Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10761/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan  itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi. 

Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.

Vierailija
10762/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää vaikken Rosasta hirveesti oo pitänytkään, että tuli tosi hyvä fiilis tuosta miten lähti ja oli Kimillekin tosi kiva vaikka teki mitä teki. Antoi Rosasta hyvän kuvan. Ehkä täällä muutkin palstalaiset pystyy antaa Kimille anteeksi, jos Rosakin siihen pystyy.

Onks silakkaliike edelleen voimissaan? Ihmettelinkin eilen täällä ketjussa, kun yhtäkkiä sata ihmistä haukkumassa yhtä miestä, kauheeta miesvihaa, joka saatiin henkilöityä nyt Kimiin. Olis voinut olla tietty kuka tahansa muukin mies tuolta. Lohdutukseksi Kimin kannattajille. Aika feministi toi Kretekin tuolla, saanut kunnolla turpiin joltain mieheltä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10763/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, näin 22-vuotiaana kundina kiinnostaa, että mimmoiset hauis-ja vatsalihaskriteerit tuonne päästääkseen täytyy olla`? Kaipaan treenivinkkejä samalla. Formaatti ei eole tuttu, mutta ilmeisesti senteillä on väliä (hauis).

Tatu-ja Vili taitaa olla normaaleja ja he ovatkin tavallisen tuntuisia kundeja muutenkin. Toivon mukaan rakkaus löytyy ja he pysyvät saarella loppuun asti.

Vierailija
10764/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi palvoo maata Kimin jalkojen alla :D

Vierailija
10765/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan  itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi. 

Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.

Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.

Vierailija
10766/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää vaikken Rosasta hirveesti oo pitänytkään, että tuli tosi hyvä fiilis tuosta miten lähti ja oli Kimillekin tosi kiva vaikka teki mitä teki. Antoi Rosasta hyvän kuvan. Ehkä täällä muutkin palstalaiset pystyy antaa Kimille anteeksi, jos Rosakin siihen pystyy.

Onks silakkaliike edelleen voimissaan? Ihmettelinkin eilen täällä ketjussa, kun yhtäkkiä sata ihmistä haukkumassa yhtä miestä, kauheeta miesvihaa, joka saatiin henkilöityä nyt Kimiin. Olis voinut olla tietty kuka tahansa muukin mies tuolta. Lohdutukseksi Kimin kannattajille. Aika feministi toi Kretekin tuolla, saanut kunnolla turpiin joltain mieheltä? 

Kyllä. Minusta on todella raukkamaista vedota ihmisiin itkemällä ja Kimiä haukkumalla. Tälläkin palstalla moni nyt siirtynyt Kreten kelkkaan. Kannattaisi Kretenkin hoitaa enemmin omaa parisuhdetta, kuin mollata muita ihmisiä.

Vierailija
10767/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän nyt alkaa..? Bumbtsibum vuodelta 2000?

Vierailija
10768/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti: Menee vaan yhä hullummaksi.

Vastaukseni aprikointiisi on: Joku on kysymyksessään oikeassa

Tämän palstan kirjoittelut ovat näinä päivinä, kuin hirttotuomion huutoäänestykset.

Ne ovat yhtä hyödyttömiä, yhtä älyttömiä, yhtä turhauttavia ja varsinkin yhtä aiheettomia.

Hyi Hävetkää te aiempien palstakirjoittajien mielipiteiden toistelijat sekä te joidenkin ”Laava-Iiiilandin”  lomalaisten mestaamiset. He (=tämän sarjan ohjelmatuotantoon osallistuvat saarelaiset) ovat siellä tämän seuraamasi sarjan takia. Siksi minäkin katson näitä jaksoja.

Tutustuminen, ystävyys, vetovoima, ihastuminen, rakastuminen ovat tunteiden ominaispiirteitä. Antaa heidän touhuta vapaasti ja omalla ajalla ja tahdilla.

LOPETTAKAA TÄLLÄ PALSTALLA TURHAT JA SAMAA TARKOITTAVIEN ASIOIDEN TOISTELUT.

Vierailija
10769/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona oli tossa pudotuksessa aikalailla että whatever, kun pääsivät jatkoon. Eivät kyllä tule jatkamaan parina siviilissä paria yötä pidempään.

Vierailija
10770/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En soisi

Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan  itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi. 

Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.

Juu mulla sama. Aiemmin äänestin Tatu ja Emppua, mut siirryn Kimin ja Oonan kannalle. Eivät näyttele suurta rakkautta, ovat keskustelevia ja rehellisiä suhteen tilasta.

Vierailija
10771/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, näin 22-vuotiaana kundina kiinnostaa, että mimmoiset hauis-ja vatsalihaskriteerit tuonne päästääkseen täytyy olla`? Kaipaan treenivinkkejä samalla. Formaatti ei eole tuttu, mutta ilmeisesti senteillä on väliä (hauis).

Tatu-ja Vili taitaa olla normaaleja ja he ovatkin tavallisen tuntuisia kundeja muutenkin. Toivon mukaan rakkaus löytyy ja he pysyvät saarella loppuun asti.

Muut ihan ok, Eeli vähän ylimitoitettu. Ei monet naisetkaan tykkää noin trimmatuista. Kimi ja Nicokin kivan näköisiä, vaikkei niillä kai pahemmin oo vatsaneilöitä.

Vierailija
10772/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, yllätyspari: Kimi ja Aleksi  =O  

'enää viikko erillään, menee nopeasti'

Vierailija
10773/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Nyt on kyllä Muhkulla ja Niinalla pelimoodi päällä. Tietävät, että heitä äänestetään herkemmin voittoon, jos siirtyvät nextille levelille. Rakkaudentunnustukset, seurustelusta sopiminen, jatkuvaa hempeilyä, ulkomaailmasuunnitelmat, Muhkun järkkäämät suklaatreffit villan pihalla. Tietävät, että varsinkin nuorten katsojien sydämet sulaa näistä eleistä ja katsojille tulee olo, että tämä pari on tosi rakastanut, äänestetään heidät voittoon. Muhku on osoittanut olevansa ihan fiksu, eli tämä kuvio on mastermindin tuotosta.

Vierailija
10774/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Kimillä mitään omaatuntoa on surkea luuseri ja Oona on toinen. Eivät varmaan saaren jälkeen ole missään tekemisissä kunhan pilaavat muidenkin kokemuksia.

Mitä väärää Oona on tehnyt? Kuulostat tosi kateelliselta.

Feikkaa tunteitaan Kimille kuten tämä teki Rosalle. Tuli vain Kimin takia tuonne mutta yhtäkkiä löytyykin kiinnostus olla myös Aleksin pari. Toisaalta en sääli Kimiä joten taitavat olla peräti villan sopivin match tällä hetkellä.

Koska sähän niin hyvin tiedät Oonan tunteista, idiootti 🥱

Hienoa argumentointia

Vierailija
10775/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa Kimi sanoi ettei ole rakastunut tällä saarella ja tarkoitti Oonaa sekä Rosaa.

Kimi tulee jatkamaan sinkkuna.

Seuraavat lähtijät on Oona ja Kimi.

Vierailija
10776/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, yllätyspari: Kimi ja Aleksi  =O  

'enää viikko erillään, menee nopeasti'

Aleksi❤️Kimi.

Vierailija
10777/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Kimillä mitään omaatuntoa on surkea luuseri ja Oona on toinen. Eivät varmaan saaren jälkeen ole missään tekemisissä kunhan pilaavat muidenkin kokemuksia.

Mitä väärää Oona on tehnyt? Kuulostat tosi kateelliselta.

Oonan näköiselle naiselle.. mistä? :DDD

Pistäpäs oma kuvasi jakoon, niin katsotaan ”:DDDDD” hohhoijaa.

Ei Oona ole kyllä kaunis minunkaan mielestäni, ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Ja kyllä, olen Oonaa kauniimpi, luojan kiitos.

Vierailija
10778/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen oppinut tästä ohjelmasta ,

Niin ikinä en laittaisi pitkiä kynsiä. Ällöttävän näköiset, pöpöpesät .

Eikä yksikään kauneudellaan ihminen koske minun naamaani pöpöpesä pitkillä kynsillä.

Vierailija
10779/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksossa Kimi sanoi ettei ole rakastunut tällä saarella ja tarkoitti Oonaa sekä Rosaa.

Kimi tulee jatkamaan sinkkuna.

Seuraavat lähtijät on Oona ja Kimi.

Onko tuolla saarella kukaan muukaan vielä oikeasti rakastunut??

10780/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoiti tilanteen kaikkea muuta kuin hienosti. Minusta Rosa vaikutti järkevältä aikuiselta naiselta. Ei varmasti ole Oona omistushaluinen Kimistä kun ei koko miestä edes oikeasti halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi