Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Krete vapisi kun pelkäsi niin paljon putoamista. Mitenkähän pahasti hajoaa jollei saa pääpottia.
Instassa kyllä näkee kuka päätyy yhteen ja kuka ei. Kyllä tuolla pelataan ja huijataan meitä katsojia.
Parista toinen voi olla tosissaan ihastunut ja toinen taas feikkaa.
Myös saarelaiset äänestivät aiemmin, valitsivat Kimin ja Oonan vähiten sopiviksi jatkoon.
Onko tämä jäänyt huomaamatta näiltä kiukuttelijoilta.
Talossa asuvat tietävät jopa katsojia paremmin parien todellisen tunnesiteen tai sen puuttumisen.
Vierailija kirjoitti:
Herrajestas, on han tuo Niina säälittävä, aikamoinen täti, vanhin porukasta, mutta tyhmin, naivein jne. Pelaa sillä, että joskus muinoin osallistunut missHelsinki kilpailuun, jonne pääsee alle 155 centtiset, rintaimplantein. Ei ansaitse voittoa missään nimessä, vaikka se allasta puhdistava Jorgo. I
Ihan aiheettomasti syytät Niinaa.
Vierailija kirjoitti:
Krete vapisi kun pelkäsi niin paljon putoamista. Mitenkähän pahasti hajoaa jollei saa pääpottia.
Ei hajoa. Halusi nauttia parista aurinkoisesta päivästä. Itse olisin myös jännittänyt.
Haluan siteerata edesmennyttä valtiomiestä Johannes Virolaista:
Kansa on puhunut, pulinat pois.
Ihmettelen miksiköhän Oona ja Kimi eivät taktikoineet äänestyksessä? Jos olisivat pelanneet rahankiilto silmissä, silloin olisi kannattanut valita pudotusäänestykseen joku muu pari kuin Krete ja Nico, jotka on ollut pitkään yleisön suosikkipari. Kahta muuta paria vastaan olisivat saattaneet pärjätäkin. Ja varmasti siis tiesivät olevansa itse pudotusuhan alla, koska ovat lyhytaikaisin pari ja heitä kohtaan on joillakin asukkailla kaunoja. Siksi tässä kohtaan olisi kannattanut taktikoida ja valita muu kuin yleisön suosikkipari. En ole vielä katsonut jaksoa, niin en tiedä mitö keskustelivat aiheesta sviitissä äänestyksen hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Myös saarelaiset äänestivät aiemmin, valitsivat Kimin ja Oonan vähiten sopiviksi jatkoon.
Onko tämä jäänyt huomaamatta näiltä kiukuttelijoilta.
Talossa asuvat tietävät jopa katsojia paremmin parien todellisen tunnesiteen tai sen puuttumisen.
Just tämä!
Palstalla on ihan käsittämätön raivo päällä, kun asiat eivät menneet just niin kuin itse halusi :(
Oikea pari putosi. Ei Oonan ja Kimin välillä vaikuttaisi olevan rakkautta. Himoa korkeintaan. Ainakaan Oonasta en ole mitään tunnetta huomannut, peliliikkeitä lähinnä. Nyt jännitetään päiviä jolloin suhde päättyy "koska välimatka".
Tatu ja Emilia olisi pitänyt olla Niinan ja Muhkun tilalla finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tämän kirjoittajan todella tunnistaa. Viestit ovat aina lähes sanasta sanaan samanlaisia, paitsi että eilen tämä herttainen henkilö puhui muskeli-Rosasta.
Sama levy on jäänyt pyörimään ja mahdollisesti myös dementia on alkanut vaivata.Myös kroonisella haukottelijalla sekä Kimiä luuseriksi ja mulkuksi haukkuvalla on jäänyt sama levy päälle. Toivottavasti nyt sai rauhan.
Pieleen meni arvailusi taas, mutta annetaan anteeksi näin viikonlopun kunniaksi.
🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreten olis pitänyt päästä kotiin kasvamaan. Niin täynnä itseään. Nico saa aina olla vähän varpaillaan, että mistä päin nyt tällä kertaa tuulee. Toivon voittoa Sallille ja Eelille, He kohtelevat toisiaan ja myös muita ihmisiä kunnioittavasti. Krete ei osaa muuta, kuin heittää jotain turhanpäiväiväistä läppää. Olis joutanut suoraan iltalennolla kotiin.
Toivotaan, että hyvyys voittaa pahuuden. Salli on niin paljon ihanampi ja valoisampi luonne kuin suustaan ilkeyksiä tykittävä Krete. Kretestä oikein huokuu se, miten hän halveksuu kaikkia niitä, jotka eivät kumarra häntä.
Salli ei ikinä kirjoittaisi näin ilkeästi.
Vierailija kirjoitti:
Just tämä!
Palstalla on ihan käsittämätön raivo päällä, kun asiat eivät menneet just niin kuin itse halusi :(
Kuten silloinkin kun Kimi valitsi Oonan Rosan sijasta. Ohjelma menee kyllä niin tunteisiin.
Mä olen sitä mieltä, että Salli & Eeli ja Niina & Muhku taktikoivat ja äänestivät parit, joita eniten pelkäsivät finaalissa äänestykseen. Näin saivat toisen suosituimmista pareista pois. En ymmärrä miten kaikki pitävät Sallia aitona, mun mielestä Oona ja Krete ovat aidoimmat ja vahvimmat naiset. Sanovat suoraan omat mielipiteensä. Niina tekee just kuinka Muhku haluaa ja Salli on niin ärsyttävä kilpailuhenkisyytensä, pomppii innosta kuin joku Jack Russel terrieri koko ajan, tosi rasittava, vaikka kaunis onkin ja varmaan kiltti onkin.
Eikös tuo haukottelija kannata Kreteä ja Nicoa?
Vierailija kirjoitti:
Olin aikaisemmin äänestämässä Nicoa ja Kreteä voittoon, mutta uusimman jakson perusteella käänsin kelkkanin Eelin ja Sallin puolelle. Ärsytti tuo Kreten turha kiukuttelu.
Sama. Tykkäsin siitä miten Krete laittoi edellisjaksossa Muhkulle jauhot suuhun meikkikeskustelussa, mutta nyt tippui taas pisteet. Ääni meni Eelille ja Sallille.
Mitä Oona oli kiukutellu siellä sviitissä aamulla kun Kimi jotakin sanoi kiukuttelusta?
Oona ja Kimi oli sviittiyön jälkeen jo kyllästyneitä toisiin. Kävelivät eri matkaa pois eikä vaikuttaneet kovin onnellisilta. Saivat nyt alta pois seksin ja mitään ei jäänyt jäljelle. Hyvä että putosivat. En tiedä miten joku olisi voinut kannattaa paria, jos noiden molempien touhuja villassa on katsonut. Ainoastaan draaman takia niitä on äänestetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo kysymys ehkä, mut onkohan noilla kameramiehillä vaikeuksia, kun "joutuvat" kuuntelemaan koko aktin? Ei varmasti jos on N & K 2 minsaa, mut sit jos on pidemmällä kaavalla? Vois luulla et alkais panettamaan....
Alapeukuttajat: heitä ei paneta (yläpeukku), vai tästä aiheesta ei ole sopivaa puhua täällä (alapeukku)?
Ajatella, seksi on edelleen tabu!
Ei ole vaan kommentti oli mauton.
Ok. Minusta on normaalia mietiskellä kaikenlaista, kuten sitä, miten kameramiehet ottavat rakastelun katsomisen. Mutta jätetään kirjoittamatta tänne kun olette niin sievistelij..... anteeksi, sivistyneitä ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä Oona oli kiukutellu siellä sviitissä aamulla kun Kimi jotakin sanoi kiukuttelusta?
Sitähän ei meille kerrottu. Jonain toisenakin aamuna Kimi puhui jotain Oonan äksyilystä, veikkaan että Oona taitaa vaan olla vähän aamuäreä.
Pieleen meni arvailusi taas, mutta annetaan anteeksi näin viikonlopun kunniaksi.