Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10421/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua Kimille. Vaatii oikeasti rohkeutta vaihtaa paria finaaliviikolla ja kuunnella sydäntään. Jos olisi ollut true pelimies, niin olisi pysytellyt Rosassa, ettei äänestäjät suutu. Eli nyt päätös tuli sydämestä. Outoa, että totuuden puhumista vastustetaan täällä. Teidänkö mielestä Kimin olisi pitänyt jatkaa Rosan kanssa, vaikka Oona kiinnosti selvästi enemmän?

Miten niin selvästi enemmän. Pari päivää ennen Oonan tuloa, Kimi vannoi aitoja tunteitaan Rosaa kohtaan. Kimi ei tiedä mitä totuus tarkoittaa. Kimillä ei ole tunteita. Sitä ohjaa ainoastaan puute ja Oona on sen verran helppo, että siihen on tarpeet hyvä tyydyttää. Tunteista se ei tiedä mitään.

Vierailija
10422/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt tulee näitä alapeukkuja -ja nuolia mutta tulkoot!  ite tuun äänestää kimiä ja oonaa niin pitkään ku vain mahdollista: niina ja muhku, krete ja nico, ehkäpä salli ja eeli ja olisiko sittenkin kimi ja oona neljän finaalistin joukossa 

Et ole ainut, mä äänestin myös heitä jatkoon 🤗 olivat alunperin mun lempi pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10423/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

S++ kirjoitti:

...

Ja mitä tulee Kimin tunteiden feikkaamiseen, niin uskon,että hänellä oli aitoja tunteita myös Rosaa kohtaan. Valitettavasti eivät vain olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla oli Kimiä kohtaan.

Samaa mieltä. Kyllä hänellä varmasti oli Rosaakin kohtaan tunteita, mutta Oonaan kohtaan tunteet oli vielä vahvemmat. Ja newsflash: tunteita on ihan oikeasti mahdollista tuntea monta ihmistä kohtaan.

Vierailija
10424/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on lyhyt muisti ihmisillä: Kimi ei vaikuttanut tämän tilanteen syntyyn mitenkään: Rosa tuli ENSIN Kimin ja Oonan väliin ja sitten Oona valitsi takaisinpaluun. En ymmärrä, mitä väärää Kimi on tehnyt;  joutui vain tekemään vaikean mutta pakkoratkaisun suhteellisen nopeassa ajassa.

Vierailija
10425/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää Niina joka tunnusti jo rakkauttaan. Tuntuu ettei muhku oo niin tosissaan. Niina on symppis.❤️ Muhkussa on jotain etovaa.

Vierailija
10426/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä luuserit puolustaa Kimiä. Kimi itse sanoi ummet ja lammet kuinka Rosa on oikea ja olivat suunnitelleet ulkomaailmaa. Oli ihan kiinni Rosassa koko ajan kunnes Oona tuli. Sanoi itse että mikään ei tule heidän väliin. Kimi olis tehnyt samat temput Rosalle ulkomaailmassa myös. Hän oli se joka puhui paskaa koko ajan. Ja Rosa uskoi ja antoi tunteiden viedä ja luotti Kimiin. Kimi on juuri sitä ”mies” tyyppiä jotka vaan puhuu ja puhuu ja teot on kaikkea muuta. On tosi tilanteessa ihan luusereita. Kimi meni muna edellä ja kun saa kassit tyhjennettyä Oonaan, niin toikin hurmioi laantuu.

Muna puhui.

Vierailija
10427/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserikimi kirjoitti:

Toi Kimi on oksettava miehen kuvatus!!! Siis onneksi Rosa pääsi tollasesta munattomasta luuserista eroon. Se vaan pelasi Rosan tunteilla ihan 6-0 ja Oona on just sellainen narttu joka metsästää miehiä,eikä ole tosissaan yhdenkään kanssa. Rosa on ihana ihminen. Kaikille tosi mukava ja vielä viitsi toivottaa hyvää jatkoa Kimillekin, vaikka se on tollanen luuseri. Rosa löytää vielä oikeasti hyvän miehen itselleen. Oona ja Kimi ansaitsee toisensa. Toivottavasti ei ihmiset äänestä niitä voittoon, ei ole rahaa ansainnut.

Kaikista alhaisinta on tuollainen törkeä haukkuminen. Käytät aivan kamalaa kieltä. Otatkohan vähän liian vakavissaan tämän viihdeohjelman?

Onko sun mielestä toisen tunteilla leikkiminen viihdettä. No sä selvästi nautit kun toista satutetaan.

Vierailija
10428/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT applikaatiossa äänestys.

Äänestin Oonaa ja Kimiä.

Oli Kimi nyt kuinka pelle tahansa, niin nämä viimeisimmät jaksot oli pitkään aikaan kiinnostavimmat. Muut parit on vaan liian tasaisia ja tylsiä, ei mitään viihdearvoa.

Vierailija
10429/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S++ kirjoitti:

...

Ja mitä tulee Kimin tunteiden feikkaamiseen, niin uskon,että hänellä oli aitoja tunteita myös Rosaa kohtaan. Valitettavasti eivät vain olleet yhtä vahvoja kuin Rosalla oli Kimiä kohtaan.

Samaa mieltä. Kyllä hänellä varmasti oli Rosaakin kohtaan tunteita, mutta Oonaan kohtaan tunteet oli vielä vahvemmat. Ja newsflash: tunteita on ihan oikeasti mahdollista tuntea monta ihmistä kohtaan.

Ai, onko munallakin tunteet?

Vierailija
10430/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi olis halunnut pitää molemmat heti kun Oona tuli taloon. Tyypillistä. Onneksi Minni arvonsa tunteva nainen ei suostunut jäädä katsomaan Kimin karkkikauppa-käytöstä -vuoronperään mutustelua - kahden välillä. Kimi ei tajunnut, että menetti aidon suhteen Minnin myötä. Ei ollut eikä oo kypsä Kimi. Tosin tuotanto teki ikävän liikkeen Kimille houkuttelemalla Oonan uudelleen mukaan. Mutta ois Kimi voinut valita viisaastikin eli Minnin :)

Vierailija
10431/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan hattua Kimille. Vaatii oikeasti rohkeutta vaihtaa paria finaaliviikolla ja kuunnella sydäntään. Jos olisi ollut true pelimies, niin olisi pysytellyt Rosassa, ettei äänestäjät suutu. Eli nyt päätös tuli sydämestä. Outoa, että totuuden puhumista vastustetaan täällä. Teidänkö mielestä Kimin olisi pitänyt jatkaa Rosan kanssa, vaikka Oona kiinnosti selvästi enemmän?

Kimi on haukuttu lähes maanrakoon. Mielestäni teki oikein valitessaan Oonan. Homma jäi kesken Oonan tipahtaessa ja nyt oli aika mennä sydämen mukaan,ei järjellä. Ja nyt on finaaliviikko,niin onhan tuo uhkarohkeaa. Ja kun muistaa katsojien kyssärit,niin huh sanon minä.

Vierailija
10432/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimiä ei ole komeudella siunattu kuten Muhamedia. Kimi sopisi Muhkun autonkuljettajaksi tai uima-altaan puhdistajaksi. Voisi asua Muhkun palatsin puutarhavajassa.

Vierailija
10433/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Kimi minkä teit. Hyvä, että Rosa kunnioitti itseään ja lähti pois. Kimin pisteet laski tuon arpomisen myötä!

Vierailija
10434/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt tulee näitä alapeukkuja -ja nuolia mutta tulkoot!  ite tuun äänestää kimiä ja oonaa niin pitkään ku vain mahdollista: niina ja muhku, krete ja nico, ehkäpä salli ja eeli ja olisiko sittenkin kimi ja oona neljän finaalistin joukossa 

Terkkuja Korsoon :D

Vierailija
10435/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonalla oli jo Aleksi valmiina odottamassa mikäli jää ilman Kimiä... Karsee tyyppi. Rosa oli tosi ihana tyttö. Kimistä kyllä huomasi koko ajan että oli tunteita Oonaa kohtaan. Harmi, että Oona taas ei ole Kimin arvoinen.

Vierailija
10436/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT applikaatiossa äänestys.

Äänestin Oonaa ja Kimiä.

Oli Kimi nyt kuinka pelle tahansa, niin nämä viimeisimmät jaksot oli pitkään aikaan kiinnostavimmat. Muut parit on vaan liian tasaisia ja tylsiä, ei mitään viihdearvoa.

Olet samanlainen luuseri kuin Kimi.

Vierailija
10437/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja Korsoon :D

Eiku Keravalle ;)

Vierailija
10438/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kim valitsi Oonan. Kyllä hänestä näkyi että sitä hän halusi, muttei vaan halunnut satuttaa. Ainoa oikea päätös, vaikka Kimistä tehtiinkin tv:ssä roisto.

Mistä tiedät muka jo :O ?

Jos Kimi joutuu miettimään kovasti, älä valitse kumpaakaan, .

Jos aidosti tykkää ei tarvitse miettiä .

Kim on itsekäs p###a

Tämä on draamaa. Plus Kimi ei halunnut pahoittaa kummankaan mieltä, sillä koitti punnita hitaasti eri puolia.

Kyllähän se niin on, et kahdesta erilaisesta ihmisestä voi tykätä samaan aikaan, olla ihastunutkin. Mut jompi kumpi sit kiinnostaa kuitenkin enemmän, ja tällä kertaa se oli Oona. 

Miten Kimin olisi pitänyt sun mielestäsi toimia? Mikä olisi ollut epäitsekästä?

Vierailija
10439/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestin tässä kohtaa Kimiä ja Oonaa. Kiinnostaa oikeasti miten  Kimi käyttäytyy nyt Oonan kanssa. 

Vierailija
10440/12627 |
04.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku ja Niina pelaavat rahoista. Rakkaudentunnustukset eivät tunnu aidoilta.