Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1381/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan mee monta jaksoa, kun Oona kertoo että on alkanut ahdistaa. Sehän on tän kauden teema.

Vierailija
1382/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Samaa mieltä, ihan hirveitä kommentteja monet täällä, pistää mietityttään että mikä kauhee niiden kirjoittajia vaivaa. Aika monet näistä varsinkin ulkonäköön liittyvistä kommenteista vois pitää täysin omana tietonaan ja en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta tehdä niin. Vaikuttais monen ajatus olevan että perus normaalipainoinen nainen on diabeteksen partaalla ja jos on yhtään selluliittia tai normi rasvaprosentti eikä vedä kovaa treeniä joka päivä niin on vähintäänkin lihava. Ei näin, en yhtään ihmettele miksi monella nuorella (itsekin ikäluokkaan 20-25 menevällä) on huono fiilis omasta ulkonäöstä kun tällasta lukee ja normaalipainokin luetaan jo lihavaks. Tasoasioihin en viitsi edes kommentoida, ihan naurettavia kommentteja siitäkin täällä. Nimenomaan pidetään keskustelun fokus Love Islandissa eikä toisten ruotimisessa.

Tämä selvä, neiti Pyhimys.

Waau kuinka kypsää, tulee koko ajan vaan enemmän vaikutelma että vanhat rupsahtaneet tädit siellä syynää suurennuslasin kanssa nuorten naisten kroppia jotta omaa alemmuudentuntoa sais vähän ylemmäksi. En usko olevani kovin väärässä.

-eri, N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kälysen näköistä sakkia.

Vierailija
1384/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle jollekin tasojankkaajalle. Muhku opiskelee ihan korkeakoulussa. Jos olen ymmärtänyt oikein niin kauppiksessa. Tulotaso tulee olemaan varmaan ihan hyvä 10 vuoden päästä. Jos Niina ajattelee, että tulotasolla on väliä ja ei siksi Muhku kiinnosta ulkomaailmassa "koska hän on tasokas nainen eikä kelpuuta ketä tahansa" niin lol. Jos olisi oikeasti tasokas nainen niin ei ajattelisi hetkeäkään mitään tuollaista. Eikä välttämättä edes ajattele. On ehkä pinnallinen eikä Muhku ole tarpeeksi pintaliitäjä hänelle tai sitten kiikastaa jostain muusta syystä. Ja tuskinpa Muhkua kiinnostaa pätkääkään enää jos Niina on niin pinnallinen. Viime jakson perusteella Muhku ei olekaan niin pinnallinen hölmö miltä näytti. Ihan aivoillaan ajatteleva ihminen näyttää olevan ja haluaa naiselta jotain substanssiakin. Tuskinpa Sallikaan kenenkään noiden tulotasoa miettii. 90% naisista ei ole golddiggereitä vaikka in selliellit ja mgtow:t mitä väittäis.

Ei tarvitse olla gold digger jos haluaa keskituloisen / hyvätuloisen miehen. Pk-seudulla hädin tuskin tulee toimeen alle 3000e palkalla. Jos kuvitellaan et mies on vaikka merkonomi ja nettotulot alle 2000e, niin miten kuvittelet et sillä rahalla ostetaan asunto ja elätetään perhe?

Vierailija
1385/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Samaa mieltä, ihan hirveitä kommentteja monet täällä, pistää mietityttään että mikä kauhee niiden kirjoittajia vaivaa. Aika monet näistä varsinkin ulkonäköön liittyvistä kommenteista vois pitää täysin omana tietonaan ja en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta tehdä niin. Vaikuttais monen ajatus olevan että perus normaalipainoinen nainen on diabeteksen partaalla ja jos on yhtään selluliittia tai normi rasvaprosentti eikä vedä kovaa treeniä joka päivä niin on vähintäänkin lihava. Ei näin, en yhtään ihmettele miksi monella nuorella (itsekin ikäluokkaan 20-25 menevällä) on huono fiilis omasta ulkonäöstä kun tällasta lukee ja normaalipainokin luetaan jo lihavaks. Tasoasioihin en viitsi edes kommentoida, ihan naurettavia kommentteja siitäkin täällä. Nimenomaan pidetään keskustelun fokus Love Islandissa eikä toisten ruotimisessa.

Waau kuinka kypsää, tulee koko ajan vaan enemmän vaikutelma että vanhat rupsahtaneet tädit siellä syynää suurennuslasin kanssa nuorten naisten kroppia jotta omaa alemmuudentuntoa sais vähän ylemmäksi. En usko olevani kovin väärässä.

-eri, N21

Ei saa haukkua ihmisiä, vai mites se meni? Vanhat rupsahtaneet täditkö on kehumista?

🤣taidat olla itse pullero sohvaperuna.

Vierailija
1386/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä hyvännäköset ja tasokkaat naiset yleensä hyvätuloisen miehen haluaa eikä se oo mitään golddiggeröimistä vaan ihan tervettä järkeä.

Mutta se on paska puhetta että korkeakoulutus ois joku tae hyvätuloisuudesta😂, kyllä monet "ihan vaan amiksen" käyneet tienaa paremmin ku jotku yliopistokoulutuksen saaneet, se riippuu ihan alasta. Tuolla ei hyvätuloisia miehiä vaikuttanu olevan muuta kuin ehkä Kimi joka on kiinteistövälittäjä.

Vierailija
1387/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri, N21

Sä solvaat meitä vanhempia naisia joita itse olen ja olen sanonut ettei ulkonäkö ole mulle mitenkään tärkeää vaan luonne.

Itse taas päätellyt että nuoria ovat koska kielenkäyttö on kovin karskia ja käytetään sanoja

joita vanhemmat ihmiset ei käytä.

Vierailija
1388/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa pojat olla oikeassa,love island muuttunu chillailusaareksi. Eikä ihme,neljää muijaa ahdistaa enemmän tai vähemmän. Tatun sanoin,mihin päin täs etenis. Kyllä nyt tytöt sahaa omaa puutaan. Nyt uusia kehiin ja nää entiset toiseen villaan odottamaan kotimatkaa.

Vierailija
1389/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu.

Eräät itseään täynnä olevat nuoret minäminä  -wannabet täällä näköjään määrittelevät, kellä on oikeus katsoa Love islandia. Puhumattakaan siitä, kuka saa kommentoida sitä.

Oman ikäryhmänsä kommenttien tasosta ei sitten olekaan niin väliä...

Vierailija
1390/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä hyvännäköset ja tasokkaat naiset yleensä hyvätuloisen miehen haluaa eikä se oo mitään golddiggeröimistä vaan ihan tervettä järkeä.

Mutta se on paska puhetta että korkeakoulutus ois joku tae hyvätuloisuudesta😂, kyllä monet "ihan vaan amiksen" käyneet tienaa paremmin ku jotku yliopistokoulutuksen saaneet, se riippuu ihan alasta. Tuolla ei hyvätuloisia miehiä vaikuttanu olevan muuta kuin ehkä Kimi joka on kiinteistövälittäjä.

Joo juuri näin. Mua ärsyttää suunnattomasti puhe golddiggereistä. Mäkään en nuorempana niin paljoa kiinnittänyt huomiota miehen tulotasoon, mut nyt kolmikymppisenä todellakin!! Eläminen on hullun kallista varsinkin pk-seudulla. Vuokraan/asuntolainaan menee helposti 1000e/kk, opintolainan takaisinmaksu, auto, eläminen, matkustelu jne. Sitten jos haluaa perheen, niin lapset ne vasta rahaa viekin! Ei ole kovin paljoa pyydetty et miehen tulot pitäisi olla vähintään 3500e, mielellään 5000e. Sitten jos ulkonäkö on Sallin tasoa, niin ei varmana tyydytä mihinkään matalaan tulotasoon. En ihmettele et Salli on treffaillu vähän vanhempia miehiä.

Vierailija
1391/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle jollekin tasojankkaajalle. Muhku opiskelee ihan korkeakoulussa. Jos olen ymmärtänyt oikein niin kauppiksessa. Tulotaso tulee olemaan varmaan ihan hyvä 10 vuoden päästä. Jos Niina ajattelee, että tulotasolla on väliä ja ei siksi Muhku kiinnosta ulkomaailmassa "koska hän on tasokas nainen eikä kelpuuta ketä tahansa" niin lol. Jos olisi oikeasti tasokas nainen niin ei ajattelisi hetkeäkään mitään tuollaista. Eikä välttämättä edes ajattele. On ehkä pinnallinen eikä Muhku ole tarpeeksi pintaliitäjä hänelle tai sitten kiikastaa jostain muusta syystä. Ja tuskinpa Muhkua kiinnostaa pätkääkään enää jos Niina on niin pinnallinen. Viime jakson perusteella Muhku ei olekaan niin pinnallinen hölmö miltä näytti. Ihan aivoillaan ajatteleva ihminen näyttää olevan ja haluaa naiselta jotain substanssiakin. Tuskinpa Sallikaan kenenkään noiden tulotasoa miettii. 90% naisista ei ole golddiggereitä vaikka in selliellit ja mgtow:t mitä väittäis.

Lahdessa ei ole mitään kauppakorkeaa😁

Vierailija
1392/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ohjelmassa ole mitään sisältöä mistä keskustella. Yhtään järkevää keskustelua ei ole osallistujilla ollut. Ripsien räpsyttelyä,hiusten haromista. Bikinipöksyjen paikalleen laittamista. Miehet sentään nostavat puntteja, siitäkin on enemmän hyötyä kuun paikallaan makaamisesta.

Kuuntelisitte vaikka Veikko Kiljusen haastattelua A:n tilanteesta.

Vierailija
1393/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ohjelmassa ole mitään sisältöä mistä keskustella. Yhtään järkevää keskustelua ei ole osallistujilla ollut. Ripsien räpsyttelyä,hiusten haromista. Bikinipöksyjen paikalleen laittamista. Miehet sentään nostavat puntteja, siitäkin on enemmän hyötyä kuun paikallaan makaamisesta.

Joo. Miks sä ite katot ohjelmaa tai kommentoit täällä?

Vierailija
1394/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi olla vähän vanhempia ja hyvässä ammatissa. Jos on tosi kaunis ja hoikka nainen, niin on todella paljon valinnan varaa miehissä kun voi saada tyyliin kenet haluaa. Silloin miehen asemalla on väliä. Nuo miehet on komeita, mut amiksen käyneitä, eikä siis kovin varakkaita. Esim. Sallista kiinnostui tuolla tyyliin kaikki miehet, Salli voi saada aivan kenet haluaa. Tottakai myös miehen asemalla on väliä. Naiselle on tärkeää, että mies on menestynyt. Tämä ei ole pinnallista, vaan raha tuo turvaa. Jollain alle 3000e palkalla ei elätetä perhettä pk-seudulla.. Joku 4000-5000e palkka ei oo paljon pk-seudulla, mutta tuon verran ansaitakseen pitää olla jotain muuta kuin amis.

Miksi kukaan mies, joka on sekä komea että varakas lähtisi tähän ohjelmaan? Mietipä hetki.

No ei lähtiskään mut miten säkään et ymmärrä mun pointtia :D tuon tason naisille on väliä myös tulotasolla. Saarelta ei löydy esim. Sallille tasoistaan miestä. Sallin tasoinen nainen kelpuuttaa vaan hyvätuloisen miehen. Luulen et Salli on menny tuonne vaan some seuraajien perässä, eikä aidosti etsimään rakkautta. Ottaa sitten ulkomaailmassa jonkun yritysjohtajan.

Anteeksi, mitä tarkoitat "tuon tason naisilla"?

Minusta noissa ei ole mitään tasokkuutta.

Öö Salli on aivan 10/10 nainen ja vois saada miehistä aivan kenet haluaa :D et taida ymmärtää millaisten naisten perään miehet on. Oon ihan 100% et noin 99% miehistä kelpuuttaisi Sallin.

Tasolla tarkoitan koulutusta ja taustaa. Sallissa jätkät näkee vain uuden mahiksen päästä kilpailussa eteenpäin.

Hmm et oo tainnut kauheasti miehiä deittailla? Miehiä EI lähtökohtaisesti kiinnosta naisen koulutus pätkän vertaa. Miehiä kiinnostaa, se et nainen on mahdollisimman "kuuma", siis hoikka ja kaunis. Naisia sen sijaan kiinnostaa miehen koulutus, tausta ja tulotaso hyvinkin paljon. Tämän takia ne menestyneet miehet pariutuu hoikkien, kauniiden ja nuorten naisten kanssa. Sä et taida ymmärtää, miten pariutuminen toimii. Toki tosielämässä ihmiset pariutuu sen kanssa, kenet voi saada ja keneen on mahiksia.

Mikäs kyökkipsykologi sä olet?😁

Ei tässä mun mielestä mitään psykologiaa ollut. Ihan perusasioita tämän kirjoittaja esitti. Sille on syynsä miksi esim Mailis Penttilällä on miljonääri.

Vierailija
1395/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Miks sä ite katot ohjelmaa tai kommentoit täällä?

Mun työkaverin lapsi on tuolla saarella.

Vierailija
1396/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Kimi parhain luonteeltaan. Hauska ja pirteä. Kelpais mulle kaverina.

Vierailija
1397/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi olla vähän vanhempia ja hyvässä ammatissa. Jos on tosi kaunis ja hoikka nainen, niin on todella paljon valinnan varaa miehissä kun voi saada tyyliin kenet haluaa. Silloin miehen asemalla on väliä. Nuo miehet on komeita, mut amiksen käyneitä, eikä siis kovin varakkaita. Esim. Sallista kiinnostui tuolla tyyliin kaikki miehet, Salli voi saada aivan kenet haluaa. Tottakai myös miehen asemalla on väliä. Naiselle on tärkeää, että mies on menestynyt. Tämä ei ole pinnallista, vaan raha tuo turvaa. Jollain alle 3000e palkalla ei elätetä perhettä pk-seudulla.. Joku 4000-5000e palkka ei oo paljon pk-seudulla, mutta tuon verran ansaitakseen pitää olla jotain muuta kuin amis.

Miksi kukaan mies, joka on sekä komea että varakas lähtisi tähän ohjelmaan? Mietipä hetki.

No ei lähtiskään mut miten säkään et ymmärrä mun pointtia :D tuon tason naisille on väliä myös tulotasolla. Saarelta ei löydy esim. Sallille tasoistaan miestä. Sallin tasoinen nainen kelpuuttaa vaan hyvätuloisen miehen. Luulen et Salli on menny tuonne vaan some seuraajien perässä, eikä aidosti etsimään rakkautta. Ottaa sitten ulkomaailmassa jonkun yritysjohtajan.

Öö Salli on aivan 10/10 nainen ja vois saada miehistä aivan kenet haluaa :D et taida ymmärtää millaisten naisten perään miehet on. Oon ihan 100% et noin 99% miehistä kelpuuttaisi Sallin.

Tasolla tarkoitan koulutusta ja taustaa. Sallissa jätkät näkee vain uuden mahiksen päästä kilpailussa eteenpäin.

Hmm et oo tainnut kauheasti miehiä deittailla? Miehiä EI lähtökohtaisesti kiinnosta naisen koulutus pätkän vertaa. Miehiä kiinnostaa, se et nainen on mahdollisimman "kuuma", siis hoikka ja kaunis. Naisia sen sijaan kiinnostaa miehen koulutus, tausta ja tulotaso hyvinkin paljon. Tämän takia ne menestyneet miehet pariutuu hoikkien, kauniiden ja nuorten naisten kanssa. Sä et taida ymmärtää, miten pariutuminen toimii. Toki tosielämässä ihmiset pariutuu sen kanssa, kenet voi saada ja keneen on mahiksia.

Sitä kutsutaan biologiaksi.

Vierailija
1398/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä mun mielestä mitään psykologiaa ollut. Ihan perusasioita tämän kirjoittaja esitti. Sille on syynsä miksi esim Mailis Penttilällä on miljonääri.

Tai miksi Vesa Keskisellä on slummista haettu vaimo🤣

Vierailija
1399/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hakeeko ne sinkkuja tälle kaudelle? Ajattelin että tulijat on päätetty jo aikoja sitten.

Sinne vaan sitten te täydelliset nuoret joilla ei ole muhkuja ja aina urheilette.

Vierailija
1400/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hakeeko ne sinkkuja tälle kaudelle? Ajattelin että tulijat on päätetty jo aikoja sitten.

Sinne vaan sitten te täydelliset nuoret joilla ei ole muhkuja ja aina urheilette.

Nolaamaan itsensä?