Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen uskollisuus siis suoraan verrannollinen hänellä oleviin vaihtoehtoihin?

Vierailija
27.04.2026 |

Eli jos on vaihtoehtoja/vientiä niin on uskottomuutta ja jos taas ei ole niin sitten ei ole kumpaakaan. Uskollisuus on varattu niille jotka eivät muuta saa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan kääntäenverrannollinen.

Vierailija
2/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi on päästä vaan kiinni. Mahdollisuuksia tulee kaikille, mutta se käyttääkö niitä riippuu elämänkatsomuksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies menee minne heppi osoittaa...

Vierailija
4/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies menee minne heppi osoittaa...

No ainakaan tänne ei ole tulossa, sojottakoon heppinsä mihin suuntaan hyvänsä.

Vierailija
5/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatellaan kahta miestä.

Ensimmäinen on salskea komistus, jota houkutellaan uskottomuuteen joka päivä. Mies ei voi vastustaa kiusausta ehkä yhden kerran sadasta, eli käy vieraassa pedissa pari-kolme kertaa vuodessa.

Toinen on tavallinen perusmies, jolle vierasta on tarjolla ehkä viiden vuoden välein ja mies hairahtaa ehkä kerran vuosikymmenessä tai parissa.

Kumpi on uskollisempi?

Vierailija
6/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen uskollisuus on kääntäen verrannollinen siihen, miten hyvin seksuaalitarpeiden tyydyttäminen kotioloissa onnistuu.

Vierailija
7/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kyllä se on elämänarvojen ja luonteenpiirre. Tiedän useamman uskollisen miehen, joille ottajia olisi. Ja monta naistenjahtaajaa jotka eivät ole uskollisia silloinkaan, jos sattuvat kunnollisen naisen saamaan.

Vierailija
8/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisuus tekee varkaan on vanha sanonta.

Vierailija
9/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tulee paljon enemmän tilaisuuksia kuin miehille, mutta miesten mielestä naisen pitäisi olla 100 %:sti uskollinen. Naureskelin exälle, joka ylpeänä kertoi antaneensa jollekin naiselle pakit, kun nainen ehdotti seksiä ja oli sitä mieltä, että minun pitäisi kehua ja kiitellä häntä hyvänä miehenä. Minulle kyseisen miehen ystävätkin ehdottelivat seksiä, mutta aina kieltäydyin enkä edes lähtenyt pilaamaan miehen välejä koko kaveripiiriinsä.

Jäin myös miettimään, oliko tämä kieltäytyminen yhden kerran poikkeus miehelle.

Vierailija
10/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatellaan kahta miestä.

Ensimmäinen on salskea komistus, jota houkutellaan uskottomuuteen joka päivä. Mies ei voi vastustaa kiusausta ehkä yhden kerran sadasta, eli käy vieraassa pedissa pari-kolme kertaa vuodessa.

Toinen on tavallinen perusmies, jolle vierasta on tarjolla ehkä viiden vuoden välein ja mies hairahtaa ehkä kerran vuosikymmenessä tai parissa.

Kumpi on uskollisempi?

Ihan kuin nuo olisivat ainoat vaihtoehdot. 

On kaikenlaisia miehiä, jotka pettää, ja kaikenlaisia jotka ei petä, vaikka koko ajan heiluisi millaista lihaa naaman edessä.

Vierailija
11/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, tilanteessa kun oma vaimo(ke) on alkanut pihtaamaan. Jokainen naisen EI rapauttaa parisuhdetta/avioliittoa.

Vierailija
12/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kyllä se on elämänarvojen ja luonteenpiirre. Tiedän useamman uskollisen miehen, joille ottajia olisi. Ja monta naistenjahtaajaa jotka eivät ole uskollisia silloinkaan, jos sattuvat kunnollisen naisen saamaan.

No tämä juuri. Mä tiedän niin upeita naisia petetyn, ja vielä sellaisten kunnon beta-miesten osalta, että en usko hetkeäkään siihen, että pettäminen johtuisi mistään muusta kuin pettäjän alhaisesta luonteesta. 

Vierailija
13/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se taitaa olla.

Vierailija
14/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisuus tekee varkaan on vanha sanonta.

Mahdollisuuksia ei olisi puuttunut firman reissuilla, mutta en ole kertaakaan pettänyt.  Mutta myönnän kyllä että harmittaa näin jälkeenpäin kun puoliso on pilluaan jakanut Turkin reissuillaan.   On löytynyt raskaustestejä ja sain kroonisen niveltulehduksen.  Tutkimuksissa selvisi että oli oireeton klamydia josta johtui.

15/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on sellaisia että kokevat oikeudekseen pettää toista. Ei tilaisuus tee ihmisestä pettäjää vaan mahdollistaa pettämisen sitä jo aiemmin suunnitelleelle. 

Meille muille tilaisuuksilla pettää ei ole merkitystä kun niihin ei tartuta. 

M60

Vierailija
16/16 |
27.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itselläni se meni siten, että ihan lapsuuden kodista lähti liian vapaamielinen kasvatus, että pettäminen on normaalia ja, että miehillä on aina joku haaremi. Ja olen nähnyt joidenkin äitien myös opettavan tyttäriään, että kaikki miehet käy vieraissa ei pidä siitä välittää. Tytötkin aivopestään siihen ajatukseen jo hyvin nuorena ilman, että saa itse miettiä minkälaisen elämän ja parisuhteen haluaa. Ei se mitenkään normaalia ole, että miehellä on haaremi, koska osa niistä haaremin naisista kuitenkin saa vähemmän huomiota, mahdollisesti jos syntyy lapsiakin niin ei elätetä kunnolla kaikkia ym. Ei se niin ruusunpunaista ole tuo polygamia kuin tv sarjoissa siinä on paljon mutkia vaikka se joillakin ehkä toimii. Siinä mennään väärään kun ihmisiä aletaan aivopestä siihen, johdatella siihen jos pohjimmiltasi haluat yksiavioisen liiton niin näiden polygamiaa harrastavien pitäisi se ymmärtää, että ei voi pakottaa siihen edes omaa lastaan jos itse sen on valinnut. Pettävä isä ei suojele tytärtään hyväksikäytöltä vaan opettaa väärin ja johtaa harhaan tähän tyyliin "on naisia ketä pidetään kädestä ja on naisia kenen kanssa mennään sänkyyn". Tuo on todella kylmää, itsekästä ja julmaa naisten elämällä ja tunteilla leikkimistä. Puhuisin jopa petoksesta, kuin käärmeet paratiisissa. Kun kotoa oli tuo malli tullut niin päädyin suhteisiin, jossa miehet vilkuili muita, olin laastari exiään sureville miehille, olin kerran kolmas pyörä, olin se ketä petettiin ym. nää kuviot on kaaoottisia ja aina joku särkee sydämensä. Kerran olin tilanteessa, jossa jonkun naisystävällä oli harrastuksessa salarakas/uusi mies, ja olin taas laastari huonossa suhteessa olevalle miehelle jolle koitti pian ero kun avokkinsa ilmoitti, että hänellä on harrastuksessa uusi mies jonka kanssa alkaa olemaan. Välillä olen ollut vuosikausia, pisimmillään 5 vuotta ihan yksin, koska en halunnut kovin korkeaa määrää suhteita ja petikavereita kerryttää. Avioliitossakin aviomies katseli työkaveri naisiaan. Lapsuuden kodissa pitää opettaa lapsia suojelemaan itseään ja pitämään omia rajojaan. Ei ole pakko alkaa kenenkään laastariksi eikä ole pakko alistua mihinkään haaremi suhteisiin tai avoimiin suhteisiin jos ei halua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan