Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva kuulla ensivaikutelmia kaikista.
Niinpä. Niinaa ja Muhkua näytetty muutenkin ihan tarpeeks ja tietty niistä sitten ensivaikutelmatkin 🤦♀️
Leipovat tästä kauniista parista voittajia🙂. Niinahan uhkaili jo yhdessä pudotuksessa lähtevänsä, jos ei pudotus mene hänen haluamallaan tavalla. Tuntui, että uhkaus oli osoitettu tuotannolle. En muista miten se meni, mutta sellainen vaikutelma mulle syntyi ja jotkut muut sanoi täällä kanssa samaa.
S++ kirjoitti:
Top5
1. Oona ja Kimi
2. Krete ja Nico
3. Emppu ja Tatu
4. Salli ja Eeli
5. Niina ja Muhku
Mulla järjestys on:
1. Oona ja Kimi
2. Salli ja Eeli
3. Emilia ja Tatu
4. Niina ja Muhku
5. Krete ja Nico
Tämä on vähän ristiriitaista, koska tykkään Nicon rentoudesta ja luonteesta, mutta parilleen en voittoa soisi (sen verran ikävästi on juoninut ja puuttunut muiden saarelaisten ihmissuhteisiin). Siksi harmillisesti myös Nico tippui hännille Kreten mukana.
Omat suosikkini ovat: Tatu, Nico, Salli, Kimi ja Oona. Sitten taas Krete, Muhku, Emilia, Niina ja Eeli ovat vähiten suosikkeja. Tai ehkä noista Eelin voisin nostaa lähemmäs suosikkeja, on kuitenkin ihan hyvä ja reilu tyyppi.
Mikä Aleksin insta on? Entä Vilin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi ei ole mikään ”täysi paska”, ei kukaan ole. Tunnistan kuitenkin miestyypin, eikä ole ainakaan sopiva ns. vahvan naisen kumppaniksi. Tai muutenkaan terveeseen parisuhteeseen. Uhriutuu ja selittelee vaikka mitä, kaiken pitäisi pyöriä hänen ympärillään eikä ole valmis antamaan mitään toiselle, aina löytyy joku selitys miksi hänellä nyt vaan on sellainen vaihe tms. Ehkä jos naisystävä on valmis leikkimään samaa leikkiä ja koko suhde perustuu Kimin tunnetilojen skannailuun.
Ihastuttavasti myös hekumoi kuinka Rosa siellä kärsii kun näkee hänen pussailevan toista. Ehkä toi hänelle erityistä nautintoa.
Kuka Rosa? En oo ees muistanut enää. Mutta nyt kun muistutit, niin olipa kiva tunnelma talossa eilen. Noin ylipäätään. Ei se Kretekään jaksanyt enää esittää loukkaantunutta Kimille. Mun täytyy kyllä sanoa, että en itse pidä sitä Nicoa minään kauhean hauskana miehenä, enkä näe, että olisi lähentynyt tuolla kenenkään miehen kanssa kaverihengessä, jotenkin vaan tuntuu, että pelaa.
Suosikit: Kimi ja Oona, koska vaan pidän heistä. Emppu ja Tatu, Tatu on oikeesti aito, heitti eilenkin vitsiä, että kunhan Kimi ei voita, ja nauro päälle. Salli ja Eeli, Eeli vaikuttaa välillä yllättäen hiukan kokemattomalta, mutta Salli taitaakin aidosti tykätä siitä ja Eeli Sallisra. Aiemmin oon epäillyt tätä. Krete ja Nico, tuonut vauhtia ha mielenkiintia ohjelmaan, liika pelaaminen ja muiden haukkuminen vaikuttaa kuitenkin niin, etten toivo heille voittoa. Jaa niin Muhku ja Niina, mä rakastan sua, juu ei.
Saas nähdä, mikä pari poistuu tämän päivän jaksossa. Alkuun leivottiin Emiliasta ja Tatusta varmaa finalistiparia, mutta jotenkin tuntuu, että riitääkö ns. fanipohja kuitenkaan. Toinen vaihtoehto on Oona ja Kimi lähtijöiksi ,mutta ovatko kuitenkin vielä ns. musta hevonen. Heillekin tuntuu olevan kannattajia.. Jos menee entiseen malliin, niin viimeset neljä paria äänestää suoraan yhden finalistiparin ja jos O ja K vielä villassa, voi heille tulla suora paikka finaaliin.
Tuo Sallin reaktio noihin somen kommenteihin kertoo siitä, ettei hän ole koskaan joutunut kohtaamaan oikeita vastoinkäymisiä. Sellaista se elämä on, ettei kaikki aina tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki, jotka näitä Kimejä ymmärrätte ja säälittelette mahdollistatte vastuuttoman käytöksen ihmissuhteissa.
Kimi jatkoi Rosan kanssa siitä mihin Oonan kanssa ensimmäisellä kerralla pääsi, vaihtoi seesteisempään vaiheeseen Rosan kanssa ja kun jännitystä taas oli tarjolla Oonan palattua, niin sai seliteltyä itselleen, että sitä hän juuri nyt kaipaakin elämäänsä. Eli naiset ovat vain välikappaleita hänen tarpeilleen.
Ei nyt jakseta tätä jankuttamista Kimi sitä ja tätä.
Rosa on jo Suomessa niin yritä päästä eteenpäin.
Rosa on joo Suomessa mutta Kimi ei joten miksi hänestä ei saisi "jankuttaa"?
Itse olen alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kyllä tuosta Kimin käytöksestä näköjään saa seliteltyä vaikka minkälaisen rakkaustarinan (Oonaan), mutta itsekin näen vain miehen jolle suhteet ovat vain sen hetkisiä omia tarpeita varten.
Oonasta taas sen verran että omaan silmään hän näytti todelliset motiivinsa silloin kun Rosa tuli taloon. Oli juuri testannut Muhkun (joka oli muuten niihin aikoihin äänestetty talon suosituimmaksi mieheksi), mutta koska Muhku ei lämmennyt, palasi Kimin luokse. Kun kävivät sitä sohvalla nukkumis -keskustelua, Oona painotti lähinnä vain sitä että jos Rosa valitsee Kimin, _hän joutuu lähtemään kotiin_. Musta näytti että Kimikin alkoi silloin epäillä Oonan motiiveja.
Rosaan ei tullutkaan tunteita joten kun Oona palasi, oli helppo taas vaihtaa. Jos Oona ei olisi palannut, olisi jatkanut teeskentelyä loppuun asti. Kotiinpaluun jälkeen olisi varmaan alkanut kiireet, ja suhde Rosaan olisi kuihtunut ilman sen kummempia selityksiä (huom! Spekulaatiota, joku kun kuitenkin tulee kertomaan etten voi tietää miten asiat olisi Suomessa menneet, niin totta). Nyt on mukavaa kun on seksuaalista jännitettä Oonan kanssa, ja voi siinä samalla katsoa riittäisikö tämä suuri "rakkaustarina" Oonan kanssa voittoon. Vähän pitää myös pitää teatteria tuossa sivussa, harmitella sitä miten Rosa sai siipeensä ollessaan niin ihastunut häneen. Rosa kuitenkin lähti ihan pää pystyssä ja totesi että kaikki ok heidän välillään, joten tuolla uhriutumisella tuskin on mitään tekemistä Rosan tunteiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut joka jaksoa, niin varmaan jotain tärkeää Kimin käytöksestä on saattanut mennä ohi, mutta itse en näe häntä pahana pelurina tai kaksinaamaisena. Rosahan hänet alun perin valitsi jopa tietäen, että Kimi haluaisi ehkä jatkaa Oonan kanssa (muistatteko sen keskustelun ennen Rosan suorittamaa valintaa, jossa Rosa sanoi Kimille: ”Musta jotenkin tuntuu että sä et halua mun valitsevan sua?”). Ymmärrettävää, että Oona jäi kaihertamaan mieltä, kun Kimi ei saanut tätä itse valita, vaan tuli yllättävä ero. Omaan silmääni ainut tahditon juttu oli se, miksi Kimi eteni niin nopeasti Rosan kanssa (”hyvän yön pusu” yms). Mutta sitä en ihmettele, että hän jäi kaipaamaan Oonaa ja lopulta valitsi tämän. Jos olisi saanut valita, olisi varmaan ollut koko ajan Oonan kanssa.
Ilmeisesti emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Kimi vaihtoi Rosaan vauhdilla, eikä haikaillut Oonan perään. Kimi sai egobuustauksen, kun Rosa osoitti kiinnostusta, aitoja tunteita ei ollut Rosaa kohtaan. Oonan palattua egoa taas hiveltiin, joten naisen vaihto sujui itsesäälissä kieriskelyn jälkeen (on niin vaikeaa olla suosittu) sukkelasti. Siis vähät välitti Rosan tunteista, koki itse olevansa uhri.
Oona joutui pitäytymään Kimissä, koska Muhku ei hänestä kiinnostunut. Tuli uudestaan taloon halutessaan näyttää Rosalle kaapin paikan, suurista tunteista ei ole kysymys. Tuotannossa arvasivat Kimin jo nähdyn käyttäytymismallin perusteella, että Kimiin puree tuo naisen osoittama "ihailu" ja saavat draamaa aikaan.
Ei siinä ole sen kummemmin tunteita Oonaakaan kohtaan, peluri on peluri, eikä ehkä sitä edes itse käsitä. Luu jää kummallekin käteen tästä romanssista.
Ilmeisesti mekään emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Tai oikeastaan, itsekin olen katsonut aiemmin eri ohjelmaa.
Lyhyesti, mikä vaikutelma mulle oli jäänyt: Oona ja Muhku päättivät katsoa tuleeko heistä mitään. Kimi sanoi ymmärtävänsä, mutta todellisuudessa pettyi tilanteeseen. Rosa tuli ja alkoi tilanteen epäselvyyden takia tutustua häneen. Oonan lähdettyä syvensi tätä "laastarisuhdetta". Ei uskonut, että Oona oli hänestä kiinnostunut alun perinkään.
Nyt katsoin alkukauden jaksoista osia. Kimi ja Oona oli ihan ensimmäinen saarella muodostunut pari. He pääsivät myös sviittiin ensimmäisinä. Siihen aikaan saarella oli jännää, kun joku edes pussasi. Kimi oli omien sanojensa mukaan tehnyt lupauksen äidilleen, ja tätä noudatti, mutta muutenkin kausi oli niin alussa, että tuskin muutenkaan siellä olisi "mitään" tapahtunut. Oona oli suosittu saarella ja katsojien keskuudessa. Saarella oli hyväluonteisimman maineessa ja Muhkullakin luisti juttu hänen kanssaan parhaiten. Niina meni parinvalinnassa toiselle niin Muhku valitsi Oonan. Eli, ei Oona silloin Muhkua valinnut vaan päinvastoin. Antoi toki mahdollisuuden. Hyvin pian kuitenkin alkuperäiset parit palasi hipsuttelemaan toisiaan (Niina ja Muhku, Oona ja Kimi). Muhku empi vielä fyysisyys vs. henkisyys juttua, mutta Oona sanoi melko nopeasti, että se kortti tuli jo katsottua, haluaa takaisin Kimin pariksi. Eli, taas, Oona teki valinnan ennen Muhkua. Ei ollut kyse mistään "Joutui pidättäytymään Muhkusta".
Sitten tuli Rosa ja valitsi Kimin. Ilman pudotusta Oona ja Kimi olisi silti voineet jatkaa tutustumista, mutta nyt ei. Kimille jäi Oonan lähdöstä mieleen, kun sanoi, että ei ole tulossa takaisin, ja uskoi Oonan myös jatkavan eteenpäin heti Suomessa.
Siinä olen samaa mieltä, että eteni liian nopeasti Rosan kanssa.
Word!!
Vierailija kirjoitti:
Sallia selvästi otti pannuun toi, että ei halua eelin kanssa seksiä harrastaa. On siinä varmaan osa totta, vaikka väittää toisin. Reaktio sen kertoi.
Kuinka niin osa on totta. Sanoi, että kyllä kiinnostaa, mutta ei halua televisiossa sitä harrastaa. Ja Sallin reaktio oli todellakin ihan ymmärrettävä, koska häntä turhauttaa kun ihmiset luulevat noin vaikkei niin ole. Sattuu vain olemaan herkkä persoona.
Mikä ihme siinä oikeasti on niin vaikeaa käsittää, että haluaa odottaa kunnes pääsee pois kameroiden alta. En oikein jaksa uskoa, että sinäkään haluasit koko suomen katselevan itsesi ja kumppanisi touhuja televisiosta166...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki, jotka näitä Kimejä ymmärrätte ja säälittelette mahdollistatte vastuuttoman käytöksen ihmissuhteissa.
Kimi jatkoi Rosan kanssa siitä mihin Oonan kanssa ensimmäisellä kerralla pääsi, vaihtoi seesteisempään vaiheeseen Rosan kanssa ja kun jännitystä taas oli tarjolla Oonan palattua, niin sai seliteltyä itselleen, että sitä hän juuri nyt kaipaakin elämäänsä. Eli naiset ovat vain välikappaleita hänen tarpeilleen.
Ei nyt jakseta tätä jankuttamista Kimi sitä ja tätä.
Rosa on jo Suomessa niin yritä päästä eteenpäin.Rosa on joo Suomessa mutta Kimi ei joten miksi hänestä ei saisi "jankuttaa"?
Itse olen alkuperäisen kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Kyllä tuosta Kimin käytöksestä näköjään saa seliteltyä vaikka minkälaisen rakkaustarinan (Oonaan), mutta itsekin näen vain miehen jolle suhteet ovat vain sen hetkisiä omia tarpeita varten.
Oonasta taas sen verran että omaan silmään hän näytti todelliset motiivinsa silloin kun Rosa tuli taloon. Oli juuri testannut Muhkun (joka oli muuten niihin aikoihin äänestetty talon suosituimmaksi mieheksi), mutta koska Muhku ei lämmennyt, palasi Kimin luokse. Kun kävivät sitä sohvalla nukkumis -keskustelua, Oona painotti lähinnä vain sitä että jos Rosa valitsee Kimin, _hän joutuu lähtemään kotiin_. Musta näytti että Kimikin alkoi silloin epäillä Oonan motiiveja.
Rosaan ei tullutkaan tunteita joten kun Oona palasi, oli helppo taas vaihtaa. Jos Oona ei olisi palannut, olisi jatkanut teeskentelyä loppuun asti. Kotiinpaluun jälkeen olisi varmaan alkanut kiireet, ja suhde Rosaan olisi kuihtunut ilman sen kummempia selityksiä (huom! Spekulaatiota, joku kun kuitenkin tulee kertomaan etten voi tietää miten asiat olisi Suomessa menneet, niin totta). Nyt on mukavaa kun on seksuaalista jännitettä Oonan kanssa, ja voi siinä samalla katsoa riittäisikö tämä suuri "rakkaustarina" Oonan kanssa voittoon. Vähän pitää myös pitää teatteria tuossa sivussa, harmitella sitä miten Rosa sai siipeensä ollessaan niin ihastunut häneen. Rosa kuitenkin lähti ihan pää pystyssä ja totesi että kaikki ok heidän välillään, joten tuolla uhriutumisella tuskin on mitään tekemistä Rosan tunteiden kanssa.
Tämä Kimin edustama miestyyppi etsii aina syyt suhteen päättämiselle itsensä ulkopuolelta. Ei aidosti tunne mielipahaa toisen satuttamisesta, vaan surkuttelee itseään. Hävyttömintä oli jo valmiiksi loukkaamansa Rosan syyllistäminen, syytti "liian tilan antamisesta". Eikö näin toiminut itse silloin kun Oona Muhkua havitteli. Pisteet Rosalle, ettei jäänyt tätä lemmenparia katselemaan.
Eilen oli hauska seurata, kun kaksi pariskuntaa makasi aurinkotuoleilla kuin 20 v naimisissa olleet, on porukalla lähdetty Epsanjaan vähän lataamaan akkuja. Samanaikaisesti näytetään Oonaa ja Kimiä, joilla pientä "taistelua" altaalla. Mutta missähän ne kaksi muuta paria oli, nukkumassa/treenaamassa vai mitä tekemässä?
Toivon voittoa Sallille ja Eelille, ovat mun mielestä aidoin pari kaikkineen. Ovat koko kauden esiintyneet fiksusti, ja pitäneet kiinni periaatteistaan (esim Salli siitä ettei harrasta seksiä telkkarissa). Eivät ole myöskään lähteneet vetämään teatteria siitä miten tosissaan ovat, vaan katsovat sitten rauhassa ulkomaailmassa tuleeko siitä parisuhde. Tästä voi joillekin tulla vaikutelma etteivät ole tosissaan, mutta itse taas näen tuossa eniten potentiaalia juurikin siksi ettei sitä liioitella. Nuo on kuitenkin tunteneet aika pienen ajan, eivätkä voi tietää millasta normaali arki yhdessä on.
Aika samoista syistä Emilia ja Tatu on toinen suosikkipari. Tatu on selvästi ihastunut, on muutenkin antanut itsestään rehdin ja mukavan kuvan. Emilia taas on ihanan aito, ihan rehellisesti pohtii suhteen mahdollisia kompastuskiviä ulkomaailmassa, eikä lähde esittämään että tulevat satavarmasti jatkamaan loppuelämän yhdessä. Tuskin kuitenkaan tuollaisia asioita pohtisi noin kovasti jos olisi jo päättänyt että Tatu lähtee kiertoon heti kun Suomeen saavutaan. Ovat saaneet harmillisen vähän ruutuaikaa eivätkä tuo itseään jatkuvasti esille, joten saa nähdä miten sijoittuvat.
Nuo loput miellän kaikki peluripareiksi. Jotain kiinnostusta noilla saattaa siellä täällä olla johonkin suuntaan mutta peli on silti ykkösmotiivi ja kukaan noista (O&K, N&K, N&M) ei tule jatkamaan ulkomaailmassa muutamaa viikkoa pidempään. Ihan oikeasti yllätyn jos joku yllämainituista pareista on yhdessä puolen vuoden päästä. Voittoa en soisi noista kenellekään. Jokainen kuitenkin äänestää sitä paria ketä haluaa ja paras voittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut joka jaksoa, niin varmaan jotain tärkeää Kimin käytöksestä on saattanut mennä ohi, mutta itse en näe häntä pahana pelurina tai kaksinaamaisena. Rosahan hänet alun perin valitsi jopa tietäen, että Kimi haluaisi ehkä jatkaa Oonan kanssa (muistatteko sen keskustelun ennen Rosan suorittamaa valintaa, jossa Rosa sanoi Kimille: ”Musta jotenkin tuntuu että sä et halua mun valitsevan sua?”). Ymmärrettävää, että Oona jäi kaihertamaan mieltä, kun Kimi ei saanut tätä itse valita, vaan tuli yllättävä ero. Omaan silmääni ainut tahditon juttu oli se, miksi Kimi eteni niin nopeasti Rosan kanssa (”hyvän yön pusu” yms). Mutta sitä en ihmettele, että hän jäi kaipaamaan Oonaa ja lopulta valitsi tämän. Jos olisi saanut valita, olisi varmaan ollut koko ajan Oonan kanssa.
Ilmeisesti emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Kimi vaihtoi Rosaan vauhdilla, eikä haikaillut Oonan perään. Kimi sai egobuustauksen, kun Rosa osoitti kiinnostusta, aitoja tunteita ei ollut Rosaa kohtaan. Oonan palattua egoa taas hiveltiin, joten naisen vaihto sujui itsesäälissä kieriskelyn jälkeen (on niin vaikeaa olla suosittu) sukkelasti. Siis vähät välitti Rosan tunteista, koki itse olevansa uhri.
Oona joutui pitäytymään Kimissä, koska Muhku ei hänestä kiinnostunut. Tuli uudestaan taloon halutessaan näyttää Rosalle kaapin paikan, suurista tunteista ei ole kysymys. Tuotannossa arvasivat Kimin jo nähdyn käyttäytymismallin perusteella, että Kimiin puree tuo naisen osoittama "ihailu" ja saavat draamaa aikaan.
Ei siinä ole sen kummemmin tunteita Oonaakaan kohtaan, peluri on peluri, eikä ehkä sitä edes itse käsitä. Luu jää kummallekin käteen tästä romanssista.
Ilmeisesti mekään emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Tai oikeastaan, itsekin olen katsonut aiemmin eri ohjelmaa.
Lyhyesti, mikä vaikutelma mulle oli jäänyt: Oona ja Muhku päättivät katsoa tuleeko heistä mitään. Kimi sanoi ymmärtävänsä, mutta todellisuudessa pettyi tilanteeseen. Rosa tuli ja alkoi tilanteen epäselvyyden takia tutustua häneen. Oonan lähdettyä syvensi tätä "laastarisuhdetta". Ei uskonut, että Oona oli hänestä kiinnostunut alun perinkään.
Nyt katsoin alkukauden jaksoista osia. Kimi ja Oona oli ihan ensimmäinen saarella muodostunut pari. He pääsivät myös sviittiin ensimmäisinä. Siihen aikaan saarella oli jännää, kun joku edes pussasi. Kimi oli omien sanojensa mukaan tehnyt lupauksen äidilleen, ja tätä noudatti, mutta muutenkin kausi oli niin alussa, että tuskin muutenkaan siellä olisi "mitään" tapahtunut. Oona oli suosittu saarella ja katsojien keskuudessa. Saarella oli hyväluonteisimman maineessa ja Muhkullakin luisti juttu hänen kanssaan parhaiten. Niina meni parinvalinnassa toiselle niin Muhku valitsi Oonan. Eli, ei Oona silloin Muhkua valinnut vaan päinvastoin. Antoi toki mahdollisuuden. Hyvin pian kuitenkin alkuperäiset parit palasi hipsuttelemaan toisiaan (Niina ja Muhku, Oona ja Kimi). Muhku empi vielä fyysisyys vs. henkisyys juttua, mutta Oona sanoi melko nopeasti, että se kortti tuli jo katsottua, haluaa takaisin Kimin pariksi. Eli, taas, Oona teki valinnan ennen Muhkua. Ei ollut kyse mistään "Joutui pidättäytymään Muhkusta".
Sitten tuli Rosa ja valitsi Kimin. Ilman pudotusta Oona ja Kimi olisi silti voineet jatkaa tutustumista, mutta nyt ei. Kimille jäi Oonan lähdöstä mieleen, kun sanoi, että ei ole tulossa takaisin, ja uskoi Oonan myös jatkavan eteenpäin heti Suomessa.
Kiitos nyt tuli rehellistä tekstiä! Noinhan se meni.
Tuntuu, että Rosaa fanittavat alkoivat vasta hänen tullessa seuraamaan. Eivät näe kokonaisuutta ja Kimi sekä Oona saivat nyt turhaa tylytystä! Ei pitäisi Kimiäkään haukkua jos ei ole itse nähnyt sekä kuullut.
Henkilökohtaisesti en tykännyt Rosasta, kun oli liian tyrkky. Hän yritti Kimiä ohjelmoida liikaa, mutta Kimihän ei sitä sietänyt. Kuitenkaan ei halunnut nolata Rosaa kaiken kansan edessä, eikä antanut jämäkkäitä vastauksia.
Ymmärrän sen, että hän myötäili Rosaa pakosta, kun toinen vaihtoehto olisi lentää talosta.
Rosa vaan jaksoi yrittää itsekeskeisesti ja itsepintaisesti. Nähtävästi uskoi väsyttämiseen, kuten tyrkymmät harrastavat ulkomaailmassakin.
En nähnyt hänessä sitä hyvää tyttöystäväainesta. Hän näytti enemmänkin määräävältä Krete kakkoselta.
YsiViisSeiska kirjoitti:
Miten Kimistä ja Aleksista tuli neljässä päivässä näin hyviä kavereita?
Mua on alkanut mietityttää, että onko Kimi tuolla villalla nykyään jotenkin epäsuosiossa. Että onko sillä välit viilenneet muihin miehiin niin ei ole enää oikein sellaista bestistä jolle tuntojaan vuodattaa, ja siksi tarttui tuohon Aleksiinlom noin innolla kiinni ja heti oltiin sydänystäviä.
Ei mulla kyllä mitään sen suurempaa todistusaineistoa ole kuin että en muista pitkään aikaan nähneeni Kimiä juttelemassa muiden miesten kanssa oikein mistään säätä kummemmasta (paitsi Aleksin kanssa tietysti). Ja eilisessä jaksossa Tatu totesi rahapalkinnon voitosta kameralle huvimajassa "...no kunhan Kimi ei voita", katsoi hetken vakavana kameraan ja sitten nauroi päälle, ja jäin miettimään oliko tässä nyt kuitenkin joku totuuden siemenkin vai oliko ihan 100% pelkkä läppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi ei ole mikään ”täysi paska”, ei kukaan ole. Tunnistan kuitenkin miestyypin, eikä ole ainakaan sopiva ns. vahvan naisen kumppaniksi. Tai muutenkaan terveeseen parisuhteeseen. Uhriutuu ja selittelee vaikka mitä, kaiken pitäisi pyöriä hänen ympärillään eikä ole valmis antamaan mitään toiselle, aina löytyy joku selitys miksi hänellä nyt vaan on sellainen vaihe tms. Ehkä jos naisystävä on valmis leikkimään samaa leikkiä ja koko suhde perustuu Kimin tunnetilojen skannailuun.
Ihastuttavasti myös hekumoi kuinka Rosa siellä kärsii kun näkee hänen pussailevan toista. Ehkä toi hänelle erityistä nautintoa.
Kuka Rosa? En oo ees muistanut enää. Mutta nyt kun muistutit, niin olipa kiva tunnelma talossa eilen. Noin ylipäätään. Ei se Kretekään jaksanyt enää esittää loukkaantunutta Kimille. Mun täytyy kyllä sanoa, että en itse pidä sitä Nicoa minään kauhean hauskana miehenä, enkä näe, että olisi lähentynyt tuolla kenenkään miehen kanssa kaverihengessä, jotenkin vaan tuntuu, että pelaa.
Suosikit: Kimi ja Oona, koska vaan pidän heistä. Emppu ja Tatu, Tatu on oikeesti aito, heitti eilenkin vitsiä, että kunhan Kimi ei voita, ja nauro päälle. Salli ja Eeli, Eeli vaikuttaa välillä yllättäen hiukan kokemattomalta, mutta Salli taitaakin aidosti tykätä siitä ja Eeli Sallisra. Aiemmin oon epäillyt tätä. Krete ja Nico, tuonut vauhtia ha mielenkiintia ohjelmaan, liika pelaaminen ja muiden haukkuminen vaikuttaa kuitenkin niin, etten toivo heille voittoa. Jaa niin Muhku ja Niina, mä rakastan sua, juu ei.
Ketä Nico ja Krete ovat haukkuneet ja koska?
Millä tavalla he pelaavat enemmän kuin muut parit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos nyt tuli rehellistä tekstiä! Noinhan se meni.
Tuntuu, että Rosaa fanittavat alkoivat vasta hänen tullessa seuraamaan. Eivät näe kokonaisuutta ja Kimi sekä Oona saivat nyt turhaa tylytystä! Ei pitäisi Kimiäkään haukkua jos ei ole itse nähnyt sekä kuullut.Henkilökohtaisesti en tykännyt Rosasta, kun oli liian tyrkky. Hän yritti Kimiä ohjelmoida liikaa, mutta Kimihän ei sitä sietänyt. Kuitenkaan ei halunnut nolata Rosaa kaiken kansan edessä, eikä antanut jämäkkäitä vastauksia.
Ymmärrän sen, että hän myötäili Rosaa pakosta, kun toinen vaihtoehto olisi lentää talosta.
Rosa vaan jaksoi yrittää itsekeskeisesti ja itsepintaisesti. Nähtävästi uskoi väsyttämiseen, kuten tyrkymmät harrastavat ulkomaailmassakin.En nähnyt hänessä sitä hyvää tyttöystäväainesta. Hän näytti enemmänkin määräävältä Krete kakkoselta.
Sitten vaan toivon, että kaikki Kimin faniclubilaiset löydätte oman Kimin elämäänne. Saatte sitten ymmärtää ja sääliä miespoloa ja puolustella omaa valintaanne. Itse pysyttelen kaukana tuosta mieslajista.
Oona meni vaikean näköiseksi, kun Kimi sanoi, että Muhku varasti hänen naisensa kahdesti.
Ensin Rosa A, sitten Oona.
Taitaa se Oonan ja Muhkun hipsuttelu edelleen kaihertaa...
Vierailija kirjoitti:
...
Mikä ihme siinä oikeasti on niin vaikeaa käsittää, että haluaa odottaa kunnes pääsee pois kameroiden alta. En oikein jaksa uskoa, että sinäkään haluasit koko suomen katselevan itsesi ja kumppanisi touhuja televisiosta166...
Mua ihmetyttää miksi vain Sallia on kritisoitu tästä. Ei kai siellä muut kuin Krete ja Nico ole harrastaneet seksiä. Vai onko kaikille katsojille selvää, että Tatu&Emppu ja Muhku&Niina panee säännöllisesti suihkussa? Miksei Kimin tunteita epäilty silloin kun ei halunnut harrastaa seksiä Oonan kanssa sviitissä? Ja toisaalta, miksi Salli ei voisi sekstailla Eelin kanssa suihkussa, siellä ei ole kameroita, jotka koki esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Oona meni vaikean näköiseksi, kun Kimi sanoi, että Muhku varasti hänen naisensa kahdesti.
Ensin Rosa A, sitten Oona.
Taitaa se Oonan ja Muhkun hipsuttelu edelleen kaihertaa...
Mä en kyl mitenkään ymmärrä, et mitä noi muikkelit näkee tossa Kimissä. Häh, komee vai?
Ja aika törkeetä et se Oona tulee sinne loppupuolella ”sekottaan pakkaa”. Melkonen harppu sekin, ja mukamas ihan oikeesti jostain Kimistä taisteleen.Hah hah.
Top5
1. Oona ja Kimi
2. Krete ja Nico
3. Emppu ja Tatu
4. Salli ja Eeli
5. Niina ja Muhku