Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Tätä ohjelmaa tullaan tekemään ja pitkään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan toivon, että kaikki Kimin faniclubilaiset löydätte oman Kimin elämäänne. Saatte sitten ymmärtää ja sääliä miespoloa ja puolustella omaa valintaanne. Itse pysyttelen kaukana tuosta mieslajista.
Se, että tykkää jostain tositv:n osallistujasta tai fiktiivisen sarjan/elokuvan hahmosta ei automaattisesti tarkoita, että haluaa rakkaussuhteeseen hänen tai hänen kaltaisten kanssa.
Harmi vaan, että näitten tositv-hahmojen seurassa villalla liikkuu ihan oikeita ihmisiä joilla on tunteet.
Katsojana voit tietysti nautiskella toisten satuttamisesta.
Täällä kysyttiin, mihin formaattiin osallistujat sopisivat jatkossa. Kimille omiaan olisi Paratiisihotelli, paria voi vaihtaa helposti, valhettelu sallitaan eikä tarvitse sortua näihin epäaitoihin katumusharjoituksiin.
Ensin vähän hyvesignalointia, ja sit saa vähän sillä verukkeella mollata Kimiä? Sataa vaan kuule niinsanotusti Kimin laariin. Koeta haksaa, muutama päivä vielä.
Luuletko oikeasti, että av-palstan kommentit vaikuttavat äänestämiseen?
Ei tulisi mieleenikään vaihtaa omaa käsitystäni asukkaista sen perusteella, miten joku muu kokee ja näkee asiat.
Eli se siitä "laarista".Kyllä luulen, täältä joku voi kirjoitella taas viestiä toisille some-alustoille. Kyllähän ne vahvistavat omia käsityksiä henkilöistä talossa. Itsellä mielipide monesta vaihtunut matkan varrella, ja siihen on vaikuttanut myös se, mitä luen täältä. Että sillä lailla "sataa laariin".
Ihmettelen kyllä sua!
T.Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan toivon, että kaikki Kimin faniclubilaiset löydätte oman Kimin elämäänne. Saatte sitten ymmärtää ja sääliä miespoloa ja puolustella omaa valintaanne. Itse pysyttelen kaukana tuosta mieslajista.
Se, että tykkää jostain tositv:n osallistujasta tai fiktiivisen sarjan/elokuvan hahmosta ei automaattisesti tarkoita, että haluaa rakkaussuhteeseen hänen tai hänen kaltaisten kanssa.
Harmi vaan, että näitten tositv-hahmojen seurassa villalla liikkuu ihan oikeita ihmisiä joilla on tunteet.
Täällä kysyttiin, mihin formaattiin osallistujat sopisivat jatkossa. Kimille omiaan olisi Paratiisihotelli, paria voi vaihtaa helposti, valhettelu sallitaan eikä tarvitse sortua näihin epäaitoihin katumusharjoituksiin.
Ensin vähän hyvesignalointia, ja sit saa vähän sillä verukkeella mollata Kimiä? Sataa vaan kuule niinsanotusti Kimin laariin. Koeta haksaa, muutama päivä vielä.
Ei tulisi mieleenikään vaihtaa omaa käsitystäni asukkaista sen perusteella, miten joku muu kokee ja näkee asiat.
Eli se siitä "laarista".Kyllä luulen, täältä joku voi kirjoitella taas viestiä toisille some-alustoille. Kyllähän ne vahvistavat omia käsityksiä henkilöistä talossa. Itsellä mielipide monesta vaihtunut matkan varrella, ja siihen on vaikuttanut myös se, mitä luen täältä. Että sillä lailla "sataa laariin".
Ihan sama, millä somealustoilla viestit julkaistaan.
Minä osaan ajatella ihan itse.
-eri
Kimistä ja Oonasta mennyt ihan maku😡Ällöttää kumpikin😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä sua!
T.Eri
"Ihmettelen kyllä sua!" Ja ikä oli?
Keskity nyt vaan tuohon realityyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sallin reaktio noihin somen kommenteihin kertoo siitä, ettei hän ole koskaan joutunut kohtaamaan oikeita vastoinkäymisiä. Sellaista se elämä on, ettei kaikki aina tykkää.
Joo voi voi Salli-parkaa. Paljon on vielä edessä, jos joskus joutuu somehommista siirtymään esim. oikealle naisvaltaiselle työpaikalle ja joutuu kateellisten vanhojen rumien ja lihavien kotkien piikiteltäväksi. Kannattaa vähän kasvattaa kitiinipanssaria jo sitä varten.
Totuus on, että vaikka kuinka on kaunis ja täydellinen, silti (tai ehkä juuri sen vuoksi) eivät kaikki tykkää.
Ei se haittaa, jos välistä mielipahaansa pillahtaa. Pääasia ettei muutu itse ilkeäksi kotkaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, millä somealustoilla viestit julkaistaan.
Minä osaan ajatella ihan itse.
-eri
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eelin eilinen rynniminen vaahdossa oli pelottavan aggressiivista ja ajattelematonta, kun kisaparina oli hentoinen Emilia. Olisiko oikeasti menettänyt kauheasti vaikka ei olidi löytänyt kiekkoa ennen Emiliaa? Tänään luvassa tyynysota. Nuijiiko Eeli tohkeissaan jonkun tajuttomaksi, kun niin tärkeää VOITTAA?
Katsopa uudelleen se kohta. Ei telonut mitenkään Emiliaa. Itse asiassa mainittiin vain yksi vamma: Tatun haljennut huuli, ja sen aiheutti Emilia.
Ainakin Salli sai Eeliltä kovakouraista kohtelua.
Sallin tapauksessa Eelin kädet kävivät rinnoilla, mutta kun olivat luomut, ei vahinkoa tapahtunut.
Emilian tapauksessa näkyi vain kun Eeli lähti laskemaan Emiliaa koskematta, ja sitten nousi vaahdosta rengas kädessä.
Mutta ihmiset näkevät sitä mitä haluavat näkevänsä.
Rinnat on kyllä tosi herkät. En ainakaan tykkää jos ottaa kiinni. Jo se että ne heiluu saattaa tuntua ikävälle kivulle.
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta Krete ja Nico voi voittaa. En ole fani, mutta ovat tuoneet jotain sisältöä tähän ohjelmaan, joten ansaitsevat palkkion. Salli ja Eeli vaikuttaa ihan aidolta parilta omaan silmään. Emppu ja Tatu oli söpöjä aluksi, mutta heitä ei ole näytetty ja sen takia ei enää jaksa kiinnostaa. Mieluummin näkisin Kimin ja Oonan finaalissa kuin Muhkun ja Niinan. En vaan tiedä mikä tuossa N&M parissa tökkii. Niina vaikuttaa tosi lapselliselta tai huonolta näyttelijältä. Toisaalta voivat olla tämän vuoden Anku ja Patrik ja kestävät ainakin muutaman vuoden. Minusta Kimi vaikuttaa ainakin kiinnostuneemmalta Oonasta kuin Rosasta koskaan.
Kyllä on Ankun ja Patrikin haukkumista verrata peluripari N&Mää heihin. Mutta siis samaa mieltä, että joku tässä N&M tökkii.
A&P taisivat olla ainoa kärkipari kenen välillä ei rakkudentunnustuksia ykköskaudella nähty ja ainoa finaalipari joka ei sopinut seurustelevansa ohjelmassa, koska halusivat odottaa näin isoja päätöksiä ulkomaailmaan.
Jo silloin näin tämän parin potentiaalin kun eivät lähteneet pelaamaan rahasta rakkauden kustannuksella. Tällä kaudella ääni menee näillä näkymin Sallille ja Eelille.
Nicosta tykkään mutta en usko että tulee pärjäämään Kreten kanssa.
Täällä kun jotkut alkoi muistelemaan vanhoja, muistaako kukaan sopivatko 2. kauden Sofia&Eetu seurustelevansa jo saarella? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun täällä tämä seurusteluasia ja rakkaudentunnustukset nostettiin esiin?
Itse äänestin tuolloin Vanessaa ja Reetua mutta S&E pääsivät yllättämään (ainakin minut) ja niin se suhde vaan kestikin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun jotkut alkoi muistelemaan vanhoja, muistaako kukaan sopivatko 2. kauden Sofia&Eetu seurustelevansa jo saarella? Ihan mielenkiinnosta kyselen kun täällä tämä seurusteluasia ja rakkaudentunnustukset nostettiin esiin?
Itse äänestin tuolloin Vanessaa ja Reetua mutta S&E pääsivät yllättämään (ainakin minut) ja niin se suhde vaan kestikin.
En muista mutta neljä paria valitsi yhden finaaliin.
Sen katsoin eilen.
Vierailija kirjoitti:
Osa some kommenteista vaikuttivat järjestetyille roustaamaan tiettyjä ihmisiä.
Joku ohjailee tätä ihmiskoetta.
Kimin ja oonan osiot kelaan pois, koska en pidä heistä. Se on vain sellainen mutu tuntuma, etten tykkää .
Vähän kuin inhoan salkkareita, vaikken koska ole katsonut.
Oikaisen ,
Inhoan salkkareita, vaikken ole katsonut .
Edelleen, kelaan oonan ja Kimin läpätykset pois. Ja jos kerta vielä näen Kimin jalat pöydällä oksennan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimin ja oonan osiot kelaan pois, koska en pidä heistä. Se on vain sellainen mutu tuntuma, etten tykkää .
Vähän kuin inhoan salkkareita, vaikken koska ole katsonut.Oikaisen ,
Inhoan salkkareita, vaikken ole katsonut .Edelleen, kelaan oonan ja Kimin läpätykset pois. Ja jos kerta vielä näen Kimin jalat pöydällä oksennan.
Älä kirjoittele enää niistä jaloista. Kimi lähtee tänään kotiin. Voit oksentaa ihan rauhassa.
Vierailij<br />
Suurin mysteeri on se, pääseekö Kimi painamaan jo villassa vain vasta kymppikerhossa.[/quote kirjoitti:Tämä oli mieleenpainuvin kommentti eiliseltä, oli ihan pakko nostaa se esiin.
Kimi muuttaa Etelä-Suomeen. Ei tiedä milloin mutta voi mennä 1-6 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli mieleenpainuvin kommentti eiliseltä, oli ihan pakko nostaa se esiin.
Ei tarvitse nostella omia kommentteja.
Nicolla on usein käsi ns. kouraotteessa Kreten rinnan päällä. Itse pidän tuollaista vähän junttina käytöksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli mieleenpainuvin kommentti eiliseltä, oli ihan pakko nostaa se esiin.
Ei tarvitse nostella omia kommentteja.
Tietäjä paikalla.
Esim Krete itsekin oli varma, että häntä kommentoidaan, mutta EI.
Sitten oonasta ja kimistä, ei yhden yhtä kommenttia !
Sallin roustaaminen oli turhaa.
Vähän kuin inhoan salkkareita, vaikken koska ole katsonut.