,kun Tobias menikin Kreten pariksi? Ei kai mustasukkaisuus kuitenkin vaivaa? Ja kenestä se Rosa haaveilee? Ei taida homma edetä Eelinkään kanssa.. tässäkö seuraava ahdistuja?

Vierailija
1539/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri, N21

:D niin mikä tässä oli se haukkumasana, vanha vai rupsahtanut? Kumpikin odottaa meitä jokaista, myös mua niin en ajatellut sitä ihan noin :D Ei kannata olla niin katkera, antakaa nuorten naisten elää, oottehan itsekin olleet nuoria. Ite ainakin elän nyt niin ettei tarvii vanhana katkeroitua nuorille ja näteille kun niitä aina on ja tulee aina olemaan.

Ps. Ei mun ulkonäkö liity tähän, oon mitä oon niinkuin ne nuoret ja vanhatkin naiset

Vierailija
1540/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kaudella mentiin niin, että ihan ensimmäisessä valinnassa naiset valitsivat. Ilmeisesti noudatetaan vuorovuosi-kaavaa siinä, kun ensimmäisellä kaudella miehet valitsivat alussa. Voisi siis kuvitella, että jos tulee neljäs kausi, aloitetaan sillä, että naiset valitsevat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän