Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11241/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikkini ovat

1. Emppu ja Tatu, jotenkin tulee sellainen tunne, että ovat aitoja tuolla, eikä minusta tässä vaiheessa tarvitsekaan tietää kaikkia tunteitaan, mutta ainakin tykkäävät toisistaan. 

2. Krete ja Nico, en vaan ole ihan vakuuttunut ehkä Kreten tunteista, en tiedä miksi, voin erehtyäkin, mutta ovat p...neet, joten jotain fyysistä vetovoimaa ainakin.

3. Salli ja Eeli ovat sitten kakkosena, minua vain häiritsee sellainen tietty pinnallisuus mikä on molemmissa ja ehkä se, että Eeli edustaa sellaista miestyyppiä, josta en itse pidä (tällaiset "himotrrreeennaaajat", vähän tosikkomaiset eivtä vaan oikein iske), soisin Sallille vähän rennomman ja hauskemman tyypin ja ehkä vähän sellaisen jota Salli ei vaan voi vastustaa, edes fyysisesti

4. Niina ja Muhku. Minusta Niina ei ole aito, puhuu kuin olisi näyttelemässä jotain roolia: tämä rooli puree Muhkuun: avoin, iloinen, postiivinen aina -rooli, kehu kovasti, Muhkun puheet vaikuttavat aidommilta

5. Oona ja Kimi. Ei johdu Kimin liikkeistä, vaan siitä, että tämä pari ei ole minun silmissäni millään tavalla yhteensopiva. 

Vierailija
11242/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan toivon, että kaikki Kimin faniclubilaiset löydätte oman Kimin elämäänne. Saatte sitten ymmärtää ja sääliä miespoloa ja puolustella omaa valintaanne. Itse pysyttelen kaukana tuosta mieslajista.

Se, että tykkää jostain tositv:n osallistujasta tai fiktiivisen sarjan/elokuvan hahmosta ei automaattisesti tarkoita, että haluaa rakkaussuhteeseen hänen tai hänen kaltaisten kanssa.

Harmi vaan, että näitten tositv-hahmojen seurassa villalla liikkuu ihan oikeita ihmisiä joilla on tunteet.

Katsojana voit tietysti nautiskella toisten satuttamisesta. 

Täällä kysyttiin, mihin formaattiin osallistujat sopisivat jatkossa. Kimille omiaan olisi Paratiisihotelli, paria voi vaihtaa helposti, valhettelu sallitaan eikä tarvitse sortua näihin epäaitoihin katumusharjoituksiin. 

Ensin vähän hyvesignalointia, ja sit saa vähän sillä verukkeella mollata Kimiä? Sataa vaan kuule niinsanotusti Kimin laariin. Koeta haksaa, muutama päivä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11243/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli ja Salli saivat luultavasti myötätuntoääniä ja paljon.

Vierailija
11244/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä, että jos oikeasti on johonkin ihastunut, niin sitä haluaa myös seksiä, kun on viettänyt samassa paikassa aikaa tuhat tuntia ja nukkunut vieressä kymmeniä öitä.

Tuossa sarjassa ei edes mitenkään revitellä niillä kohtauksilla. Kukaan tuskin loukkaantuu. Ei edes Kimin tai Sallin äiti 🧐

Sä voit toimia noin, kaikki ei. Totta kai sitä seksiä haluaa kun on toisen, ihanan ihmisen lähellä. Mutta halu ei minulla johda saman tien toimintaan, ne on kaksi eri asiaa. Alapeukuttakaa vain, mutta minulle seksi kuuluu vain vakavaan rakkaussuhteeseen, eli tuo aika saarella olisi aivan liian lyhyt minulle. 

Eikä tämä vakaumus tarkoita, ettenkö olisi oikeasti ihastunut, tai etten haluaisi seksiä. 

Vierailija
11245/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun suosikkini ovat

1. Emppu ja Tatu, jotenkin tulee sellainen tunne, että ovat aitoja tuolla, eikä minusta tässä vaiheessa tarvitsekaan tietää kaikkia tunteitaan, mutta ainakin tykkäävät toisistaan. 

2. Krete ja Nico, en vaan ole ihan vakuuttunut ehkä Kreten tunteista, en tiedä miksi, voin erehtyäkin, mutta ovat p...neet, joten jotain fyysistä vetovoimaa ainakin.

3. Salli ja Eeli ovat sitten kakkosena, minua vain häiritsee sellainen tietty pinnallisuus mikä on molemmissa ja ehkä se, että Eeli edustaa sellaista miestyyppiä, josta en itse pidä (tällaiset "himotrrreeennaaajat", vähän tosikkomaiset eivtä vaan oikein iske), soisin Sallille vähän rennomman ja hauskemman tyypin ja ehkä vähän sellaisen jota Salli ei vaan voi vastustaa, edes fyysisesti

4. Niina ja Muhku. Minusta Niina ei ole aito, puhuu kuin olisi näyttelemässä jotain roolia: tämä rooli puree Muhkuun: avoin, iloinen, postiivinen aina -rooli, kehu kovasti, Muhkun puheet vaikuttavat aidommilta

5. Oona ja Kimi. Ei johdu Kimin liikkeistä, vaan siitä, että tämä pari ei ole minun silmissäni millään tavalla yhteensopiva. 

Niin tai sitten vaan sanoneet, että ovat panneet, Krete ja Nico, koska se kuuluu Kreten tv-imagoon. Sillä ostetaan teinien ääniä.

Nostan hattua kaikille, jotka eivät ole tuolla panneet voiton takia.

Vierailija
11246/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan toivon, että kaikki Kimin faniclubilaiset löydätte oman Kimin elämäänne. Saatte sitten ymmärtää ja sääliä miespoloa ja puolustella omaa valintaanne. Itse pysyttelen kaukana tuosta mieslajista.

Se, että tykkää jostain tositv:n osallistujasta tai fiktiivisen sarjan/elokuvan hahmosta ei automaattisesti tarkoita, että haluaa rakkaussuhteeseen hänen tai hänen kaltaisten kanssa.

Harmi vaan, että näitten tositv-hahmojen seurassa villalla liikkuu ihan oikeita ihmisiä joilla on tunteet.

Katsojana voit tietysti nautiskella toisten satuttamisesta. 

Täällä kysyttiin, mihin formaattiin osallistujat sopisivat jatkossa. Kimille omiaan olisi Paratiisihotelli, paria voi vaihtaa helposti, valhettelu sallitaan eikä tarvitse sortua näihin epäaitoihin katumusharjoituksiin. 

Ensin vähän hyvesignalointia, ja sit saa vähän sillä verukkeella mollata Kimiä? Sataa vaan kuule niinsanotusti Kimin laariin. Koeta haksaa, muutama päivä vielä.

Luuletko oikeasti, että av-palstan kommentit vaikuttavat äänestämiseen?

Ei tulisi mieleenikään vaihtaa omaa käsitystäni asukkaista sen perusteella, miten joku muu kokee ja näkee asiat.

Eli se siitä "laarista".

Vierailija
11247/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tuota Niinan äitiä tuolla facen LI sivulla.

Puolustaa ja kehuu tytärtään koko ajan.

Ja tuleva vävykin niihin ihana. 🤮

Jotenkin keskenkasvuista ja valkoroskaa tuon ikäiseltä naiselta vouhkata Löööööööv Aislandista. En kehtaisi, vaikka kuinka olisi tytteli mukana siellä. Myötähäpeä x 1 000 000 000 000 000 000 000.

Vierailija
11248/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eelin eilinen rynniminen vaahdossa oli pelottavan aggressiivista ja ajattelematonta, kun kisaparina oli hentoinen Emilia. Olisiko oikeasti menettänyt kauheasti vaikka ei olidi löytänyt kiekkoa ennen Emiliaa? Tänään luvassa tyynysota. Nuijiiko Eeli tohkeissaan jonkun tajuttomaksi, kun niin tärkeää VOITTAA?

Vierailija
11249/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan hattua kaikille, jotka eivät ole tuolla panneet!

Vierailija
11250/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä noista saarelaisista haluaisit nähdä muissa ja missä formaateissa?

Temppareihin vaan kaikki seuraavaksi.

Vierailija
11251/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo Niinan äidin haukkuminen.

Hän sentään kommentoi omalla nimellään.

Ilmeisesti on jotenkin hyväksyttävämpää pilkata asukkaita nimimerkin takaa keskustelupalstalla tai keksiä feikkiprofiileja instaan

Vierailija
11252/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä, että jos oikeasti on johonkin ihastunut, niin sitä haluaa myös seksiä, kun on viettänyt samassa paikassa aikaa tuhat tuntia ja nukkunut vieressä kymmeniä öitä.

Tuossa sarjassa ei edes mitenkään revitellä niillä kohtauksilla. Kukaan tuskin loukkaantuu. Ei edes Kimin tai Sallin äiti 🧐

Jos ei ole ihastunut, luuletko että olisi jaksanut näytellä sitä yli kuukauden päivät; tehdä pusuttelualoitteita ym. Ja olisi ollut tilaisuus vaihtaa vaikkapa Markiin ja luoda hänen kanssaan uusi uskottava parisuhde.

Vierailija
11253/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katsonut joka jaksoa, niin varmaan jotain tärkeää Kimin käytöksestä on saattanut mennä ohi, mutta itse en näe häntä pahana pelurina tai kaksinaamaisena. Rosahan hänet alun perin valitsi jopa tietäen, että Kimi haluaisi ehkä jatkaa Oonan kanssa (muistatteko sen keskustelun ennen Rosan suorittamaa valintaa, jossa Rosa sanoi Kimille: ”Musta jotenkin tuntuu että sä et halua mun valitsevan sua?”). Ymmärrettävää, että Oona jäi kaihertamaan mieltä, kun Kimi ei saanut tätä itse valita, vaan tuli yllättävä ero. Omaan silmääni ainut tahditon juttu oli se, miksi Kimi eteni niin nopeasti Rosan kanssa (”hyvän yön pusu” yms). Mutta sitä en ihmettele, että hän jäi kaipaamaan Oonaa ja lopulta valitsi tämän. Jos olisi saanut valita, olisi varmaan ollut koko ajan Oonan kanssa.

Ilmeisesti emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Kimi vaihtoi Rosaan vauhdilla, eikä haikaillut Oonan perään. Kimi sai egobuustauksen, kun Rosa osoitti kiinnostusta, aitoja tunteita ei ollut Rosaa kohtaan. Oonan palattua egoa taas hiveltiin, joten naisen vaihto sujui itsesäälissä kieriskelyn jälkeen (on niin vaikeaa olla suosittu) sukkelasti. Siis vähät välitti Rosan tunteista, koki itse olevansa uhri.

Oona joutui pitäytymään Kimissä, koska Muhku ei hänestä kiinnostunut. Tuli uudestaan taloon halutessaan näyttää Rosalle kaapin paikan, suurista tunteista ei ole kysymys. Tuotannossa arvasivat Kimin jo nähdyn käyttäytymismallin perusteella, että Kimiin puree tuo naisen osoittama "ihailu" ja saavat draamaa aikaan.

Ei siinä ole sen kummemmin tunteita Oonaakaan kohtaan, peluri on peluri, eikä ehkä sitä edes itse käsitä. Luu jää kummallekin käteen tästä romanssista.

Ilmeisesti mekään emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Tai oikeastaan, itsekin olen katsonut aiemmin eri ohjelmaa.

Lyhyesti, mikä vaikutelma mulle oli jäänyt: Oona ja Muhku päättivät katsoa tuleeko heistä mitään. Kimi sanoi ymmärtävänsä, mutta todellisuudessa pettyi tilanteeseen. Rosa tuli ja alkoi tilanteen epäselvyyden takia tutustua häneen. Oonan lähdettyä syvensi tätä "laastarisuhdetta". Ei uskonut, että Oona oli hänestä kiinnostunut alun perinkään.

Nyt katsoin alkukauden jaksoista osia. Kimi ja Oona oli ihan ensimmäinen saarella muodostunut pari. He pääsivät myös sviittiin ensimmäisinä. Siihen aikaan saarella oli jännää, kun joku edes pussasi. Kimi oli omien sanojensa mukaan tehnyt lupauksen äidilleen, ja tätä noudatti, mutta muutenkin kausi oli niin alussa, että tuskin muutenkaan siellä olisi "mitään" tapahtunut. Oona oli suosittu saarella ja katsojien keskuudessa. Saarella oli hyväluonteisimman maineessa ja Muhkullakin luisti juttu hänen kanssaan parhaiten. Niina meni parinvalinnassa toiselle niin Muhku valitsi Oonan. Eli, ei Oona silloin Muhkua valinnut vaan päinvastoin. Antoi toki mahdollisuuden. Hyvin pian kuitenkin alkuperäiset parit palasi hipsuttelemaan toisiaan (Niina ja Muhku, Oona ja Kimi). Muhku empi vielä fyysisyys vs. henkisyys juttua, mutta Oona sanoi melko nopeasti, että se kortti tuli jo katsottua, haluaa takaisin Kimin pariksi. Eli, taas, Oona teki valinnan ennen Muhkua. Ei ollut kyse mistään "Joutui pidättäytymään Muhkusta". 

Sitten tuli Rosa ja valitsi Kimin. Ilman pudotusta Oona ja Kimi olisi silti voineet jatkaa tutustumista, mutta nyt ei. Kimille jäi Oonan lähdöstä mieleen, kun sanoi, että ei ole tulossa takaisin, ja uskoi Oonan myös jatkavan eteenpäin heti Suomessa.

Siinä olen samaa mieltä, että eteni liian nopeasti Rosan kanssa. 

Kiitos nyt tuli rehellistä tekstiä! Noinhan se meni.

Tuntuu, että Rosaa fanittavat alkoivat vasta hänen tullessa seuraamaan. Eivät näe kokonaisuutta ja Kimi sekä Oona saivat nyt turhaa tylytystä! Ei pitäisi Kimiäkään haukkua jos ei ole itse nähnyt sekä kuullut.

Henkilökohtaisesti en tykännyt Rosasta, kun oli liian tyrkky. Hän yritti Kimiä ohjelmoida liikaa, mutta Kimihän ei sitä sietänyt. Kuitenkaan ei halunnut nolata Rosaa kaiken kansan edessä, eikä antanut jämäkkäitä vastauksia.

Ymmärrän sen, että hän myötäili Rosaa pakosta, kun toinen vaihtoehto olisi lentää talosta.

Rosa vaan jaksoi yrittää itsekeskeisesti ja itsepintaisesti. Nähtävästi uskoi väsyttämiseen, kuten tyrkymmät harrastavat ulkomaailmassakin.

En nähnyt hänessä sitä hyvää tyttöystäväainesta. Hän näytti enemmänkin määräävältä Krete kakkoselta.

Onko laaja perspektiivi farniclubilaisuutta? SItten fanitan noita ihan kaikkia.

Ymmärrän hyvin erilaista käytöstä, syitä ja seurauksia, koska haluan ymmärtää erilaista käytöstä.  Minusta on ahdasmielisyyttä ja älyllistä valheellisuutta "valita puolensa" ja suostua ymmärtämään vain yksi näkemys eri tilanteista.

Minusta tässä ei ole hyviksiä eikä pahiksia, vaan erilaisia ihmisiä eri taustoineen, toiveineen, suruineen ja motiiveineen. Tietenkään emme voi läpivalaista ihmisiä, mutta jos edes haluaisimme yrittää, tämä koko maailma olisi parempi paikka.

idealisti psykologian ja sosiologian ja ihmisten rakastaja

Vierailija
11254/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ääniä kertyy kaikkiaan niin rajoitetusti, että kannatusjoukkojen suuruudella on merkitystä. Veikkaan että Grete&Niko saa paljon ääniä virolaisyhteisöstä. Oonalla oli mahdollisuus ennen paluutaan koota kannatusjoukkoja.

Ohjelmaa on jäljellä muutama päivä, ja joku ei vieläkään osaa kirjoittaa Kreten ja Nicon nimeä 🙄

Suomenkaan kehuttu koulujärjestelmä ei ihmeisiin pysty.

Sama tyyppi kirjoittaa aina väärin eikä lue muiden viestejä että voisi oppia kirjoittamaan oikein.

Menikö tämäkään ihan oikein ?

Vierailija
11255/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Sallin reaktio noihin somen kommenteihin kertoo siitä, ettei hän ole koskaan joutunut kohtaamaan oikeita vastoinkäymisiä. Sellaista se elämä on, ettei kaikki aina tykkää.

Joo voi voi Salli-parkaa. Paljon on vielä edessä, jos joskus joutuu somehommista siirtymään esim. oikealle naisvaltaiselle työpaikalle ja joutuu kateellisten vanhojen rumien ja lihavien kotkien piikiteltäväksi. Kannattaa vähän kasvattaa kitiinipanssaria jo sitä varten.

Totuus on, että vaikka kuinka on kaunis ja täydellinen, silti (tai ehkä juuri sen vuoksi) eivät kaikki tykkää.

Vierailija
11256/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eelin eilinen rynniminen vaahdossa oli pelottavan aggressiivista ja ajattelematonta, kun kisaparina oli hentoinen Emilia. Olisiko oikeasti menettänyt kauheasti vaikka ei olidi löytänyt kiekkoa ennen Emiliaa? Tänään luvassa tyynysota. Nuijiiko Eeli tohkeissaan jonkun tajuttomaksi, kun niin tärkeää VOITTAA?

Tämä osui minunkin silmiini ja näytti pahalta. 

Vierailija
11257/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimin on vastenmielinen.   Antaa epäluotettavan kuvan, kun ei puhuessa katso silmiin - tai tässä tapauksessa myös  kameraan.    Ja taas levitteli haarojaan kameralle ja piti niitä hikisiä likaisia jalkojaan ruokapöydällä.   Taitaa oikeasti pitää itseään coolina.   Täältä katsottuna pelkästään luotaantyöntävää.

Joku täällä aiemmassa kommentissa sanoi oikein, että olisi hyvä jos Kimi joskus miettisi, mitä annettavaa hänellä itsellään voisi naiselle olla eikä aina vain vaatia kulloiseltakin naiselta vakuutteluja omasta erinomaisuudestaan.

Kimble on luihu lipevä liukas luikku. Sopisi johonkin pahis-pikkukonnarooliin vaikka Salkkareihin. Tosielämässä kiertäisin kaukaa. Varsinkin tässä sarjassa nähdyn jälkeen.

Vierailija
11258/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattoiko kukaan miten härskisti Nicon haaroja kuvattiin. "Täällä piilottelee norsun kärsä!". Todella häiritsevät ne pilkku-uikkarit. One spotted d*ck. :D No karma is a bitch, Rosan kohdalla, ehkei kannata tunkeutua jonkun parin väliin kun vaarana voi olla se että tulee myöhemmin itse satutetuksi vai onks tää vaan sillee niinku Krete sanoo, miehet ovat irl tosi mulkkuja? Veikkaan että Tatu ja Emppu voittaa!

Onko sulle jotenkin uutta, että miehillä on vehkeet jalkovälissä? Ei pelkkä tasainen häpykumpu kuten Ken-nukella aikoinaan? Ehkä on aika totuttautua todellisuuteen.

Minusta Nicon "leopardishortsit" ovat makeet. Ja olen jo aiemmin peräänkuuluttanut pienempiä shortseja ja uikkareita miehillekin. Miksi naisten persebikinit ovat ok ja miesten pitää kärsiä kuumuutta telttashortseissa?

Vierailija
11259/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä osui minunkin silmiini ja näytti pahalta. 

Totta. Jätkät olivat lapsellisesti aivan liekeissä KILPAILUSTA ja hyvä, ettei naisille tullut mustaa silmää siinä rytäkässä. Unohtui ritarillisuus ja edes jonkinlainen huomiointi täysin. Tämän soisivat saada samalla mitalla naamalleen illalla lakanoiden välissä, kun testosteroni on siirtynyt aivoista jalkoväliin. Daijut.

Vierailija
11260/12627 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yhä paremmin, että Alkossa kysytään monilta paperit.

On vaikea uskoa, että esimerkiksi Oonalla ja Empulla on ikäeroa vain kaksi vuotta tai Eelillä ja Nicolla vain neljä vuotta.

Kimi näyttää nelikymppiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä