Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Jee, Oona alusta asti mun lemppari!! Ja osa sano muka et valitsee Rosan sanojen takia, on taito lukee mitä oikeesti sanoo. OONA JA KIMI VOITTOON!!
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ärsyttää toi Aleksin jatkuva asiaan sekaantuminen! Siis tyyppi tuli just taloon, ja nyt on joku Kimin ykkösmies.
Tais kuulua kässäriin.
Oona myös, toisilleen tuttuja aivan kuin jotain love island salkkarinäyttelijöitä.
Tuttavalliselta näytti nekin kulmien nyppimiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä luuserit puolustaa Kimiä. Kimi itse sanoi ummet ja lammet kuinka Rosa on oikea ja olivat suunnitelleet ulkomaailmaa. Oli ihan kiinni Rosassa koko ajan kunnes Oona tuli. Sanoi itse että mikään ei tule heidän väliin. Kimi olis tehnyt samat temput Rosalle ulkomaailmassa myös. Hän oli se joka puhui paskaa koko ajan. Ja Rosa uskoi ja antoi tunteiden viedä ja luotti Kimiin. Kimi on juuri sitä ”mies” tyyppiä jotka vaan puhuu ja puhuu ja teot on kaikkea muuta. On tosi tilanteessa ihan luusereita. Kimi meni muna edellä ja kun saa kassit tyhjennettyä Oonaan, niin toikin hurmioi laantuu.
Muna puhui.
Jos rehellisiä ollaan, eikö fyysinen vetovoima yleensä määrää sen, kenet ihminen valitsee parikseen 🤔. Vai olisitko itse Kimin tilalla valinnut Rosan vain siksi, että... Niin, miksi olisit valinnut Rosan, jos olisit halunnut Oonaa enemmän?
Lopettakaa moralisoiminen päätöksestä tilanteessa jossa olisitte itsekin valinneet samoin.
Täysin oikea päätös Kimiltä. Koko aiemmin niin iloinen ja menevä Kimi meinasi hukkua Rosan seurassa. Rakkaudessa ei kannata valita mitään toisia miellyttääkseen. On pakko kuunnella sydämen ääntä. Ne kyyneleet Kimiltä olivat aitoja. Kyyneleet tulivat, kun yhtäkkiä Oona olikin siinä. Siirsi silloin aiemmin kai tunteensa Oonaan vain Rosaan. Näinkin hullusti kai voi käydä.
Kimin ja Oonan suhde ei kestä...hauskan pitoa,sitä Kimi etsi ja sai. Rosan kanssa sitten syvempi suhde.
Jos Kimin kiinnostus Oonaa kohtaan pohjautuu puhtaasti siihen, että Oona herättää hänessä enemmän kipinää, niin ei tiedossa ole varmaankaan kovin kauaskantoinen juttu. Rosasta olisi varmasti saanut pidempiaikaisen kumppanin, jonka kanssa elämäntilanne ja ajatukset kohtaa. Ainakin katsojana tuntui, että Rosalla ja Kimillä synkkasi paremmin henkisellä tasolla. Toisaalta näiden viime päivien vatvomisen aikana huomasin, että Rosa todella ansaitsee parempaa.
Toimiiko muilla äänestys appissa? Mulla ei...
Vierailija kirjoitti:
Kiusallinen olo tuli Rosan loppupuhetta kuunnellessa...
Ja toivottavasti pari tyyppiä kärsi !
Jos Kim olisi ollut fiksu, olisi lähtenyt itse yksin takaisin Ouluun.
Miks kaikki haukkuu Kimiä, ettekö ole katsoneet alkupään jaksoja - Rosahan tuli Kimin ja Oonan väliin ! Kimi joutui sopeutumaan siihen, et Oona joutui silloin lähtemään kotiin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT applikaatiossa äänestys.
Äänestin Oonaa ja Kimiä.
Oli Kimi nyt kuinka pelle tahansa, niin nämä viimeisimmät jaksot oli pitkään aikaan kiinnostavimmat. Muut parit on vaan liian tasaisia ja tylsiä, ei mitään viihdearvoa.
Olet samanlainen luuseri kuin Kimi.
Lainaan ylempää: Otatkohan vähän liian vakavissaan tämän viihdeohjelman?
Jos menee tv-ohjelma niin pahasti tunteisiin, et alat haukkuun ja kiusaamaan netissä, niin kannattaa jatkossa jättää love island katsomatta. Ja samalla myös kaikki muut reality ohjelmat…
Hyvin sopivat kierosilmä ja minileuka yhteen. Toivottavasti Rosa löytää kunnon MIEHEN
Vierailija kirjoitti:
Toki Kimin päätös oli oikea ja tuolla täytyy olla itselleen rehellinen ja kuunnella itseään ja omia tunteitaan ja mennä niitä kohti.
MUTTA se, että valehdellaan tunteistaan "isot ja aidot tunteet pelissä" ja nähdään ettei ne puheet Rosalle ollukaan totta tekee tästä miehestä iljettävän.
Kimi on hassu pikku ukko ja siksipä juuri oli Oonakin kiinnostunut Muhkusta. Mutta ei ollut tarpeeksi katu uskottavan näköinen Muhkulle. Niinpä palasi Kimin pariksi esittämään kiinnostunutta. Rosa kun tuli taloon ja ilmaisi kiinnostuksen Kimille, tämä oli heti mukana. Oonaa ei surtu tuntiakaan. Ihan turha selitellä mitään tunteita oonan ja Kimin välillä puolin eikä toisin. Harmittelivat että sviitissä Kimi tekopyhää jätti kokeilut väliin. Nythän sitä sit voi Oona testaa pikku ukkoa. Fyysisesti ei mitenkään sopiva pari.
Kimin valinnan näki jo Oonan tullessa. Ihmettelen edelleen miten osa ei osaa tulkita kehonkieltä. Onko Rosan valituksi tulleilla omat suhteet loppuneet yllätyksenä?
Kimi on täysi mul.. U kusipää!
Kyllä Rosa sen vielä ymmärtää ja löytää oikean miehen, joka ei tuollaisiin Oona tyyppeihin haksahda. Tuo ei tule kestämään, Oonahan ois vaihtanut Kimin Muhkuunkin, jos Muhku ois ollu vähääkään kiinnostunut!
Vierailija kirjoitti:
Kimin ja Oonan suhde ei kestä...hauskan pitoa,sitä Kimi etsi ja sai. Rosan kanssa sitten syvempi suhde.
Ei tule mitään suhdetta Rosan kanssa. Rosa sanoi ettei tule enää mitään jos suhde Oonaan ei onnistu.
Näki kyllä, että millä päällä Kimi teki päätöksensä. Eikä siinä mitään, se on ihan jees. En toki usko, että Kimi ja Oona on mikään pitkään yhdessä oleva pari. Oona vaikuttaa fiksulta naiselta, mutta on kuitenkin vielä sen verran nuori, että oma arvaukseni on, että kun kemia laantuu, niin yhteistä ei välttämättä ole tarpeeksi.
Toki eihän tuo ole minun uskostani tai arvauksistani kiinni, aika näyttää.
Toivon Rosalle kaikkea hyvää ja olen juuri samaa mieltä hänen kanssaan, että vaikka nyt sattuu, niin ei kannata jäädä kiinni tyyppiin, joka ei 100 prosenttisesti halua juuri sinua.
Kimi puhui Oonan kanssa mainiten entisen suhteen,oli ollut rauhallinen suhde niinkui Rosan kanssa ja siitä Kimin kyyneleet.Oona luuli Kimin silloin kyynelehtivän hänen vuokseen...Aavistus on, Rosa toi Kimin ex suhteen ulkomaailmassa mieleen ja pintaan,siksi halusi nyt Oonan. Oma veikkaus että Rosalle oli syvemmät suhteen,oliko Kimin ex elämän rakkaus tai ensirakkaus,sillä tunteisiin on iso vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Täysin oikea päätös Kimiltä. Koko aiemmin niin iloinen ja menevä Kimi meinasi hukkua Rosan seurassa. Rakkaudessa ei kannata valita mitään toisia miellyttääkseen. On pakko kuunnella sydämen ääntä. Ne kyyneleet Kimiltä olivat aitoja. Kyyneleet tulivat, kun yhtäkkiä Oona olikin siinä. Siirsi silloin aiemmin kai tunteensa Oonaan vain Rosaan. Näinkin hullusti kai voi käydä.
Vai oliko se Koivukylä?!? :D