Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Täällä alkaa olla nämä kiukkuiset pettymyksen purkajat äänessä, nyt kohteena Krete.
Tuntuu tuo kirjoittelu tyyliltään samalta kuin mistä Kreteä syytetään. Aiheetta.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ääneni Sallille ja Eelille, oli erittäin helppo valinta. Ovat tästä kolmikosta sympaattisin, kiltein, aidoin ja mukavin pari. Heidän välillään näen myös eniten tunteita.
Muhku ja Niina pelaa. En myöskään halua palkita Muhkua kontrolloivasta käytösestä. Niina on ihan ok.
Nico vaikuttaa hyvältä tyypiltä, ei pahaa sanottavaa hänestä. Mutta parinsa Krete on niin pahansuopa ja ikävä ihminen sisäisesti, että toivottavasti jää nuolemaan näppejään. Ei ansaitse rahoja. Muistan hyvin, miten kieroili Rosan ja Mikon pään menoksi, ja miten ikävästi kohteli Nicoa aiemmin. On ollut koko 3. kauden päähenkilö, joten toivottavasti ei ole leivottu voittajaksi.
Ihan niin kuin olisin lukenut tämän saman kommentin aikaisemminkin.
Mutta hei, niinhän mä olenkin.
Joka ilta ja viimeksi eilen 😂
Vierailija kirjoitti:
Kreten olis pitänyt päästä kotiin kasvamaan. Niin täynnä itseään. Nico saa aina olla vähän varpaillaan, että mistä päin nyt tällä kertaa tuulee. Toivon voittoa Sallille ja Eelille, He kohtelevat toisiaan ja myös muita ihmisiä kunnioittavasti. Krete ei osaa muuta, kuin heittää jotain turhanpäiväiväistä läppää. Olis joutanut suoraan iltalennolla kotiin.
Toivotaan, että hyvyys voittaa pahuuden. Salli on niin paljon ihanampi ja valoisampi luonne kuin suustaan ilkeyksiä tykittävä Krete. Kretestä oikein huokuu se, miten hän halveksuu kaikkia niitä, jotka eivät kumarra häntä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa pettymys äänestyksessä oli,että Salli ja Eeli äänesti Oonaa ja Kimiä.
Varmaan ajattelivat että Kreten ja Nicon juttu on kuitenkin vakavammalla pohjalla kuin vasta uudelleenpariutuneiden Kimin ja Oonan. Oona ja Salli käsittääkseni ovat hyviä ystäviä tuolla, joten tuskin ainakaan mitään henkilökohtaista tuo äänestyspäätös.
Mutta joo itsekin vähän yllätyin tuosta, ajattelin automaattisesti että Salli ja Eeli olisivat äänestäneet Kreteä ja Nicoa pois koska Oona (ja Kimikin kai?) ovat heille niin läheiset.
Vierailija kirjoitti:
Täällä alkaa olla nämä kiukkuiset pettymyksen purkajat äänessä, nyt kohteena Krete.
Tuntuu tuo kirjoittelu tyyliltään samalta kuin mistä Kreteä syytetään. Aiheetta.
Aiheetta? Kyllä kävi Niinaa sääliksi, kun jäi tuon myrkyllisen Krete-jyrän alle. Taidat itse olla koulukiusaajien ja henkisen väkivallan puolella. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ääneni Sallille ja Eelille, oli erittäin helppo valinta. Ovat tästä kolmikosta sympaattisin, kiltein, aidoin ja mukavin pari. Heidän välillään näen myös eniten tunteita.
Muhku ja Niina pelaa. En myöskään halua palkita Muhkua kontrolloivasta käytösestä. Niina on ihan ok.
Nico vaikuttaa hyvältä tyypiltä, ei pahaa sanottavaa hänestä. Mutta parinsa Krete on niin pahansuopa ja ikävä ihminen sisäisesti, että toivottavasti jää nuolemaan näppejään. Ei ansaitse rahoja. Muistan hyvin, miten kieroili Rosan ja Mikon pään menoksi, ja miten ikävästi kohteli Nicoa aiemmin. On ollut koko 3. kauden päähenkilö, joten toivottavasti ei ole leivottu voittajaksi.
Jep. Tämän kirjoittajan todella tunnistaa. Viestit ovat aina lähes sanasta sanaan samanlaisia, paitsi että eilen tämä herttainen henkilö puhui muskeli-Rosasta.
Sama levy on jäänyt pyörimään ja mahdollisesti myös dementia on alkanut vaivata.
Jaksosta ei pysty tulkitsemaan onko Krete kiukutellut Niinalle henkilökohtaisesti vai ei, mutta sen pystyy tulkitsemaan että Muhku tällaista tarinaa kertoo kameralle ja ainakin Nicolle. Voi olla, että Krete on kiukutellut, tai ollut muuten vaan pahalla päällä. En tiedä. Tai voi olla että Muhku läyhää Kretestä ihan vaan koska on Muhku. Ainakin toi "muuttaa käytöstä täysin toiseen suuuntaan ihan yhtäkkiä" kuvastaa hänen aiempaa vihamielistä suhtautumista Niinaan, joka kesti kyllä ainakin viikon.
Äänestän Sallia ja Eeliä voittoon, nyt kun oma lempipari tippui. Ainut oikea vaihtoehto noista kolmesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheetta? Kyllä kävi Niinaa sääliksi, kun jäi tuon myrkyllisen Krete-jyrän alle. Taidat itse olla koulukiusaajien ja henkisen väkivallan puolella. Surullista.
Muhku käyttää henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä ennen äänestänyt Sallia ja Eeliä. Eilen ääneni meni Oonalle ja Kimille. Nyt ne on testamentattu toiselle suosikkiparilleni.
Sitä paitsi eilen pystyi äänestämään vain kahta paria, joihin Salli ja Eeli ei kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ajattelivat että Kreten ja Nicon juttu on kuitenkin vakavammalla pohjalla kuin vasta uudelleenpariutuneiden Kimin ja Oonan. Oona ja Salli käsittääkseni ovat hyviä ystäviä tuolla, joten tuskin ainakaan mitään henkilökohtaista tuo äänestyspäätös.
Mutta joo itsekin vähän yllätyin tuosta, ajattelin automaattisesti että Salli ja Eeli olisivat äänestäneet Kreteä ja Nicoa pois koska Oona (ja Kimikin kai?) ovat heille niin läheiset.
Eivät halunneet jälkikäteen ongelmia äänestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siis täysin mahdoton ajatus, että Kerstin ja Nipsun kanssa viikkoja asuneet ihmiset eivät pitäisi heitä ihastuneena parina?
Ja jos, niin miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krete vie Nicoa kuin litran mittaa. Siis aikuistu Krete jo viimein. Voi sitä päivää kun Nicolla menee kuppi nurin tuon diivan kanssa.
Ei ne yhdessä jatka. Siltin äänestin heitä.[/quote
Eikö tässä äänestä paria,jollavonvees jotain tunteita toisiaan kohtaan. Krete rakastaa vain itseään.
Ei ole pakollista. En usko yhteenkään pariin.
Mikäli talo olisi täynnä Salleja ja Eelejä niin kuka olisi viihdyttänyt meitä katsojia.
Niko ja Krete eroaa ekan baari-illan jälkeen ulkomaailmassa, no joo ehkä tokan. Niko saa tän jälkeen naisilta (niin kuin kaikki muutkin osallistujat) entistä enemmän huomiota ja joku nainen katsoo häntä, niin saa kyllä Kreteltä huutia lujaa Niko. Kreten pitäisi selvittää itse ensin luottamusongelmansa miehiin ja sitten tulee se potentiaalinen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhku käyttää henkistä väkivaltaa.
Muhku ja Kretehän olisivat kuin vakka ja kansi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tämän kirjoittajan todella tunnistaa. Viestit ovat aina lähes sanasta sanaan samanlaisia, paitsi että eilen tämä herttainen henkilö puhui muskeli-Rosasta.
Sama levy on jäänyt pyörimään ja mahdollisesti myös dementia on alkanut vaivata.
Myös kroonisella haukottelijalla sekä Kimiä luuseriksi ja mulkuksi haukkuvalla on jäänyt sama levy päälle. Toivottavasti nyt sai rauhan.
Olin aikaisemmin äänestämässä Nicoa ja Kreteä voittoon, mutta uusimman jakson perusteella käänsin kelkkanin Eelin ja Sallin puolelle. Ärsytti tuo Kreten turha kiukuttelu.
Tuotanto voisi tehdä näistä jäljelle jääneistä parhast palat -koostevideot siivittämään äänestystä.
Itse äänestin Sallia ja Eeliä, ja seuraavaksi soisin voiton Kretelle ja Nicolle. Muhku ja Niina tuntuu niin teennäiseltä parilta päälleliimattuine rakastumisineen. Heille olisi riittänyt vähempikin ruutuaika. Kimissä ja Oonassa näin aitoa ihastusta, kuten myös Sallissa ja Eelissä. Kreten ja Nicon uskon päätyneen yksiin saarikuplan vuoksi, ja Niina ja Muhku ovat selkeästi pelaamassa voittorahoista, ja Niina haluaa julkisuutta.
Tatu-raketti vois ampua Kreten pikalennolla Suomeen. Nico sijoittuis finaalissa paremmin ilman pariaan.